päästä vain kissasi ulos vapaaksi
ilman hihnaa ja ulkoiluttajaa!
En vastaa siitä, jos koirani raatelee kattisi meidän aidatulla pihamaalla!
Kommentit (5)
mutta minua ottaa päähän kun kissat juoksevat vapaana. Maalla on ihan eri asia kun kissoilla on siellä hyödyllistä työtä, mutta asuntoalueilla ei. Meidän pihalla käy vähän kauempaa kissa säännöllisesti nukkumassa pihakeinussa yms- lapsemme ovat allergisia ja mainitsin kissan omistajille asiasta ja sanoin, ettei se ole hyvä juttu, koska kissa allergisoi lapsia, omistaja oli mukamas kovinkin pahoillaan että miten ihmeessä se kissa nyt on sinne TEIDÄN pihalle tullut. Eihän kissa tiedä mikä on kenenkin piha!!?! Olen yrittänyt pehmeitä karkoituskeinoja, eivät auta yhtään mitään- saa nähdä taas kun tulee kevät, miten käy- lapset pysyvät sisällä että kissat saavat elää rauhassa...? Vapaana juoksevat kissat tekevät ihan mitä lystää, eikä omistaja tiedä kissan aiheuttamasta häiriöstä ja vaivasta muille mitään. Huvittavaa on myös se että kissanomistajan mielestä kissat eivät tee toisille eläimille pahaa. MInä olen omin silmin nähnyt keskikoiset koiranpennut jotka kissa oli juuri tappanut-luuli varmaan rotiksi.
Jos ottaa kissan- siitä pitää jaksaa huolehtia eikä päästää vapaana juoksemaan ja aiheuttamaan muille harmia.
Ja lehmätkin taas lentää.
Missä noi allergiaan vetoovat lisääntyy? Idiotismimaassa?
Mun kissat on sisäkissoja nimenomaan kolmesta syystä
1: tahdon pitää niistä huolta ja ettei niille tapahdu mitään pahaa
2: siksi, että en halua naapureillekaan aiheutuvan haittaa kissoistani
3: en tykkää, että ne kuljeksisivat vapaana tappamassa lintuja ja lintujen poikasia
Ja lehmätkin taas lentää.
Missä noi allergiaan vetoovat lisääntyy? Idiotismimaassa?
Jos kissat käyvät pihakeinussa makoilemassa tai muilla pihakalusteilla, joissa mahdollisesti myös on pehmusteita, niin kyllä se vain allergiakohtauksen aiheuttaa allergiselle myös ulkona. Ei voi olla noin vaikea normaalijärjellä olevan ihmisen tätä tajuta! Tässä yksi syy miksi oma rakas kissani ulkoilee vain kytkettynä, toisena syynä tietysti se että lemmikkimme on meille rakas :) Vieraat kissat pihalta loukutan surutta ja vien pois. En päästä omaa kissaani loikoilemaan pihkalusteiden pehmusteille, jotka hyvin pian olisivat silloin nuhruisia ja karvaisia eikä niille ole kenenkään muunkaan kissalla asiaa.
Aina otetaan yksi lisää kadonneen tilalle.