Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilliset rahat? Kysymys?

Vierailija
28.02.2011 |

Kumman elintason mukaan lapset elävät? Entä jos molemmilla on omia lapsia ja yhteinen? Kuinka selitätte lapsille, että xx saa enemmän siksi kun sen isällä on varaa ostaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien lasten menot maksetaan yhteiseltä tililtä, jonne laitamme kumpikin tietyn summan tuloistamme. Meillä myös yksi ei yhteinen lapsi, jonka isommat kulut harrastusmaksut ym. maksan minä. Hänen ei ole mitenkään erityis asemasa muihin perheen lapsiimme nähden vaan ihan samantasoisesti elää. Meillä samanlainen elintaso koko perheellä. Omat rahamme menevät lähinnä säästöön ja omien sijoitusten ym. hoitamiseen.

Vierailija
2/4 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska kaikki lapset ovat yhteisiä, ei eroja tule. Toisaalta isän elintaso on surkeampi kuin äidin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset ovat tasavertaisia PERHEEN SISÄLLÄ. Eihän se uusioperheessä voi toimia niin, että lapset ovat saamisen suhteen eriarvoisia.

Jos näin kuitenkin on, niin voihan sitä opettaa että ei elämässä koskaan saa samaa vertaa kuin naapurikaan... kaikki ei vaan saa samaa vertaa!

Vierailija
4/4 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miehen lapsi. En ymmärrä, miksi minun pitäisi maksaa myös hänen elämisensä, harrastuksensa, matkansa jne. Riittää, että ihan yksin huolehdin näiden omien elämästä. Koska mies ja exänsä eivät panosta lapseen, syntyy "elintasoero". Mutta en minä aio ilmoittaa lapsilleni, että koska nykyinen mies ei laita lapseensa rahaa, niin en minäkään teihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi