Olen todella huolissani Suomen tulevaisuudesta
Persu-puolueen kannatus huippulukemissa! Ja minkälainen puolue... Ei yhtään todella konkreettista keinoa valtion talouden hoitoon! Asuuko Suomessa näin paljon oikeasti TYHMIÄ ihmisiä, jotka uskovat tuohon p*skaan? Eikö täällä pitänyt olla huippu koulujärjestelmä?? Minkä autotallin perällä tuollaisia idiootteja sikiää?
Huh, jos tuollaiset pääsevät valtaan! Ihan sama kuin ala-asteikäiselle annettaisiin perheen varat ja sanottaisiin, että sä saat päättää mitä näillä tehdään meidän perheessä... :-O
Kommentit (71)
Et ole siis huomannut, että mamut tekevät suhteessa paljon enemmän rikoksia kuin valtaväestö?
Sinulla on ilmeisesti pienehköt lapset, kun et ole joutunut vielä kasvotusten sen asian kanssa, että teinejäsi olisi pahoinpidelty.
Mitä nyt muutama mamu haittaa! Mutta jos heitä olisi 60% luokassa, on se ihan toista, oppimisesta ei enää voida silloin edes puhua. Te kauhean suopeat olette yleensä ihmisiä, joilla ei ole mitään käytännönkokemusta arkipäivästä mamujen kanssa/keskellä. Onnekkaita olette!
Tässä pitää muistaa se perusasia, että puolella väestöllä on äo alle 100 ja puolella yli. Ja koko aikuisväestö saa äänestää.
Toinen fakta on, että kolmen suuren puolue on pitänyt hallitusvastuuta 20 vuotta eri kokoonpanoilla ja liikkuvia osia ei juuri ole ollut ja osa suomalaisista haluaa edes jotain muutosta.
Ne tyhmemmät persut luulevat, että onni aukeaa vaalien jälkeen. Mutta Siperia opettaa, kun toimeentulotukitaso ei yhtään nouse, persutkin rahoittavat budjettia viinan hinnan nostolla eikä naapurin Marjatta tai Liisa edelleenkään anna kunnon suomalaiselle tosimiehelle.
Jos Soini nyt sattuisi vaalit voittamaan, niin ei tuo nyt ole niin vakavaa. Luotan siihen, että persut onnistuu sössimään homman. Aikaisemman vaalivoiton jälkeen äänikuningas itse teki itsestään vihanneksen ja Soini lähti köyhän kansan asialle Brysselin kulukorvauksia vuolemaan.
Valtionvelka on edelleen yhtä suuri ja verotulot yhtä pieniä, joten siinäpä tekee taikatemppuja. Erehtyisi nyt lupaamaan, että työttymyys hoidetaan puolessa vuodessa.
Ja onhnan ne ydinasekoodit olleet dementoutuneen b-luokan elokuvasankarin hallussa, joten ei persut edes yrittämällä pysty kovin pahaa vahinkoa saamaan aikaan.
Vertaatko nyt persuja natseihin? Ja Soinia Aatuun? Varmaan olet sen verran ollut historian tunnilla hereillä, että tiedät myös syyt, miksi natsit nousi valtaan. Ja ennen kaikkea tässä huolettaa, että sinun kaltaisesi ovat valmiita demokratian nimissä lopettamaan demokratian. Eikö se ole ihan sama sitten, mikä totalitaristinen valta Suomessa on, jos kerran jotkut ovat vain oikeutettuja päättämään asioista?
Toiseksi: Missä persujen puolueohjelmassa näet tavoitteita demokratian lopettamisesta? Hitlerhän oli avoimesti demokratiavastainen. Samalla logiikallahan kaikki uudet puolueet voitaisiin kieltää, koska "ei olla varmoja, ettei niistä synny uutta natsipuoluetta".
Miksi muuten hyväksyt VL:n? Sehän on kommunistinen puolue ja kommunismi ei ole demokratiaa oikein toteutettuna. Sen nimissä on tapettu ihmisiä paljon enemmän kuin natsismin.
Jonka valtaan pääsyllä oli todella kauheat seuraukset! Onko ihme, että olen huolissani? Olen todellakin ollut historian tunneilla hereillä...
Mikä sinä olet määrittelemään, mikä on hyvästä ja pahasta? Esimerkiksi Vihreät on trendipuolue ja niin fiksu nykyään. 20-30 vuotta sitten se oli huligaanien puolue, jonka valtaanpääsy olisi tarkoittanut vain suomalaisen teollisuuden tuhoa. Sellaista se on, kun tulee uusia protestipuolueita kartalle. Tai vuosikymmeniä oli nykyinen Vasemmistoliitto kauhu suurimmalle osalle kansasta. Puolue, joka oli ajamassa Suomea kommunismiin ja osaksi Neuvostoliittoa. Mitä uutta siis taivaankannen alla???
Missä viesteistäni lukee, että olen valmis lopettamaan demokratian? Mähän olen vaan huolissani siitä mistä persujen kannatus kertoo!
Kaikki ääri-ilmiöt ovat mielestäni vaarallisia, tulevat ne sitten oikealta taikka vasemmalta, en ole myöskään kommunismin kannattaja, jota ei myöskään vasemmistoliitto ole.
Eli rautalangasta väännettynä vielä: Olen huolissani suomalaisten ihmisten älykkyydestä ja laumasieluisuudesta ja kyvykkyydestä nähdä populismin taakse.
Vertaatko nyt persuja natseihin? Ja Soinia Aatuun? Varmaan olet sen verran ollut historian tunnilla hereillä, että tiedät myös syyt, miksi natsit nousi valtaan. Ja ennen kaikkea tässä huolettaa, että sinun kaltaisesi ovat valmiita demokratian nimissä lopettamaan demokratian. Eikö se ole ihan sama sitten, mikä totalitaristinen valta Suomessa on, jos kerran jotkut ovat vain oikeutettuja päättämään asioista? Toiseksi: Missä persujen puolueohjelmassa näet tavoitteita demokratian lopettamisesta? Hitlerhän oli avoimesti demokratiavastainen. Samalla logiikallahan kaikki uudet puolueet voitaisiin kieltää, koska "ei olla varmoja, ettei niistä synny uutta natsipuoluetta". Miksi muuten hyväksyt VL:n? Sehän on kommunistinen puolue ja kommunismi ei ole demokratiaa oikein toteutettuna. Sen nimissä on tapettu ihmisiä paljon enemmän kuin natsismin.
Jonka valtaan pääsyllä oli todella kauheat seuraukset! Onko ihme, että olen huolissani? Olen todellakin ollut historian tunneilla hereillä...
Mikä sinä olet määrittelemään, mikä on hyvästä ja pahasta? Esimerkiksi Vihreät on trendipuolue ja niin fiksu nykyään. 20-30 vuotta sitten se oli huligaanien puolue, jonka valtaanpääsy olisi tarkoittanut vain suomalaisen teollisuuden tuhoa. Sellaista se on, kun tulee uusia protestipuolueita kartalle. Tai vuosikymmeniä oli nykyinen Vasemmistoliitto kauhu suurimmalle osalle kansasta. Puolue, joka oli ajamassa Suomea kommunismiin ja osaksi Neuvostoliittoa. Mitä uutta siis taivaankannen alla???
Missä viesteistäni lukee, että olen valmis lopettamaan demokratian? Mähän olen vaan huolissani siitä mistä persujen kannatus kertoo! Kaikki ääri-ilmiöt ovat mielestäni vaarallisia, tulevat ne sitten oikealta taikka vasemmalta, en ole myöskään kommunismin kannattaja, jota ei myöskään vasemmistoliitto ole. Eli rautalangasta väännettynä vielä: Olen huolissani suomalaisten ihmisten älykkyydestä ja laumasieluisuudesta ja kyvykkyydestä nähdä populismin taakse.
Vertaatko nyt persuja natseihin? Ja Soinia Aatuun? Varmaan olet sen verran ollut historian tunnilla hereillä, että tiedät myös syyt, miksi natsit nousi valtaan. Ja ennen kaikkea tässä huolettaa, että sinun kaltaisesi ovat valmiita demokratian nimissä lopettamaan demokratian. Eikö se ole ihan sama sitten, mikä totalitaristinen valta Suomessa on, jos kerran jotkut ovat vain oikeutettuja päättämään asioista? Toiseksi: Missä persujen puolueohjelmassa näet tavoitteita demokratian lopettamisesta? Hitlerhän oli avoimesti demokratiavastainen. Samalla logiikallahan kaikki uudet puolueet voitaisiin kieltää, koska "ei olla varmoja, ettei niistä synny uutta natsipuoluetta". Miksi muuten hyväksyt VL:n? Sehän on kommunistinen puolue ja kommunismi ei ole demokratiaa oikein toteutettuna. Sen nimissä on tapettu ihmisiä paljon enemmän kuin natsismin.
"Olen huolissani suomalaisten ihmisten älykkyydestä ja laumasieluisuudesta ja kyvykkyydestä nähdä populismin taakse."
No ei se älykkyys kuitenkaan lisäänny, jos opetuksentaso laskee jatkuvasti.
On tervettä, että ihmiset hakevat vaihtoehtoja. Minusta se vasta tyhmää olisikin, jos ei haluaisi asioihin, jotka ärsyttävät kuitenkaan mitään muutosta.
että ihmiset lopultakin ovat alkaneet ajattelemaan ja saattavat jopa toimia omien ajatustensa mukaisten toimien edesauttamiseksi. Vaarallista kun eliitti ei enää saakaan päättää vain ja ainoastaan.
Ap:n huoli jos mikä on populistinen. = )
Ei huonosti toimeentulevien ihmisten asiat tuolla populistipuolueen "ajamilla asioilla" ratkea! Miksette äänestä vasemmistoa? Vasemmistohan ajaa pienituloisten asioita.
Persut ON vasemmistoa! Joskin vasemmistopopulisteja, mutta kumminkin.
Palaan aiheeseen vielä kyläreissun jälkeen...
Lainaus persujen nettisivuilta:"Perussuomalaiset on kansallismielinen ja kristillissosiaalinen puolue. Emme usko oikeistolaiseen rahavaltaan emmekä vasemmistolaiseen järjestelmävaltaan. Uskomme ja luomme ensisijaisesti kaikki odotukset ihmiseen."
http://www.perussuomalaiset.fi/arvomaailmamme
Sen sijaan Persujen ideologiasta löytyy hyvinkin oikealla olevia mielipiteitä mm. abortin ja naispappeuden kieltäminen!
Miettikään myös sitä persuja äänestävät mammat!
-ap
Ei huonosti toimeentulevien ihmisten asiat tuolla populistipuolueen "ajamilla asioilla" ratkea! Miksette äänestä vasemmistoa? Vasemmistohan ajaa pienituloisten asioita.
Persut ON vasemmistoa! Joskin vasemmistopopulisteja, mutta kumminkin.
Rikostilasot eivät häiritse, koska osaan lukea tilastoja aika hyvin itse. Minua huolettaa moni asia, mutta ei tämä.
Uskoisin, että kyllä. Aivan mainiosti voisin. Oman lapsen kanssa olisi ollut valita koulu, jossa olisi ollut käytännössä nolla maahanmuuttajaa ja toinen, joissa on myös maahanmuuttajien lapsia (joita itse pidän suomalaisina, koska ovat lähes aina täällä syntyneet!) ja valitsimme jälkimmäisen. Eli tieädn, mistä puhun. Tosin ei siellä kyllä 60 % lapsista ole ulkomaalaistaustaisia kuitenkaan, mutta enemmän kuin siis siinä toisessa kouluvaihtoehdossa.