Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5-viikkoinen vauva ähisee lähes koko ajan, varsinkin nukkuessaan!

Vierailija
28.02.2011 |

Ihan kamalaa meteliä pitää öisin, en saa itse nukuttua juuri yhtään:( Vauva on unessa, mutta ähisee ja kähisee, ihan kuin työntäisi isoa kakkaa tms? Itseasiassa nytkin se kähisee tuossa sitterissä maatessaan. Joskus harvoin kun yöllä ei pinnasängystä kuulu mitään ääniä, niin on käytävä katsomassa et onko se enää hengissä..Onko tää normaalia edes??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa meteliä pitää öisin, en saa itse nukuttua juuri yhtään:( Vauva on unessa, mutta ähisee ja kähisee, ihan kuin työntäisi isoa kakkaa tms? Itseasiassa nytkin se kähisee tuossa sitterissä maatessaan. Joskus harvoin kun yöllä ei pinnasängystä kuulu mitään ääniä, niin on käytävä katsomassa et onko se enää hengissä..Onko tää normaalia edes??

Itse asiassa ähki, tuhisi, lurputteli ja lupsutteli ja myöhemmin paasasi niin, ettei kukaan pystynyt nukkumaan sen kanssa samassa huoneessa. Itse nukuin tulpat korvissa. Lapsi oli muuten täysin terve ja nukkuikin hyvin mutta piti vain kamalaa ääntä nukkuessaan. Neuvolassa nauroivat kun kerroin asiasta.

Vierailija
2/4 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk jo laitokselta lähtien aina nukkuessaan ähisee ja röhisee. Ehkä noin kerran viikossa nukkuu niin sikeästi että on hiljaa ja tosiaan silloin täytyy mennä jo katsomaan kun ei ole normaalia. Itse olen pitänyt tätä asiaan kuuluvana ja alkuun oli vaikea tottua nyt kun joskus vauva jää valvomaan isänsä kanssa kun itse menen nukkumaan on vaikea saada nukuttua ilman taustamelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa vajaan vuoden paikkeilla, mutta oli silloinkin kovaääninen nukkuja. Kuten jo kerroin, paasasi ja jokelteli unissaan - ja koko ajan onnellinen hymy naamalla. Lapsi on nyt 8 v ja on muuten edelleen kova puhumaan unissaan, vaikka muuten nukkuukin rauhallisesti.

Vierailija
4/4 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se kyllä loppui jo paljon ennen 1 ikävuotta. En vain muista milloin. Syy miksi sitä olen yrittänyt muistella on se, että nyt meillä ähisee ja puhisee ja murisee toka vauva samaan malliin. On 6 viikkoa vanha ja alkuyön saattaa nukkua ääneti. Aamuyöllä on semmonen meteli ettei mitään rajaa. Vaikka olisi korvatulpat korvissa niin silti häiritsee. Toivon tosiaan, että tuo loppuisi pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän