Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5v pojan isä kuoli auto-onnettomuudessa yhdessä anoppini kanssa.

Vierailija
28.02.2011 |

Sain tän seurauksena keskenmenon.

Nyt tämä mieheni veli riehuu minulle ja vaatii kaikenlaista,ei ole edes lapsen kummi ei olla oltu tekemissä vuosiin.Ei ole käynyt edes synttäreillä eikä tullut pojan kastajaisiin.Taitaa tosin kuulua eri kirkkoon.liekö se sitten se syy.

Kamala masennus päällä vielä tän keskarin jälkeen,pitää varmaan raahautua sinne leskien iltaan tällä viikolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ihan tuore juttu?

Mistä asiasta miehesi veli sinulle riehuu?

Voimia ja koeta päästä leskien iltaan, siitä on varmasti apua!

Vierailija
2/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesikö kuoli? Mitä veli vaatii? Miten niin sait keskenmenon tuon seurauksena. Aika epätodennäköistä, että se oli syy.

No osanottoni anyways ja voimia ja raahaudu toki sinne leskien iltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin masennus on meneillään,siellä haudalla on kolme kiveä,mun mies,anoppi ja enkelivauvan risti.

Valkoiset valkovuokot kasvoi nätisti viime äitienpäivänä.

Kaverit tyrkyttää mulle jo miesseuraa mutta tämä veli uhkailee viranomaisilla!Olen kuulema huono äiti jos lähden munan perään näinkin pian!

Pitääkö mun uskoa tätä vai oikeasti lähteä esim etelään vai muuttaa pois veljen läheltä,on pojan ainoita sukulaisia miehen puolelta.Poika pitää hänestä.

Toisaalta veli on sinkku, ei kai hän mitään sellaista kuvittele,siis on ihastunut kun on niin vihainen??

Vierailija
4/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tunsin vetoa Tuomaksen siskoon,kun olen bi.

Vierailija
5/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääkö se sun elämää. Jos, niin hae lähestymiskieltoa, jos ei suhde poikaasi ole kuitenkaan läheinen.

Vierailija
6/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljen vaan ilmoittaa viranomaisille (lastensuojeluun ilmeisesti), tulkoon katsomaan tilanteen. Sinulla tuskin on huolenhäivää, jos lapsen kotiolot on hyvin. Veli varmaan vaan oireilee tällätavoin, kun menetti äitinsä ja veljensä. Monille miehille juuri äidin kuolema on pahin juttu.

Vierailija
7/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko perinnöstä riita vai mikä meni mönkään vaikka ette oliskaan oleet naikkarissa perii sun poikasi isänsä ja anopin.

Ehkä veljeä vituttaa että kävi näin ja ikävöi äitiään ja veljeään,vai oletko sä tehnyt jotain älytöntä kuten juonut kaksi pulloa viiniä illassa ja sammunut mattopinon päälle?

Vierailija
8/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuuntelet sen vauhkoamista? Sulla on suru puserossa edelleen ja annat sen tunkeutua yksityiselämääsi uhkailemaan? Sinuna käskisin pitää sen turpansa kiinni ja pitää vähän välimatkaa. Voit nostaa syytteen kans laittomasta uhkauksesta! Voimia sulle, toivottavasti elämäsi korjautuu. Aikaa se surutyö vie.

Vierailija
9/9 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tunsin vetoa Tuomaksen siskoon,kun olen bi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän