Tekopyhät äidit ovat säälittäviä
Kyseessä yleensä ruma, lihava, parisuhteessaan onneton (tai yh), kouluttamaton äiti. Juuri se äiti, jota lapset häpeävät vanhempainillassa. se jota mies häpeää. Nainen, jonka elämän ainoa tarkoitus on "päästä" naimisiin ja saada lapsia.
Ja sitä kautta päteä kun muuten ei voi.
Juuri nämä naiset pörräävät tällä palstalla ja jakelevat neuvoja "täydellisestä" elämästä. Täällä kun voi nimettämänä päteä, todellisessa elämässä kun KUKAAN ei kuuntele heidän mielipiteitään.
NIIn hyvänä esimerkkinä esim tuo ystäväperheen kanssa mökillä ketju
Olette niiin SÄÄLITTÄVIÄ
Kommentit (9)
ja terve tuloa laadukkaaseen seuraamme!
mut tosi mielellään mukaan joka paikkaan.Tosin lapsille tulee jossain vaiheessa henkinen kehitysvaihe jolloin omat vanhemmat ja esim että he suutelevat nolottaa lapsia.
Täysin normaalia.
Tosin MINUA EI OLEKAAN HUOSTAANOTETTU VAAN OLEN ELÄNYT NORMAALIA PERHE-ELÄMÄÄ.
Tulee mieleen että tänkin aloituksen takana on se sama psykopaatti-hoitsu!
Miksi vaivaudut lukemaan viestejä ja kommentoimaan niitä, jos ajatusmaailmasi on niin fiksu ja avara.
Mittailetko paljonkin ihmisten ulkonäköä, tyyliä ja älykkyyttä, kun noin kärkevästi kirjoitat aloituksessasi.
Anna äideille ja perheille tilaa elää omaa elämää ja tee itsekin niin.
Ajattelitko luoda jotain myönteistä avauksesi myötä. Se kertoo sinusta hyvin paljon.
Todellisessa elämässä olet psyykelääkkeillä rauhoitettu raivotar, jota kukaan ei ole vuosiin katsellut kuin säälien.
Yritän täällä jutella ja olla ystävällinen. Oikeasti olen aika yksinäinen ja juurikin luuseri kotiäiti. Koulutusta on, mutta motivaatiota ja jotain osaamista puuttuu, itsetuntoa ainakin. Yrittäjyys varmaan ainoa keino työllistyä. Tämä palsta on kyllä koukuttava. Jos joku kysyy asiaa, josta minulla on mielipide, yritän siihen ystävällisesti vastata. Halu auttaa toisia on kova, kun ei minusta oikeassa elämässä ole kellekään hyötyä (omalle perheelle tietenkin). Tosin harvoin täällä notkun, nyt on noin parin viikon aikana tullut kirjoiteltua, sitä ennen ainakin puolen vuoden väli. On tämä säälittävää ja mieltä hajottavaa. Tässä todella saa kuulla paikkansa nyt ja tulevaisuudessa. Anteeksi! Jospa tässä taas pian takavasemmalle.
9
eli ylipainoinen ja missään pätemätön kotiäiti
En ole ruma, en lihava, parisuhteessa minun mielestäni menee hyvin, koulutus on.
Ehkäpä kuitenkin sitten nuori ikä?
Vastoin tahtoani kyllä olen kotiäitinä. Mutta pärjäämme näinkin.
mä olen sun mittarilla vieläkin säälittävämpi, mutta mitäs siitä, sun sääliäs en kaipaa!