Mies torjui, harmittaa.
Meillä on kaksi ihan pientä lasta, isompi 1,5v ja pienempi 4kk. Seksiä on aika harvoin, ymmärrettävistä syistä, mutta on sitä kuitenkin. Nyt taas vähän taukoa ollut. Viikko sitten oli tarkoituksena kohdata illalla niissä merkeissä, mutta sitten sairastui mies ja lapset oksennustautiin..
No, nyt sitten kaivoin esille hierontaöljyn ja koitin lämmitellä miestä. Eipä kiinnostunut, sanoi vain että väsyttää.
Saahan sitä väsynyt olla, mutta sen kerran kun lähennellään.. jaksaa tuo tuossa telkkaria katsoa kuitenkin yömyöhälle.
Eikä se minuakaan lähentele itse sitten. Ikinä.
Kommentit (16)
Joskus se vaan on niin päin, että mies pihtaa pihtaamistaan ja lopulta nainen joutuu käymään vieraan munan luona. Kannattaa tottua noihin torjuntoihin, ei ne yleensä iän mukana ainakaan vähene - toisin kuin miehen testosteronit.
terv. kokemusta on
Sitä ei kauheasti kiinnosta panna sun kanssas. Otapa asia puheeksi jossain kohti ja kerro mitä tuollainen torjuminen tekee pidemmän päälle. Molempien täytyy tsempata asian kanssa, muuten se jää kokonaan. Sulta nimittäin loppuu into lämmittelyyn, jos ukko torjuu jatkuvasti ja sydänhän siinä särkyy samalla kun ei tunne itseään halutuksi. :-/
Äsken menin miehen viereen istumaan ja koitin päästä kainaloon, niin ei saannut edes koskea.
Mulle tulee siitä nykyään mieleen se Pulmusten Al :D
Mun mies kanssa valittaa jos mangun seksiä tai muuta läheisyyttä.. Ei se aina tommonen ole ollut, enkä tiedä miksi on nykyään.
90% naisista kohtelee miehiään tuolla tavalla... ja palstan mukaan naisilla on oikeus torjua mies, säälipillua ei tarvitse antaa.
että mies kysyi "oletsä hikinen?" kun mun otsatukka oli kärjistä kostea kasvopesun jäljiltä. :O Siis olen ihan puhdas ihminen ja nätti muutenkin, nyt lasten kanssa peuhatessa on yhtä puunattu kuin ennen mutta kuitenkin todellakin ihmisen näköinen.
"oletsä hikinen", voi peeveli.
Musta on aina tuntunut, että se ei käy minuun kovin kuumana. Olen asiasta kysynyt, mutta sanoo ettei ole niin. En tiedä miten lienee. Seksi toimii kyllä silloin kun sitä on.
90% naisista kohtelee miehiään tuolla tavalla... ja palstan mukaan naisilla on oikeus torjua mies, säälipillua ei tarvitse antaa.
Mutta pitäisi sitten tehdä vähintään vastahyökkäys seuraavana iltana. Siis jos väsyttää tänään.
ap
Kyllä mulle kelpaisi nyt vaikka säälimuna. Mutku ei saa ni ei saa..
mutta sellaista on meilläkin nykyään. Kohta vuoden ikäinen lapsi ja minä kerjään seksiä. Joskus se oli toistepäin... Olen yrittänyt antaa tilaa ja ymmärtää mutta kyllä harmittaa :(
ja käy muuten ihan uskomattoman paljon luonnon päälle. Vaikka järjellä tietää, että toista voi ihan oikeasti väsyttää kuten sanoo, vaikka jaksaakin telkkua katsoa, mutta kyllähän se akti vaatii kuitenkin enemmän... Ja vaikka itsekin tulee joskus torjuttua, eikä sillä tarkoita yhtään sen enempää kuin että väsyttää. Ei sitä, että ei halua toista enää ollenkaan. Mut sellasia me ihmiset ollaan. :) Koita olla lannistumatta, voithan sinä sitä hierontaa ehdottaa joka tapauksessa, sanoa että nukahda vaikka jos nukuttaa - kaikenlainen läheisyys on kuitenkin niin paljon parempi suhteelle, kuin torjuminen ja siitä herneiden nenään vetäminen (tiedän, joskus ne vaan menee sinne ja tulee sitten möksähdettyä takas vaikkei haluais). Yritä niellä pettymys ja koitat joku toinen ilta uudelleen. :)
että jotenkin luulisi hänenkin välillä minua houkuttelevan. Mutta ei, joskus aina sanoo "mietin eilen et jospa mut se sitten jäi"
Mies on tosi ihana ja kiltti ja kaikkea. Luulen sen itseasiassa olevan vähän esteenä villiin kuumailuun ja estottomaan olemiseen.
ap
suhteen aikana ole mies kieltäytyny seksistä.
Minä olen joskus kääntäny kylkeä, kun ei ole kertakaikkiaan kiinnostanu, mut yleensä kyllä olen aina valmis seksiin halutti tai ei.
Nimittäin jos ajatellaan niin päin, että mua haluttaa aivan kypälää ja ukko sanos, et ei kiitos, nyt huvita, niin ottasin tosissaan nokkiin :D
Tietää ettei sinua oikeasti kiinnosta. Annat säpiä vain siksi ettei mies alkaisi epäillä rakkauttasi.
Aika yleistä. Herättää heti epäilykset, jos nainen on yltäpäältä öljyssä ja yrittää liikaa.
Moni mies mieluummin vetää käteen, kuin ottaa säpiä vastaan.
miehet on lakanneet haluamasta, onko kroppanne muuttunut jotenkin lasten myötä? Vähän tuommoista pelkään omalle kohdallenikin nimittäin ettei miestä sitten enää kiinnostakaan.
Meillä mies haluaa seksiä ja valittaa kun en saa,minä oon meillä se haluton osapuoli,jos itse aluan,mies ei käännäkorvaansa sille,mutta jos hän haluaa herran pitäis päästä purkamaan ilman,siis voi vidja,tuo liiallinen ruinaaminen on ärsyttävää,eli seksiä saisin kun hän tahtoo,sit valittaa kun en anna.
Mulla on kaikki muu tärkeämpää kun seksi,haluan panostaa muihin asioihn kuin seksiin,läheisyys ja hellyys on numero 1 sitten tulee vasta seksi.
Juu voisin olla antautuneempi,mutta mä en vaa jaksa aina olla haarat levällään.
Joo oon kuulemma outo kun en halua seksiä,noh ei kiinnosta.. ei vaan kiinnosta,eikä toi mieskää mikä erityinen näky enää oo,mutta en mä kyllä vieraisiinkaan halua mennä.
Jospa tää kevät saisi tämän kissan hyrräämään;)
miehet on lakanneet haluamasta, onko kroppanne muuttunut jotenkin lasten myötä? Vähän tuommoista pelkään omalle kohdallenikin nimittäin ettei miestä sitten enää kiinnostakaan.
Monesti mies on vain kyrsiintynyt naisen käytöksestä. Se häiritsee seksiin asti. Esim meillä haluttomuutta lisäsi se ettei vaimo tahtonut jakaa koti-äitiyttä.
Hän kuvitteli että minä kävisin töissä koko lapseni lapsuuden. Tälläiset pienet asiat aiheuttivat todella pahoja haluttomuuksia. Aloin vihata vaimoani. Pidin häntä loisena asunnossani, joka varastaa lapseni. Kävin mielessäni kuvitelmia joissa lapsi valitsee äitinsä, kun mahdollinen ero tulee.
Minulle oli tärkeää että saan luotua suhteen lapseeni. Onneksi vaimokin tajusi tämän ja suuntasi takaisin työmaailmaan. Nyt on halut pikkuhiljaa normalisoituneet, kun pääsin koti-isäksi. Tunnen olevani osa perhettä enkä vain työjuhta josta lypsetään elämä. Työssäkäyvänä koin olevani ulkopuolinen.
Nämä on tärkeitä juttuja että mieskin saa osallistua.
Juteltiin sitten illalla miehen kanssa, että pitää alkaa ottaa vähän aikaa toisillemmekin. Ettei käy niin, että huomataan parin vuoden päästä olevamme vain äitejä ja isiä. Siinä sitten halattiin ja miehellä alkoi kiinnostus kohota. Kello oli kuitenkin jo yli kymmenen, mikä on tässä elämäntilanteessa todella myöhä. Silmät ei kerrassaan pysyneet auki.
Jäi sitten hän siinä vaiheessa ilman.Ei nyt vaan kohdanneet meidän fiilikset eilen, siinä se taisi olla.
ap