Ällö fantasia
Juteltiin ukon kanssa haluista ja fantasioista jo ajat sitten. Kerroin olevani hiukan kiinnostunut vaikka kolmen kimpasta ja hänen eräs kaverinsa kelpaisi mulle kolmanneksi pyöräksi. Silloin tuo kutale sanoi, että hänen suurin fantasiansa olisi saada pikkusiskoni samaan petiin meidän kanssa.
Ällöttää ja suruttaa tuollainen. Sisko on soukassa kunnossa ja nuori 21v kun minä olen jo kahden lapsen äiti ja ikääkin on jo 28 kun taas mies on 34v.
Siskoni on aina ihaillut miestäni (siis ei siinä mielessä) vaan mieheni on ollut ikäänkuin sellanen auttava voima. Aikasemmin olin ylpeä miehestäni, mutta nyt ällöttää kun se onkin halunnut aina panna nuorta tyttöä. Aina kun sisko on meillä ja noilla kahdella on kivaa, niin tulee sellanen surullinen ja ällö fiilis.
Tänään oli pakko lähettää sisko kotionsa kesken illan, kun huppelissa tuo ukko heitti sellasta "tuus tonne makkariin mun ja eukon kanssa niin katotaan" läppää ja en tiedä oliko tuo tosissaan ja mitä jos sisko olisikin suostunut.
Kommentit (8)
mitä tilaa. Itsehän fantasioit miehesi kaverista komanneksi. Eli eipä olisi sinunkaan fantaasiasi sen kummempi kuin kiehesikään. Miehesi osasi vetää oikeasta narusta ja sai ilmeisesti pisteen kolme kimpalle jossa hän olisi mukana. Sinun pitää nyt etsiä haavettasi toteuttamaan kaksi ihan ulkopuolista urosta
Mutta tuohon känniehdotteluun olisin laittanut tiukan stopin.
Mitä ap sitten sanoit kun miehesi ehdotti siskoa? Olitko vain naamanorsunjollain ja hiljaa? Itse olisin ainakin tehnyt heti selväksi mitkä partnerit on ehdottomasti out.
fantasiani omana tietonani. Ukko lentäs varmaan pyrstölleen ja ero tulis jos sais tietää mitä mun päässä silloin tällöin liikkuu! ;) Mut nehän on vaan fantasioida, eikä mulla ole aikomustakaan niitä toteuttaa.
Mites sun siskos sitten reagoi tuohon läppään?
on sinun mielestäsi haluttavampi kuin hän. Ja sinä oletat, että siskosi on haluttavampi kuin sinä. Mikä varmaankin on totta, koska nuori ja hoikka tyttö on aina kiinnostava. No jos sisko olisi suostunut niin sehän olisi ollut teille kaikille todella kivaa? Olisiko muka parempi, että miehesi panee jotain ihan vierasta, jolla voi olla mitä vaan tauteja?
Juteltiin ukon kanssa haluista ja fantasioista jo ajat sitten. Kerroin olevani hiukan kiinnostunut vaikka kolmen kimpasta ja hänen eräs kaverinsa kelpaisi mulle kolmanneksi pyöräksi.
Juteltiin ukon kanssa haluista ja fantasioista jo ajat sitten. Kerroin olevani hiukan kiinnostunut vaikka kolmen kimpasta ja hänen eräs kaverinsa kelpaisi mulle kolmanneksi pyöräksi. Silloin tuo kutale sanoi, että hänen suurin fantasiansa olisi saada pikkusiskoni samaan petiin meidän kanssa.
Kyllä minun mielestäni omista fantasioistaan voi kertoa, kunhan pitää huolen siitä, etteivät ne loukkaa kumppania. Jos loukkaavat, niin parasta pitää suu kiinni. Sinä et tehnyt näin, vaan menit kertomaan, että haluat seksiä hänen kaverinsa kanssa, minkä miehesi kosti välittömästi. Jos siskosi on hyvännäköinen, niin saattoi hän puhua tottakin. Yhtä hyvin voi olla, että hän vain pisti paremmaksi.
Se naisen logiikka...
Jättäisin mieheni heti jos edes vihjailisi tuollaista!!!
Mutta eihän siinä mitään ällöä ole, jos pystyt vähän nousemaan sen ällöfiiliksen yläpuolelle? Siis ei ole ällöä hänen puoleltaan, ja hänen fantasiahansa se nimenomaan on, ei sinun tarvitse siitä syttyäkään. Hänelle siskosi on yhtä lailla "perheen ulkopuolinen" kuin sinä olet ollut tavatessanne, ei hänelle mitään sukua ja vaikka läheinen onkin, silti eri geenit omaava naaras.
Eikä se tosiaan tarkoita automaattisesti sitä, että kun hän on 21 ja sinä 28 ja "kahden lapsen äitikin", että sussa olisi jotain luotaantyöntävää tai hän olisi haluttavampi miehellesi! Ihan samoin kuin miehesi kaveri kelpaisi sulle, siskosi kelpaisi miehellesi. Miksi sinun fantasiasi on ok, mutta miehesi tismalleen sama asetelma ei?
Okei, minustakin raja menisi tuossa ehdottelussa, siihen vetäisin tiukan linjan ja varmistaisin, ettei se enää toistu. Pitäköön fantasiansa, mutta jättäköön käytännön ehdottelut heittämättä, edes läpällä.