7kk ilman seksiä
Auttaisin mielelläni siskoani neuvoilla.. He saivat lapsen 7kk sitten ja siskoni kertoi n.1kk sitte että hän ja avomies eivät ole sen koommin harrastaneet seksiä. onko tämä normaalia? Siskoni avomies ei edes ollut mukana synnytyksessä ku vauva tuli niin nopeest maailmaan, et ei voi olla kyseessä se että ois synnytyksen "kauhuja" säikkyny.. Kuinka voisin auttaa siskoani saamaan asian raiteelleen? Hän selittää että ku molemmilla on kiireitä ja stressiä ja ei jaksata.. Ja lapsiki on ollu vaativa. Ja siskoni taitaa olla niitä jotka pistää kaiken edelle lapsen, muusta viis. Ja siskoni on myös sitä nalkuttavampaa lajia kun hänen avomiehensä on tossukkaisempaa lajia.. Eikä mieskään ole jaksanu/viittiny/kehdannu? tehä alotetta. Ei sen puoleen siskonikaan. Kuis tästä etiäpäin? Osaisitteko auttaa?
... se tunne.
Että saa sääliseksiä ja toinen tekee sitä vain siksi kun on IHAN pakko.
Ei sitä voi kukaan tajuta joka ei sellaisessa liitossa elä.
Ja vielä tarkennukseksi sinulle, lapseni eivät käy koulukuraattorilla eivätkä terkkarilla tästä asiasta puhumassa. Tiedän sen, heillä menee koulussa kaikilla erittäin hyvin ja kotona asiat ovat kuitenkin ns. järjestyksessä. En minä lasten nähden vonkaa seksiä eikä seksittömyydestä heidän kuulleen puhuta. Se on aikuisten asioita. Sitä paitsi mieheni on ihan tyytyväinen tilanteeseen. Hän kun ei sitä seksiä saatika hellyyttä kaipaa. Ainoa joka tässä näyttelee on minä minä itse, enkä minäkään kohta enää jaksa näytellä. Eron jälkeen lapset sitä apua varmasti tarvitsevatkin.