Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin aviomiehelleni "Rakastan sinua"

Vierailija
27.02.2011 |

Hän vastasi siihen, että "palvon sinua" ja katsoi ihanasti. Yhteiset lapset, kymmenen vuotta yhdessä ja onni on vielä tallella. Olen onnentyttö.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myös meillä niin kymmenen yhteisen vuoden jälkeen....

Vierailija
2/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän avioliitto pyristelee viimeisillään. Vuosia ollaan vaalittu ja rakastettu. Muutaman vuoden aikana annettu vain luisua kohti mahdottomuutta.

Ihania vuosia teille lisää! Mikä on pitänyt rakkautenne roihuavana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teillä oli samanlaiset ilmeet kuin Ridgellä ja Brookella dialogianne läpikäydessä? :D

Vierailija
4/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin arvostetaan ja kunnioitetaan toisiamme. Emme riitele kotitöistä. Emme juo alkoholia kuin todella harvoin (ehkä kerran vuodessa). Kumpikaan ei pihistele rahasta eikä rakkaudesta. Perhe on aina etusijalla.

ap

Vierailija
5/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tuo "Minä palvon sinua". Kuvittelin oikein sellaisella hitaalla saippuaoopperatyylillä ja isoilla suunliikkeillä:DD

Vierailija
6/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te ette ole vielä rakastaneet ketään, jos rakkaudentunnustukset naurattavat?

Vierailija
7/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te ette ole vielä rakastaneet ketään, jos rakkaudentunnustukset naurattavat?

rakkautta omasta takaa. Eikä tarvitse edes sitä tänne tulla hehkuttamaan. Mutta repeisin varmasti minäkin, jos oma mies sanoisi "palvon sinua" tai jotain muuta imelää...

Vierailija
8/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toista kunnioittaa, ei todellakaan repeile, kun toinen puhuu tunteistaan.

Vierailija
9/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saatettaisiin käydä samanlainen keskustelu jos oltais hieman eri tyyppisiä ihmisiä.

Meillä myös 2 lasta ja 12 yhteistä vuotta takana..ja voih, kuinka voinkaan olla rakastunut.

Ei todellakaan täydellinen suhde, mutta paras mulle.

Vierailija
10/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan onnellisia ja rakastuneita, edelleen, mutta me kumpikaan ei osata oikein sanoa "minä rakastan sinua". Ei vaan tule luonnollisesti suusta ulos. Meillä sanotaan että "no oot sä ihan kiva" veikeästi hymyillen ja molemmat tajuaa että sillä tarkotetaan paljon enemmän :)

Vierailija
11/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittaminen Jos toista kunnioittaa, ei todellakaan repeile, kun toinen puhuu tunteistaan.

Siellä taas joku psykologinpoikanen pätee...

Tunteista voi puhua hyvinkin eri lailla, ja todellakin tunnemme toisemme läpikotaisin. Jos jompikumpi rupeaisi liian imeläksi (siis MEILLE liian imeläksi), niin ei siinä pokka pitäisi. Ja vitsiksi olisi tarkoitettukin. Jos sinulla ja miehelläsi on tapana (kynttilänvalossa) imellellä toisillenne, niin ei se ole AINOA oikea tapa ilmaista tunteitaan.

Vierailija
12/14 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit varmaan ratsastitte yhdessä auringonlaskuun. Ai saamari et täällä saa hyvät naurut. :DDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
13/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jaksaa nähdä avioliittonne eteen yhtä paljon vaivaa kuin sinä. Tuollaisia miehiä on vaikea löytää. Minun mieheni muuttui sen jälkeen kun täytin 40 vuotta ja olin kasvattanut teini-ikään meidän 3 lasta. Vaikka olen hoikka ja usein vain miehen vuoksi huoliteltu niin en enää riitä hänelle. Parikymppisiä tyttöjä hän katsoo sillä ilmeellä jota kuvaisin palvovaksi, minulle hän on sanonut suoraan etten enää näytä miltään.

Vierailija
14/14 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani eivat osanneet tunteitaan ilmaista sanoillaan. Ei oikeastaan paljon halittukaan, ei lapsia, ei toisiaan. Mina ja mies, 11 vuotta naimisissa ja 3 lasta, sanomme joka paiva toisillemme ja lapsillemme, kuinka paljon rakastamme. Ainakin viimeistaan nukkumaan mennessa. Ei ole missaan nimessa liian imelaa meille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme