Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Geelikynnet vai akryylikynnet?

Vierailija
27.02.2011 |

Haaveilen pitkistä kynsistä, ja ainoa mahdollisuus saada ne, on teettää.

Kumpi olisi kestävämpi, kun työn puolesta kädet joutuvat kohtalaiselle rasitukselle? En siis haluaisi mitään mielettömän pitkiä, vaan vain muutaman millin yli sormenpään.

Millainen on huoltoväli, 4 vkoa?

Entä millainen on "tavallinen rakennekynsi" kun se hinnastoissa on eroteltu ranskalaisesta? Yksivärinenkö?

Tuleeko rakennekynsistä aina sellaiset "päältä pulleat" jollaisia olen ihmisillä nähnyt, vai onko kiinni tekijästä/ jostain muusta? Tarkoitan siis että kun sormea katsoo sivulta, oman kynnen päällä oleva osa on selkeästi koholla. Vähän vaikea selittää, ehkä joku ymmärtää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on akryylit, ne on minulla paremmat ja kestävämmät. Aika yksilöllistä kummat sinulle paremmin sopii. Kynnen ohuus riippuu ihan tekijän taidoista, hyvän kynsientekijä on sama kuin hyvä kampaaja, joku osaa ja toinen ei.

Minulla on huolto 4 viikon välein. Ja perusrakennekynsi on siis ilman ranskista.

Vierailija
2/2 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on geelikynnet, mutta se on tosiaan yksilöllistä pysyvätkö geelikynnet vai akryylit paremmin. Huoltoväli mulla on 3 viikkoa, mutta olen melko tarkka siitä, että kynnet ovat jatkuvasti riittävän siisit. Jos geelikynnet kiinnostaa, lue lisää http://www.geelikynnet.info

Mulla geelikynnet ovat hieman pulleat, mutta eivät mitenkään mielestäni liian paksut. Luulen, että muoto ja paksuus yms riippuu tekijästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla