Miksi te tomppelimammat ette vaivaudu ILMOITTAMAAN siitä,että lapsi ei pääse synttäreille?
Jos kutsukortissa lukee vastausta pyydetään jos ei pääse, on kerrassaan moukkamaista jättää ilmoittamatta mitään, vaikka ei aio tulla. Tai sitten ilmoittaa samana aamuna varttia vaille ennen kutsujen alkamista. Tänään minulla siis meni puolet leipomuksistani hukkaan, kun olin leiponut puolta isommalle porukalle. Puolet tuli, osa ilmoitti samana aamuna, osa jätti vastaamatta mitään.
Missä ovat teidän peruskäytöstapanne?
Kommentit (13)
tunnustan että joskus on jäänyt ilmoittaminen. Olen vuorotyöläinen yh-äiti ja jotkus asiat on vain pakko "unohtaa" kun ei mun kapasiteetti kestä kaikkea. Sitten hyvässä lykyssä huomaa kutsun samana aamuna jääkaapin ovessa... tai sitten ei huomaa...
antamatta se kutsukortti meille vanhemmille. Silloinpa meillä ei ole tietoa koko kekkereistä, ennen kuin sitten kun nousee poru.
Jaa-a tosi moukkamaista, eipä tarvitse jatkossa kutsua.
Meillä ei kyllä ole lapset ikinä jääneet menemättä kutsuille, mutta jos olisi niin totta helkutissa siitä ilmoitetaan AJOISSA, eri tietysti jos sairastuu äkillisesti.
En ihmettele, että monet muksut on pönttöjä kun vanhemmillakaan ei tunnu olevan kaikki inkkarit kanootissa.
Harmillinen juttu!
mutta kerran oon unohtanut koko synttärit.
millon opitte antamaan ne kutsukortit meille vanhemmille?
aina että vp siihen ja siihen mennessä, jotta tiedän, että kutsu on mennyt perille vanhemmille asti
johon ilmoittaa?
Me saatiin pari viikkoa sitten myös tuollainen synttärikutsu, mutta siinä ei ollut mitään yhteystietoja. Oli vähän vaikea ilmoittaa ettei pääse, kun puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta ei ollut tiedossa.
Unohtuu, tai ei edes tiedä että on tullut kutsu (esim. lapsi tai meis ottanut lokerosta eikä kertonut äidille, eikä mieskään muista vastata jos on kutsun nähnyt).
sipsiä, karkkia ja jäätelöä. Yli puolet ilmoitti pääsevänsä, loput ei ilmoittanut mitään, joten noviisina kuvittelin, etteivät pääse paikalle. Kääks, kaikki tulivat ja vielä 30 min juhlien alkua jonkun isä soitti, että se kun se ja se haluaisi kovasti tulla kanssa, että haluaisiko synttärisankari mukaan juhlimaan, kun ei ollut kutsua kuitenkaan laittanut. Senkin sit lupasin mukaan... kun luulin, että monet ei pääsekään.
Jos kutsukortissa lukee että Minna ja Mikko menevät naimisiin 1.6.2011 klo 13 Turun Tuomiokirkossa ja sen alla että olethan ystävällinen ja ilmoitat 1.5. mennessä, pääsetkö paikalle kaaso Maijalle, puh xxx-xxxxxx tai maija@meikalainen.fi. Niin eipä riitä kahden käden sormet laskemaan niitä, jotka ei ilmoita yhtään mitään. Eikä kyse ole siitä että asia olisi unohtunut tai kutsukortti hukkunut. Kun niille sitten soittaa perään, sanovat iloisesti että juu kyl myö tullaan.
Esikoisen synttäreiltä kaksi jäi pois ilmoittamatta kokonaan ja kaksi ilmoitti tuntia ennen kutsujen alkamista etteivät tule. Siinä sitten syötiin kakkua ja kakkua ja kakkua vielä päiväkausia kutsujen jälkeenkin :/
ei onneksi koske minua.minä ilmoitan aina,jos ei pääse tulemaan.