Kuinka syödä jäätelöä salaa lapsilta, vinkki!
Paloittele jäätelö isoon kahvimukiin. Syö hiljaa lusikoiden. Lapset eivät kiinnitä kahvimukiin mitään huomiota, toisin kuin jos jäätelöpalasi on matalalla lautasella, josta se näkyy.
;)
Kommentit (21)
lapsilta???
lisäksi lapsilla on karkkipäivänsä, joka oli jo perjantaina.
(eikä kaikkea tarvitse ottaa aina niiin vakavasti)
ap
Ensinnäkin en juo kahvia. Joten aina jos minulla on muki, esim. kurkkukipuun jos juon kuumaa, lapset heti tulevat haukkana kyselemään mitä juon.
Ja toiseksi, pakastimen ääni hälyttää heidätpaikalle.
Varmin keino on syödä vasta illalla, kun ovat nukahtaneet.
Ei kolise ja ei kiinnosta lapsia. kun lapset tulee kattomaan kun avaan jääkääpin onen, otan esiin sekavihannespussin ja kysyn kuuluvasti kuka haluaa.
niin, surullista mutta olen jäätelöholisti : (
tai kun lapsi on päiväunilla.
Lauantai-karkkini syön vasta illalla, kun lapsi on jo yöunillaan.
Että näin.
Vielä pitäisi tietää miksi syöt jäätelöä salaa lapsilta???
Mun mielestä tuo oli hauska! Helpottaahan se kovasti, kun meillä ainakaan lapset ei saa aina kaikkea samaa kuin aikuiset. Eipä tartte kiukutella=)
Minäkin olen tottunut herkuttelemaan vain iltaisin.
Tai ylipäätään siihen, että suussa on jotain. Harmi!
Tuo viilipurkki oli huippu!!
joku kermaviilipurkki olisi aivan takuuvarma konsti.
Ja toiseksi, pakastimen ääni hälyttää heidätpaikalle.
mä joskus syön herkkuja antamatta lapsille ja suhtautuvat siihen ok, koska yleensä saavat ruoan päälle jälkiruoan tyyliin yksi karkki tms. Ja nyt just syötiin yhdessä jäätelöä. Kukin tyylillään, mutta meille sopii kyllä systeemi, ettei mitään karkkipäiviä ole. Herkut kun tulee jälkiruoaksi, ei syödä mitään vuorta herkkuja ja menee samalla happohyökkäyksellä. Ovat normaalipainoisia ja hampaat mainiossa kunnossa. En mitenkään vastusta karkkipäivää, kenelle se nyt sopii, mutta musta on helpompaa syödä herkkuja avoimesti ja hallitusti.
olen myös huijannut lapsia kahvikupilla, saan syödä karkkia ihan rauhassa kun laitan ne mukiin.
Paloittele jäätelö isoon kahvimukiin. Syö hiljaa lusikoiden. Lapset eivät kiinnitä kahvimukiin mitään huomiota, toisin kuin jos jäätelöpalasi on matalalla lautasella, josta se näkyy.
;)
Ei edes pidetä suklaita yms herkkuja koskaan lasten ulottumattomissa. 6v tulee aina kysymään saako ottaa ja nuorempi ei vielä yksin keittiöön pääse.
mä joskus syön herkkuja antamatta lapsille ja suhtautuvat siihen ok, koska yleensä saavat ruoan päälle jälkiruoan tyyliin yksi karkki tms. Ja nyt just syötiin yhdessä jäätelöä. Kukin tyylillään, mutta meille sopii kyllä systeemi, ettei mitään karkkipäiviä ole. Herkut kun tulee jälkiruoaksi, ei syödä mitään vuorta herkkuja ja menee samalla happohyökkäyksellä. Ovat normaalipainoisia ja hampaat mainiossa kunnossa. En mitenkään vastusta karkkipäivää, kenelle se nyt sopii, mutta musta on helpompaa syödä herkkuja avoimesti ja hallitusti.
Nuorin lapsi haluaa aina sekoittaa sokerin kahviini.
riittää herättämään lasten uteliaisuuden. Isompi saattaa ohimennessään kysäistä, että mitä sulla on suussa (haistaa herkut kilometrin päähän).
nuuskimaan, että miksi täällä haisee karkki tai ihan kuin haisisi jäätelö.. (herkkuvaistot..)
Minä kun olen luullut olevani ainoa, joka syö lapsilta salaa herkkuja ja jonka lapsilla on herkkuvaisto. ("Äiti mitä sullon suussa?")
lapsilta???