Paras ystäväni laittoi silikonirinnat
Kuulin asiasta hänen miehensä kautta, itse hän ei minulle kertonut. Olin sen kyllä tavallaan huomannut, mutta koska en voinut uskoa, niin en ollut antanut mennä tajuntaani. Hän (40v) pukeutuu seksikkäästi ja se on hänelle tärkeää, mutta silti en voi uskoa...
Onko silikoneiden laitto tavallistakin nykyään?
En tiedä kadehtisinko vai säälisinkö?
Kommentit (39)
Luultavasti aliarvioit ihmisiä rankasti, koska et tajua että he itsekin osaavat ajatella asioita ja punnita riskejä. Ennen leikkausta riskit kyllä käydään tarkasti läpi kirurgin kanssa, joka on erikoistunut kys. operaatioihin. Ei sinne ihan hetken mielijohteesta mennä, koska leikkauksetkin maksavat tuhansia euroja. Työtön lukiotyttö ei saa edes lainoja tuollaisiin operaatioihin. Suomessa koulutuksen saaneet kirurgit (myös asialliset kirurgit ulkomailla) sitäpaitsi kieltäytyvät leikkauksista, joissa on liian suuret riskit tai potilas vaikuttaa lapselliselta, henkisesti epätasapainoiselta tai tuntuu siltä ettei hän tiedosta riskejä. Ei ole lääkärinkään etu että potilaat ovat myöhemmin tyytymättömiä.
Ilmeisesti pidät ihmisiä, jotka "haluavat tunkea itseensä silikonia" henkisesti vajaina ja tunnet ylemmyyttä ilman mitään perustetta.
Ihmiset ovat aina parannelleet itseään sellaisiksi kuin haluavat itsensä olevan. Harvassa ovat ne ituhipit, jotka kokonaan luomuna lyllertävät kadulla. Jos joku haluaa silarit niin se on okei. Muilla on omat juttunsa.
Elä omaa elämääsi ja anna muiden elää omaansa. Todella ällöttää tuollaiset wannabe sisar teresat, jotka haluavat määrittää miten muiden ihmisten tulisi elää. Ihmiset voivat pahoin sinun kaltaistesi vuoksi, jotka ovat aina sormi pystyssä tuomitsemassa ja puhumassa selän takana pahaa.
Luultavasti aliarvioit ihmisiä rankasti, koska et tajua että he itsekin osaavat ajatella asioita ja punnita riskejä. Ennen leikkausta riskit kyllä käydään tarkasti läpi kirurgin kanssa, joka on erikoistunut kys. operaatioihin. Ei sinne ihan hetken mielijohteesta mennä, koska leikkauksetkin maksavat tuhansia euroja. Työtön lukiotyttö ei saa edes lainoja tuollaisiin operaatioihin. Suomessa koulutuksen saaneet kirurgit (myös asialliset kirurgit ulkomailla) sitäpaitsi kieltäytyvät leikkauksista, joissa on liian suuret riskit tai potilas vaikuttaa lapselliselta, henkisesti epätasapainoiselta tai tuntuu siltä ettei hän tiedosta riskejä. Ei ole lääkärinkään etu että potilaat ovat myöhemmin tyytymättömiä.
Ilmeisesti pidät ihmisiä, jotka "haluavat tunkea itseensä silikonia" henkisesti vajaina ja tunnet ylemmyyttä ilman mitään perustetta.
Ihmiset ovat aina parannelleet itseään sellaisiksi kuin haluavat itsensä olevan. Harvassa ovat ne ituhipit, jotka kokonaan luomuna lyllertävät kadulla. Jos joku haluaa silarit niin se on okei. Muilla on omat juttunsa.
Elä omaa elämääsi ja anna muiden elää omaansa. Todella ällöttää tuollaiset wannabe sisar teresat, jotka haluavat määrittää miten muiden ihmisten tulisi elää. Ihmiset voivat pahoin sinun kaltaistesi vuoksi, jotka ovat aina sormi pystyssä tuomitsemassa ja puhumassa selän takana pahaa.
Huomaatko muuten, että itse syyllistyt siihen, mistä minua syytät? Minä en saisi puuttua toisten elämään, tai sanoa mielipidettäni, koska mielipiteeni ällöttää sinua. Minun tulisi siis elää kuten Sinä haluat, hymyillä silikoneille hyväksyvästi, sitten olisin ok?
Ymmärrätkö, kuinka nurinkurista on sanoa ällöttäväksi sellaista ajatusta (ja ajatuksen kannattajaa) että luonnollisuus, ja keho ilman sinne kuuluvaa muovia on parasta ja siihen tulisi pyrkiä, vastustaen vaarallisia ja luonnonvastaisia leikkauksia ja kauneusihanteita?
Jos kuvittelet, että lääkärit todella ovat niin vastuuntuntoisia, etteivät leikkele ihmisiä, jotka eivät kykene ajattelemaan asiaa pidemmälle, saattaisit yllättyä.
"Vajaina" en silikonien ottajia pidä, mutta uskon että heidän todellisuuden- ja suhteellisuudentajunsa on kyllä hieman hämärtynyt.. mikä tietysti ei ole sinänsä vaikeaa ymmärtää, kun katsoo nykymaailmaa, mainoksia, elokuvia, yleistä naisihannetta niissä. Vai kiellätkö tämän?
t. luonnollinen nainen
vaan ihan sen takia, että saavat yksin saunanlauteilla niitä ihastella.
ajeletko karvojasi mistään kohtaa kehoa, värjäätkö hiuksia, meikkaatko jne? Minkä vuoksi, jos näin teet?
Pakottavatko ne silikonirintaiset sinut ottamaan silikonit? Eli mitä meuhkaat? Tuskin kovin moni mainostaa kehossaan yleensäkään olevan muovia tai ajattelee sen olevan parasta. Kyse on yksilön valinnoista.
Sinulla on aika paljon tuo ajatusmaailma hämärtynyt. Suomessa naiset on kyllä niin epänaisellisia ja tosiaan "luonnontilassa" etten usko, että kenenkään todellisuudentaju on päässyt hämärtymään epäaitouden vuoksi.
mikä tahansa leikkaus voi olla vaarallinen, mutta niin on myös autolla-ajo, alkoholi, tupakka, seksin harrastaminen (sukupuolitaudit) jne jne, silti ihmiset tekevät kaikkia näitä. En siis ymmärrä, miksi joku kokee olevansa oikeutettu tuomitsemaan toiset ihmiset, kun tuskin itse on kovinkaan pyhästi elävä ihminen.
Vaikka joku ottaisi sen vuoksi, että saa enemmän ihailua miehiltä =) Onko seksikkyyden ja oman unelmaruumiinsa tavoittelussa jotain erityisen syntistä jos sitä halutaan parannella lisäkkeillä.
Ettekö te muut naiset muka tee mitään kuten meikkaa, värjää hiuksia, ota hiustenpidennykset, laita rakennekynnet, käy salilla vain koska haluatte että miehetkin huomaavat teidät. Miettikääs.
suuremmat terveysriskit silikonirintojen sijaan taitaa olla epäterveellinen ruokavalio, liikkumattomuus, liiallinen laihdutus ja ylipaino. Että soosoo kaikki ei- liikunnalliset ja ei-normaalipainoiset, hävetkää, olette huonoja esikuvia nuorille tytöille.
Itse tunnen parikin naista, joille silikonit on laitettu mutta ei se minua kiinnosta sen enempää kuin hampaiden valkaisu. Jos joku ne haluaa niin en tajua, miksi muiden pitäisi sitä kommentoida mitenkään.
suuremmat terveysriskit silikonirintojen sijaan taitaa olla epäterveellinen ruokavalio, liikkumattomuus, liiallinen laihdutus ja ylipaino. Että soosoo kaikki ei- liikunnalliset ja ei-normaalipainoiset, hävetkää, olette huonoja esikuvia nuorille tytöille.
Komppaan tätä. Suomessa melkein puolet aikuisista naisista on ainakin lievästi ylipainoisia eli BMI yli 25 (Ei BMI 25 mikään keiju ole). Eh, tätä sitten pidetään normaalina ja niitä "oikeasti normaalipainoisia" pidetään anorektikkoina.
Pakottavatko ne silikonirintaiset sinut ottamaan silikonit? Eli mitä meuhkaat? Tuskin kovin moni mainostaa kehossaan yleensäkään olevan muovia tai ajattelee sen olevan parasta. Kyse on yksilön valinnoista.
Sinulla on aika paljon tuo ajatusmaailma hämärtynyt. Suomessa naiset on kyllä niin epänaisellisia ja tosiaan "luonnontilassa" etten usko, että kenenkään todellisuudentaju on päässyt hämärtymään epäaitouden vuoksi.
Ei ehkä kovin moni (tosin osaan kyllä luetella useammankin, heti), mutta ne jotka mainostavat, tekevät sen erittäin näkyvästi, median avustuksella. Väitätkö vastaan? Et varmaan ole välttynyt näkemästä isoja otsikoita "XXX 5 dl silikonirinnat, katso kuvat!"
Puhumattakaan "tavisnaisista" jotka leikkauksen jälkeen yllättäen alkavat kulkea avarampikauluksisissa puseroissa ja vaihtavat rannalla entisen uimapuvun minimaaliseen bikiniyläosaan, alaosaa sentäs unohtamatta..
Jos olet tosiaan sitä mieltä, että kuupassani on vikaa, kun en pidä silikonirintoja/leikkauksia hyvänä asiana, niin ole vapaasti sitä mieltä. Se kertoo sinusta jo paljon.
Todellisuudentaju kyllä hämärtyy ja on hämärtynyt. Mikä onkaan naisihanne tällä hetkellä? Minkälaista naisvartaloa pidämme yleisesti kauniina? Mitä ajatellaan naisesta, jolla on maantienväriset hiukset, meikittömät kasvot, pienet rinnat?
t. luonnollinen nainen (joka ei meikkaa, ei värjää hiuksiaan ja pitää karvansakin luonnontilassa, yhdelle kyselijälle tiedoksi)
ps. lopetan keskustelun osaltani tähän. Sanoin kaiken, mitä halusinkin sanoa.
"luonnollinen" sinä luonnollinen nainen loppujen lopuksi oletkaan? Käytätkö jotakin ehkäisyä, vai tuletko raskaaksi niin usein kuin vain kykenet? Oletko yksiavioinen, vai käykö miehesi siittämässä niin monia naisia elämänsä aikana kuin kykenee? Kasvatatko oman ruokasi omalla pihallasi vai käytätkö teollisia tuotteita? Ajeletko karvojasi, meikkaatko, yritätkö piilottaa vatsamakkarat vaatteiden alle?
silikonirinnat kuitenkaan eivät ole varmasti top kympissä maailman suurimpien terveysriskien joukossa. Kyllä ne edelleen ovat ihan jokaisen oma asia. Paasaatko samalla volyymilla alkoholin tai tupakan käyttäjille?
Onko tullut katsottua liikaa Playboy TV:n kanavia missä näkyy oikeasti niitä isotissisiä silikoniblondeja. Aika moni silikonien hankkija ottaa vain B tai C kupin tutkimusten mukaan, koska lähtötilanteena on usein A tai AA. Oh, olipas isot rinnat lopputuloksena. Tollaset B tai C tissit varmaan oikein herättääkin huomiota bikineissa uimarannalla. Miehetkään ei varmaan saa katsettaan irti.
B on kaiketi keskikoko Suomessa ja UKssa keskikoko on normaalisti C ihan luomurinnoille. C rinnat eivät ole mitkään greipin kokoiset pallot kuten monet kuvittelee.
No vedetään kaikille burga päälle ettei enää näy tissejä. Mun kahdella kaverillani on molemmilla todella isot luomurinnat, joita voisi luulla silareiksi sillä ne ovat niin isot. Ne kulkee avoinasissa paidoissa ulkona ja näyttää seksikkäiltä normaaleissakin vaatteissa kun ovat hoikkia ja rinnat ovat niin suuret. Eivät ne isot hinkit kuule maailmasta lopu leikkaukset kieltämällä, koska aidosti isorintaisia naisia on kuitenkin.
Joo, ei ole ollut vielä muiden kavereideni keskuudessa silaribuumia vaikka ovat isoja tissejä nähneet ja me muut ollaankin sitten keskikokoisempia vaikka joudutaankin näitä tyttöjä kadehtimaan :)
LOL
Olet naurettava tosiaan. Kukahan elää mielikuvitusmaailmassa.
Ettekö te muut naiset muka tee mitään kuten meikkaa, värjää hiuksia, ota hiustenpidennykset, laita rakennekynnet, käy salilla vain koska haluatte että miehetkin huomaavat teidät. Miettikääs.
meikkaan joskus, hiuksia en värjä, pidennykset on, kynnet luonnostaan pitkät, käyn salilla.....koska ITSE haluan ja ITSE tykkään. En todellakaan tee näitä siksi, että haluaisin miesten huomiota! Ei mua miesten mielipiteet hetkauta mihinkään suuntaan, en ole kiinnostunut miehistä :O
meikkaan joskus, hiuksia en värjä, pidennykset on, kynnet luonnostaan pitkät, käyn salilla.....koska ITSE haluan ja ITSE tykkään. En todellakaan tee näitä siksi, että haluaisin miesten huomiota! Ei mua miesten mielipiteet hetkauta mihinkään suuntaan, en ole kiinnostunut miehistä :O
sun mielestä sitten väärin olla kiinnostunut miehistä ja heidän mielipiteistään?
Suomessahan on synti haluta vastakkaisen sukupuolen huomiota. Suomalaiset varmaan syntyvätkin suvuttomasti meioosilla kun vastakkainen sukupuoli ei sitten kiinnosta ollenkaan.
Asiat voi joskus sanoa ihan suoraan, eikä vaan silitellä päätä ja hyssytellä ja hymyillä vieressä. Ei se ole välttämättä negatiivisuutta eikä tuomitsevuutta. Ehkä tarkoituksena on herätellä ja haastaa ihmisiä ajattelemaan asioita.
Mieti nyt itse, vaikka tässä silikoniasiassa, onko se todella mielestäsi hyvä suunta? Itse leikkaus ei todellakaan ole riskitön tai vaaraton. Leikkauksiin on jopa kuoltu, tai on jouduttu leikkauskierteisiin eikä lopputulos siltikään ole ollut toivottu.
Ja minkä vuoksi koko leikkaus? Siksi, ettei keho kelpaa sellaisena kuin se on? Muovi jossain kohtaa kehossa ihon alla tekee siitä paremman, leikkauksen vaarojenkin uhalla? Ja sitä pitäisi sitten yleisesti olla hyväksymässä ja tekemässä asiasta "ihan ok:ta". Eivät nuoret tytöt (joille leikkauksia nykyään yhä enemmän tehdään) ymmärrä ajatella tällaisia asioita sen pidemmälle, ja kun näkevät "vanhojen ja viisaiden" naistenkin leikkuuttavan itseään, luulevat sen olevan sitten vaaraton ja hyvä juttu.
Tähän kai se maailma on menossa, tiedän olevani vähemmistöä ja siksi tulen leimatuksi ja haukutuksi (kateelliseksi, negatiiviseksi ja tuomitsevaksi) kun en mene valtavirran mukana. Mutta mielummin näin.
t. luonnollinen nainen