Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ystäväni laittoi silikonirinnat

Vierailija
27.02.2011 |

Kuulin asiasta hänen miehensä kautta, itse hän ei minulle kertonut. Olin sen kyllä tavallaan huomannut, mutta koska en voinut uskoa, niin en ollut antanut mennä tajuntaani. Hän (40v) pukeutuu seksikkäästi ja se on hänelle tärkeää, mutta silti en voi uskoa...

Onko silikoneiden laitto tavallistakin nykyään?

En tiedä kadehtisinko vai säälisinkö?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silikonia ottavia, mutta pidän sitä vastuuttomana toimintana. Me ollaan kuitenkin jokainen nainen esikuvana ja esimerkkinä nuoremmille naisille/tytöille.

Minkälaista esimerkkiä ja naiskuvaa annamme, kun leikkelemme itseämme?

t. luonnollinen nainen

Vierailija
2/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säälisit tai kadehtisit?

Tavallisuudesta en tiedä, omassa ystäväpiirissä ei kyllä ole. Mut onhan noita.

Miksi asia on sinulle niinongelmallinen, ettet voi uskoa...

Jos hän on YSTÄVÄSI, juttele asiasta hänen kanssaan, siis kysy suoraan. Normaalia ainakin omassa ystäväpiirissä. Toisaalta, jos ei ole sinulle kertonut, niin onko kyseessä ystäväSI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sun pitäisi kadehtia tai sääliä? Ketä ne silikonit haittaa? Ja tavisnaiset ei todellakaan ole mitään nuorten tyttöjen esikuvia vaan rokkitähdet ja elokuvanäyttelijät ynnä muut.

Vierailija
4/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikäs siinä. Onko sinulla ongelma vai miksi vaivaat päätäsi kyseisellä asialla? Itselläni ei ole silikonirintoja, mutta en tajua miksi jonkun pitäisi märehtiä toisen hankintoja tai ulkonäköä parantavia operaatioita. Minä en ainakaan jaksaisi ajatella mitään tai olisin tyytyväinen jos kaverisi pitäisi rinnoistaan aikaista enemmän. Kai nelikymppinenkin saa näyttää hyvältä vaikka rupsahtaminen tässä maassa jo ennen 30 ikävuotta taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Tosin hyvältä näyttämiseen ei tarvita silkkareita, mutta mitä sitten jos joku ne haluaa.

Vierailija
5/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sun pitäisi kadehtia tai sääliä? Ketä ne silikonit haittaa? Ja tavisnaiset ei todellakaan ole mitään nuorten tyttöjen esikuvia vaan rokkitähdet ja elokuvanäyttelijät ynnä muut.

Se nyt on ihan fakta, usko tai älä.

Vierailija
6/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei vaan. Hölmöä ja säälittävää, ja se on vaan mun mielipide, turha vetää silarimimmien hernua nenään.

Vierailija
7/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavisnaiset ei todellakaan ole mitään nuorten tyttöjen esikuvia vaan rokkitähdet ja elokuvanäyttelijät ynnä muut.

Kyllä ainakin mun kokemuksen mukaan nimenomaan tavisnaiset ovat esikuvana nuorille tytöille. Sen verran nuoriltakin todellisuudentajua löytyy, et tajuavat olla maailman tähtiä kovin vakavissaan ottamatta. Sellaisia jotka ihannoivat julkkiksia pidetään aika lapsellisina tapauksina.

Terv.19v jonka suurin esikuva on oma Äiti

Vierailija
8/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan emme enää ole ystäviä, koska se nainen jonka tunsin vielä 5 vuotta sitten ei olisi ikinä laittanut silikoneja. Siksi olen hiukan ihmeissäni, koska jotakin hänelle on tapahtunut. Emme matkan vuoksi tapaa enää niin usein kun joskus aiemmin.

ap

Vierailija
9/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä kehollaan mitä haluaa. Minusta naisia ei tarvitse syyllistää kauneusoperaatioista, koska teinit voivat ihan omalla järjellään päättää haluavatko sellaiset tulevaisuudessa. Suomalaisilla nuorilla ei mene hyvin eikä ole paljoa järkeä päässä jos mukamas pelkästään naapurin tädin silikonit ajavat kyseisiin operaatioihin. Ihmisillä on aina vastuu itsestään ja omista valinnoistaan tälläisissä asioissa mikä ymmärretään tällä pallonpuoliskolla huonosti.

Silikonirinnat haluavilla naisilla ei myöskään ole mitään moraalista velvollisuutta olla nuorten valistajia ja jättää siksi leikkaus väliin.

Ihmeellistä moralisointia asiasta, joka ei kuulu muille. Ehkä osa ei halua leikkausten lisääntyvän, koska jäävät parenneltujen naisten varjoon.

t: luomunainen

Vierailija
10/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä silikoneissa siis on niin pahaa? Eihän luonnollisuus muutenkaan ole kelvannut enää pitkään aikaan. Muuten emme ajelisi karvojamme, värjäisi hiuksiamme, meikkaisi, kävisi kiinteyttämässä itseämme, ostaisi kropan virheitä piilottavia vaatteita jne. Minä olen aina halunnut tehdä kaiken täsmälleen päinvastoin kuin äitini btw. Ja minulla ei ole silikoneja, koska en ole nähnyt yhtään hyvännäköisiä, mutta jos nämä omat rinnat jostain syystä rupsahtaisi totaalisesti ennen aikojaan niin voisin ihan hyvin sellaiset hommata.

Vierailija
11/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnutkaan olla oikeasti se paras ystävä. Hän ei ole luultavasti kertonut sinulle, koska arvasi sinun tuomitsevan operaation tai puhuvan selän takana.

Vierailija
12/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset oppisivat pitämään huolta vain omista asioistaan...

Vierailija
13/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä silikoneissa siis on niin pahaa? Eihän luonnollisuus muutenkaan ole kelvannut enää pitkään aikaan. Muuten emme ajelisi karvojamme, värjäisi hiuksiamme, meikkaisi, kävisi kiinteyttämässä itseämme, ostaisi kropan virheitä piilottavia vaatteita jne. Minä olen aina halunnut tehdä kaiken täsmälleen päinvastoin kuin äitini btw. Ja minulla ei ole silikoneja, koska en ole nähnyt yhtään hyvännäköisiä, mutta jos nämä omat rinnat jostain syystä rupsahtaisi totaalisesti ennen aikojaan niin voisin ihan hyvin sellaiset hommata.

Vierailija
14/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanparantajia ja esikuvia kun elämästä ja ihmissuhteista pitää tehdä niin monimutkaisia vääntämällä kaikesta turhasta mikä ei edes liity omaan elämään.

Heh, kuinkahan moni av-mammoista olisi oikeasti hyvä esikuva nuorille. Ei siinä kisassa taida paljoa silikonirinnat painaa.

Vierailija
15/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motiivi on siis se, että minä en ole oikea ystävä ja silikonit ovat ehkä jopa seurausta surkeasta ystävyydestäni. Minun ei kannata olla huolissani tästä entisestä ystävästäni, hänellä menee nyt varmasti hyvin. kiitos asiallisille vastaajille.

ap

Vierailija
16/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei vaan. Hölmöä ja säälittävää, ja se on vaan mun mielipide, turha vetää silarimimmien hernua nenään.

sun on turha jaella tyhmiä mielipiteitäs.

Vierailija
17/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystäväsi laittoi silkkarit. Ja turha sitä on täällä puida, koska me emme tunne ystävääsi. Halusi vain kauniimmat rinnat, luultavasti. Onko siinä sitten jotain pahaa, että tuntee itsensä vaikka haluttavammaksi kuin aikaisemmin? Tai seksikkääksi kun on uudet rinnat lisänä?

Haluatko kuulla, että ystävälläsi on pakosti huono itsetunto, mielenterveysongelmia tai hänessä on jotain vikaa, että päätyi ottamaan sellaiset?

Vierailija
18/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tehdä kehollaan mitä haluaa. Minusta naisia ei tarvitse syyllistää kauneusoperaatioista, koska teinit voivat ihan omalla järjellään päättää haluavatko sellaiset tulevaisuudessa. Suomalaisilla nuorilla ei mene hyvin eikä ole paljoa järkeä päässä jos mukamas pelkästään naapurin tädin silikonit ajavat kyseisiin operaatioihin. Ihmisillä on aina vastuu itsestään ja omista valinnoistaan tälläisissä asioissa mikä ymmärretään tällä pallonpuoliskolla huonosti.

Silikonirinnat haluavilla naisilla ei myöskään ole mitään moraalista velvollisuutta olla nuorten valistajia ja jättää siksi leikkaus väliin.

Ihmeellistä moralisointia asiasta, joka ei kuulu muille. Ehkä osa ei halua leikkausten lisääntyvän, koska jäävät parenneltujen naisten varjoon.

t: luomunainen

ollaan niin yksilökeskeisiä ja kenenkään asiat eivät kuulu muille eikä kukaan muu kiinnosta, kuin itse. Useita ei kiinnosta edes omat lapset, tai minkälaista esimerkkiä antaa omille lapsilleen, puhumattakaan esimerkistä naapurin kakaroille.

Saatte vapaasti olla eri mieltä kanssani, mutta minun mielestäni ihmisten tulisi enemmän kantaa vastuuta itsensä lisäksi myös toisista. Toisten asioihin sekaantumisella, ja toisista välittämisellä ja vastuunkantamisella myös toisista, on eroa.

Miksiköhän ihmiset ovat nykyään niin yksinäisiä ja hukassa..?

Toki tämä silikoniasia on vain rikka rokassa, mutta liittyy asiaan.

Edelleen siis peräänkuulutan ajattelemaan sitä, millaista esimerkkiä ja mallia kukin haluaa jälkikasvullemme antaa.

t. luonnollinen nainen

Vierailija
19/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi huh huh.

Olet kyllä ihan paras esimerkki tuomitsevasta ja negatiivisesta ihmisestä pitkään aikaan. Kateus vie kalatkin vedestä.

Ja jos et halua, että tyttäresi laitattaa silikonit niin opeta hänet vihaamaan kauneusleikkauksia. Joo, kenenkään ei tarvitse todistaa sinulle mitään tai muuttaa elämäänsä, että sulla ois parempi mieli.

Silikonitissitön

Vierailija
20/39 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku haluaa antaa sellaisen esimerkin jälkikasvulleen, että silikonirintojenkin kanssa voi elää normaalisti hyvää elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi