Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua puhelimen valintaan

Vierailija
27.02.2011 |

Lupasin kummipojalle lahjaksi kännykän, mutta minulla ei ole aavistustakaan, millaista alan edes katsella. Pitäisi olla kosketusnäyttö, hintaa saisi olla max 300 euroa. Netistä katselin Nokia 5530 XpressMusic -puhelinta. Onko kellään kokemusta, kannattaako ostaa? Tai mikä muu voisi olla hyvä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan