Lue keskustelun säännöt.
Apua puhelimen valintaan
27.02.2011 |
Lupasin kummipojalle lahjaksi kännykän, mutta minulla ei ole aavistustakaan, millaista alan edes katsella. Pitäisi olla kosketusnäyttö, hintaa saisi olla max 300 euroa. Netistä katselin Nokia 5530 XpressMusic -puhelinta. Onko kellään kokemusta, kannattaako ostaa? Tai mikä muu voisi olla hyvä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla