G: Kuinka suuri lähisukusi on, jos siihen otetaan mukaan
ainoastaan oma perheesi (puoliso, lapset), vanhempasi, appivanhempasi, sisaruksesi perheineen ja puolison sisarukset perheineen?
Kommentit (51)
On meikäläisellä 14 henkeä.
Lapsellani ei ole vielä yhtään serkkua.
Oma perhe 4hlöä
Lapsuuden perhe 3 hlöä
Miehen lapsuusperhe 4 hlöä
Eli 11. Kellään sisaruksistamme ei ole lapsia. Minulla veli, miehellä kaksi siskoa.
ne perheeseen kuuluvaksi.muutama hyvä ystävä kyllä on mulle kuin perhettä et sen laskun mukaan tulos olisi sitten 13
Mä laskin mukaan siis myös sisarusten lapset, puolisost ja niiden lapset.
siis myös puolison sisarukset ja vanhemmat mukaan...
hyvin tiukasti rajaten 18 (tai 19 kun yksi avioero ei ole vielä selvä). Tuohon voisi laskea periaatteessa vielä 3 ihmistä lisää vaikka eivät ole sukua minulle / miehelleni (uusien / entisten avioliittojen kautta "sukua")
mun Perheeseen kuuluu vain lapsi ja mies.Sit lähisukuun kuuluu äiti ja siskot lapsineen.Mies varmaan laskee itse perheeseensa omat vanhempansa ja sisaruksensa.
mun Perheeseen kuuluu vain lapsi ja mies.Sit lähisukuun kuuluu äiti ja siskot lapsineen.Mies varmaan laskee itse perheeseensa omat vanhempansa ja sisaruksensa.
kuuluvatko omat lapsesi mielestäsi sinun perheesi vielä aikuisinakin vai lakkaavatko kuulumasta, kun muuttavat pois kotoa tai perustavat sen ihka ikioman perheen?
tähän laskin mukaan myös muutamia puolisoiden lapsia. Eli esim. siskollani ei ole omia lapsia, mutta perheensä muodostuu miehestään ja tämän lapsisista.
Mun vanhemmilla on pian 29 lastenlasta. Meitä sisaruksia on 11. Sisaruksista 10:lla on puoliso. Puolison puolelta ei meidän lapsilla ole serkkuja, eli sieltä lasketaan mukaan "vain" miehen 12 sisarusta ja heistä kahdella on puoliso. Eli siis
2+11+10+29=52
2+12+2=16
52+16=68
Siis sitten kun pikkuveljeni esikoinen muutaman viikon päästä syntyy. :) Ai niin, lasketaanko mukaan myös sisarukseni sijoituslapset? Jos, niin siinä tapauksessa luku kasvaa vielä kahdella. Se olisikin mukavan pyöreä luku, 70! :)
puoliso 1
lapset 6
vanhemmat 2
appivanhemmat 2
sisarukset 15
perhe 102
miehen sisarukset 1
perhe 4
Vanhempani ovat kuolleet ja mieheni on ainoa lapsi.
mutta pikkuisen etennpäin jos laskisin niin ei olisi vaikeaa yltää sataan :)
Meidän perhe 4
Vanhempani 2
Appivanhemmat 1
Sisaruksiani 2 + 1 puoliso
Miehen sisaren perhe 4
Tosin pidän lähisukunani myös enojani vaimoineen ja serkkujani ja heidän perheitään.
minut mukaanluettuna. Mukana myös veljen avovaimo, joka ei kai "virallisesti" ole perhettä.
Mieheni on ainoa lapsi. Sisarellani ei ole vielä lapsia.
mutta lisääntyy tulevien vuosien aikana huomattavasti. Sisaruksia minulla ja miehelläni yhteensä 13 ja vasta neljällä lapsia, eikä heidänkään lapsilukunsa välttämättä ole täysi (kaikilla 1-2 lasta).
Isot suvut rules!