minkalaiset miehet käyttää maksullisia naisia
Onko joukossa ihan naimisissa, perheellisiä vai onko suurin osa sinkkuja?
Kommentit (7)
Maksullisissa käyminen ei todellakaan ole pettämistä. Se on vain tarpeiden tyydyttämistä. Ulkomailla komennuksilla tai työmatkoilla käyvät miehet käyttävät lähes poikkeuksetta maksullisia.
ja karrrvaiset rekkamiehet, joilta saa tippurin persepanoista.
Ei kannata valittaa, kukin on valinnut tiensä.
No vahingosta viisastuneena hankin nykyiselle miehelleni työmatkoille tekovaginan. :D
No vahingosta viisastuneena hankin nykyiselle miehelleni työmatkoille tekovaginan. :D
Itse käytän maksullisia ajan käytön vuoksi. Yksityisyrittäjänä minulla ei ole aikaa parisuhteeseen (kokeiltu on useastikin), eikä kapakoissa notkumiseen. Minulla on muutama vakionainen, jonka asiakkaana olen. Homma toimii hyvin. Minä maksan heille heidän palveluksistaan. Tunnin session jälkeen pois ja taas työn ääreen. Ei mitään velvoitteita jälkikäteen puolin eikä toisin.
Eli aloitusviestin listalle voisi laitaa ainakin yrittäjä/yrittäjät.
avioseksi tylsää tai ei saa kotona ollenkaan.
ex käytti kyseisiä palveluja. Parempia hieromalaitoksia ulkomailla työmatkoilla.. Joopa joo.. :/ 3 lasta teimme liitossa ja mies siis petti koko ajan siinä samalla. Olipa yksinkertainen olo kun sain tietää! Ikinä en olisi moista uskonut hänestä. "Tilaisuus teki varkaan" kuulemma..
Selvisi myös samalla, että samoissa paikoissa kävivät myös ex-ukon työkaverit, naimissa olevia hekin.