Lounaspino?? aika?Janssoninkiusaus klo 12
Kommentit (25)
Broilein rintafilettä jäi yli sen verran, että tein siitä lapsille kanakeiton. On jo valmis, lapset innostui ulkona leikkimään joten syövät kun tulevat sisälle. Varmaan klo 12 jälkeen..
Broilein rintafilettä jäi yli sen verran, että tein siitä lapsille kanakeiton. On jo valmis, lapset innostui ulkona leikkimään joten syövät kun tulevat sisälle. Varmaan klo 12 jälkeen..
todennäköisesti salaatti, pikku lihapullat ja tumma riisi. Heräiltiin vasta äskön ;)
makaronia,broileria, vihannessekoitusta, persikkaa, kermaa ja juustoraastetta. Hyvää oli,nam:)
-Söin tukevan aamiaisen. Ei ole nälkä.
-En pidä keitoista - keitetystä perunasta. Kiintiö täysi, tuli syötyä lapsena ihan tarpeeksi. Porkkanat saatan napsia keitosta, tällä kertaa en, koska niitä on niin vähän ettei riitä.
-Broileria on niin vähän, ettei siitä kovin isoa keittoa saanut, eipä välttämättä riitäisi siis muuta kuin tenaville.
Spagettia ja kinkku-aurajuusto-suolapähkinä kastike
Ehkä kahden maissa on lounas, vaikka hernekeittoa tai jotakin (en yhtään muista, mitä kaapista löytyy).
Ja rytmillä ei ole nyt niin väliä koska olen yksin kotona
Mies "karppaa", joten tällä kertaa ei pottumuusia. Syödään varmaan vasta joskus klo 16 jälkeen, voi mennä lähemmäs 18, sillä vasta äsken syötiin iso aamiainen.
Muun muassa tortellinikeittoa, jauheliha-kikhernepataa, kookoskanaa.
Noin klo 12.
Ja syödään ihan kohta, kunhan odottelen että ruoka kypsyy...
jäävuorisalaatti-meloni-tomaatti-kurkku-fetasalaattia.
Itse tehtyä tsatsikia.
Spagettia ja kinkku-aurajuusto-suolapähkinä kastike
Syökö teillä lapset tuota? Aurajuustoa? Suolapähkinöitä kastikkeessa? Ainakaan tuohon ei tarvitse mitään suolaa tai sen tyyppistä mausteseosta lisätä.
porkkanoita ja parsakaalia.
Ruoka-aika n.klo 14.00.
Päivällinen noin klo 20 maissa. Kanakeittoa.
Riisipuuroa, koko perhe söi. Illalla sitten liharuoka
Riisipuuroa, koko perhe söi. Illalla sitten liharuoka
tein lapselle klo 12, niihin päälle lohta eiliseltä. Itse syömme vähän toiseen tahtiin viikonloppuna, lapselle pidän saman rytmin joka päivä. Yhdessä syödään n.klo17 kuhafileitä, salaattia ja jotain muutakin lisuketta, kunhan keksin mitä.