Paljonko painatte, 168cm pitkät?
Kommentit (44)
Silloin kirjoitin sun ketjuusi, että yritän samaa liikkumista lisäämällä ja syömisiä tarkkailemalla. Olen tiputtanut nyt 6kg. Ja mulla on kolme lasta, nuorin vasta vauva.
Miten: kotijumppaa (joka sun mielestä on tehotonta ja tyhmää), n. 15-30 min juoksulenkkejä n. klo 18-20.00 illalla (sulla ei mielestäsi ole koskaan aikaa), vain kerran viikossa ohjattu jumppa (sulla ei mielestäsi ole koskaan mahdollisuuksia päästä). Pienensin ateriakokoja, sovin itseni kanssa karkkipäivästä. '
Sulla oli mies reissuhommissa, mutta ihanko oikeasti sulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia päästä koskaan ikinä yksinäsi edes vartiksi ulos? Eikö mies siis ole ikinä lasten kanssa?
Mulla on sama vika.
BMI on ok, ja ihmiset sanoo, etten ole lihava. Ehkä en. Mutta just tuo; kaapissa olevat vaatteet kiristää, uusissa näyttää läskiltä, kun on tottunut olemaan hoikempi.
Tosin en ole ikinä ollut tyytyväinen ulkomuotooni, mutta tämä on jo ihan liikaa. Reidet hankaa vastakkain...Painan noin 67 kg.
yritin täällä pitää julkista diettipäiväkirjaa, jotta olisin saanut kontrollia ja tsemmppiä. Minut haukuttiin lyttyyn koska söin väärin, olisi pitänyt karpata ja syödä lämpimiä aterioita ja vaikka mitä.
Lisäksi moitittiin kun en harrastanut liikuntaa, oli kuulemma tekosyy, olisi pitänyt vaan raahata lapset perässään ja lähteä kävelylenkille. Ehkä av-mammoilla on semmoset lapset, jotka hölkkää äidin kanssa joka ilta vähintään 5 km tai mieluummin enemmän. Minulla ei.
Lastenhoitoa en saa järjestymään ja meillä ei ole kuntosalia, jossa olisi lastenhoito järjestetty. Uimahalli ei ole liikuntamuoto minulle silloin, kun seisoin lastenaltaalla vahtimassa ettei lapset huku. Ja kun sinne on ajomatkaa, meillä ei ole uimahallia.Tiedän mitä on terveellinen ja vähäkalorinen ruoka ja ateriointi. En vain saa itseäni siihen. Tarvitsisin jonkin tsempin.
Miten ja mistä? Oltaisko kimpassa? Ongelma ja tavoite tuntuu olevan sama, minä tosin en pääse kuntoilemaan, mutta muuten... ?
pikkusen pitempi eli 169 cm ja 42 kg, se on sopiva paino mulle, aikuiselle naiselle. 23v olin 168 cm ja 40 kg, olin ihan liian laiha sillon. Nyt on hyvä
Ottaisin mieluusti lisää painoa lihaksen muodossa.
ja ideaalina pidän 52-53, silloin olen mielestäni parhaimmillani. Olen ns. laihaläski.