Paljonko painatte, 168cm pitkät?
Kommentit (44)
Kotiäitivuosina muutama vuosi sitten painoin 10 kiloa enemmän. Kun lähdin töihin, paino laski huomaamatta tuohon 65 kiloon.
Koen että ihan ok paino mulle!
85kg (raskaus- ja imetysaikana tulleita,lapsi alle vuoden), tarkoitus pudottaa kymmenen kiloa. Tosin paljon lihaksia, jotka painaa (oon käynyt kehonmittauksessa).
ja ihan sopivasti omasta mielestäni.
Ja just aamupalan jälkeen painoin 56,2kg. Yleensä vaihtelee 55-57kg väliin. Ikää on tasan 30.
noin 61 kiloa. Vielä on muutama ylimääräinen jäljellä raskaudesta...
pari kiloa, jos saisi pois niin kiva olis. Mutta tyytyväinen oon myös näin.
Ihan tyytyväinen olen varsinkin vaatteet päällä. Alakroppa on erityisen ok, yläkroppa jokseenkin luiseva.
Kyse laihdutussuunnitelmasta on lähinnä siitä, että en tunne oloani hyväksi näissä kiloissa. Olen väsyneempi ja olo on 'tukkoisempi'. Lisäksi vaatteet kiristävät eikä uudetkaan istu niin kauniisti päälle kuin aiemmissa mitoissa. En ole tottunut näyttämään ja tuntumaan tältä..
Mulla on sama vika.
BMI on ok, ja ihmiset sanoo, etten ole lihava. Ehkä en. Mutta just tuo; kaapissa olevat vaatteet kiristää, uusissa näyttää läskiltä, kun on tottunut olemaan hoikempi.
Tosin en ole ikinä ollut tyytyväinen ulkomuotooni, mutta tämä on jo ihan liikaa. Reidet hankaa vastakkain...
Painan noin 67 kg.
yritin täällä pitää julkista diettipäiväkirjaa, jotta olisin saanut kontrollia ja tsemmppiä. Minut haukuttiin lyttyyn koska söin väärin, olisi pitänyt karpata ja syödä lämpimiä aterioita ja vaikka mitä.
Lisäksi moitittiin kun en harrastanut liikuntaa, oli kuulemma tekosyy, olisi pitänyt vaan raahata lapset perässään ja lähteä kävelylenkille. Ehkä av-mammoilla on semmoset lapset, jotka hölkkää äidin kanssa joka ilta vähintään 5 km tai mieluummin enemmän. Minulla ei.
Lastenhoitoa en saa järjestymään ja meillä ei ole kuntosalia, jossa olisi lastenhoito järjestetty. Uimahalli ei ole liikuntamuoto minulle silloin, kun seisoin lastenaltaalla vahtimassa ettei lapset huku. Ja kun sinne on ajomatkaa, meillä ei ole uimahallia.
Tiedän mitä on terveellinen ja vähäkalorinen ruoka ja ateriointi. En vain saa itseäni siihen. Tarvitsisin jonkin tsempin.
Miten ja mistä? Oltaisko kimpassa? Ongelma ja tavoite tuntuu olevan sama, minä tosin en pääse kuntoilemaan, mutta muuten... ?
En tunne oloani mukavaksi näissä kiloissa ja olokin on tukkoisempi:(
58kg olisi täydellinen paino tämän ikäiselle. Nuorempana 54 kg ei näyttänyt liian laihalta, kun 58 kg oli ylärajoilla.
55 kg ja tyytyväinen. Sama paino ollut jo vuosikausia ilman ongelmia nousun kanssa
ja olen ihan löysä taikinainen joka puolelta, lihava yök.
Paino ei vain putoa, toisaalta en ole paljon jaksanu tsempata, koska nautin suklaasta.
raskaana..
Yleensä pyörii siinä 67kg paikkeilla ja olen tyytyväinen siihen painoon, koska peilistä katsottuna näytän ihan hoikalta ja vaatekoko on 38
165cm ja 48kg.
kysyttiin 168 cm pituisten painoa, ei lyhyempien.
Joskus olen painanut 56kg ja se tuntuu minusta paljolta. Tuo 54 kg on sopiva.
tavoitteena tiputtaa kesään mennessä vielä 4kg.
Kyse laihdutussuunnitelmasta on lähinnä siitä, että en tunne oloani hyväksi näissä kiloissa. Olen väsyneempi ja olo on 'tukkoisempi'. Lisäksi vaatteet kiristävät eikä uudetkaan istu niin kauniisti päälle kuin aiemmissa mitoissa. En ole tottunut näyttämään ja tuntumaan tältä..