kannattaako tätä vaan yrittää jatkaa?
ollaan siis oltu 15v yhdessä ja 3 lasta,oma talo ym. hankittu.
mun mies on hyvä isä, mukava ja reilu persoona joka tulee toimeen kaikkien ihmisten kanssa. meillä on siis päällisin puolin kaikki todella hyvin.
miehellä on kausia jolloin hän on todella mustasukkainen ja epäileväinen, voisi sanoa jopa harhainen.
aina luulen että asiat on saatu puhuttua halki ja mies lupaa että lopetta tuon "vainoamisen" mutta se taas pikkihiljaa palaa.
hyvä esimerkki on se että olen vuoden harkinnut facebookia että voisin pitää paremmin yhteyttä kavereihin.. nyt sitten viikko sitten sinne menin ja eilen alkoi kysely ja vihjailu että miksi on se ja se kaverina.
kaiken huippu on se kun sanoin miehelle jonka me molemmat ollaan tunnettu koulusta lähtien eräänä aamuna huonenta facessa, niin siikin tuli sanomista..
eli mulla ei ole montaa vaihtoehtoa..
joko jatkaa varpaillaan oloa ja pikku juttujen salailua ettei toiselle tule harhainen olo.
vain sen takia että muilla olis parempi olla.
olla vaan oma itseni ja katsoa mihin se johtaa..
tai ottaa ero joilloin monen ihmisen elämä menee sekaisin.
onko reilua mun yrittää olla joku muu kuin olen vain sen takia että muut onnellisia?
selvennykseksi minusta itsestäni se että olen puhelias,sanavalmis, rakastan olla ihmisten kanssa ja saada uusia ystäviä,
olen välillä myös aika "äijä" ja tulen paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa.
suuri osa kavereistani on miehiä..
myös se ärsyttää miestäni että olen ihan hyvännäköinen ja saan katseita sama missä kuljen.
sori tämä sekava teksti mutta olen todella väsynyt yön tätä asiaa itkettyäni..taas kerran