lähivanhemmat joilla nyt vapaa viikonloppu, mitä puuhaatte?
Kommentit (5)
Yritän valita työvuoroni niin että teen pitkiä työvuoroja niinä viikonloppuina kun lapset ovat isällään jotta saan sitten lasten ollessa minun luonani pitää mahdollisimman paljon vapaapäiviä lasten kanssa.
Aamupäivällä kävin eka koirien kanssa todella pitkän hiihtolenkin ja 15 aikaan yllätin veljen vaimoineen menemällä hakemaan koko "lauman" yökylään. 4-v esikoinen on ollut meillä ennenkin, mutta 1-v kaksoset ovat nyt ekaa kertaa. Toisella meinasi nukkumaan mennessä tulla melkoinen ikävä, mutta isoveljen kainaloon lopulta simahti. Ja veli vaimoineen sai ekan vapaaillan sitten kaksosten syntymän.
Mulla itelläni on melko tylsää näinä vapaavkonloppuina, joita on 3 kuukaudessa (lapset kahdesti isällään ja kerran mummolassa). Pyrin silloin antamaan koirille normaalia paljon enemmän aikaani ja ehkä 2x vuodessa lähden sitten reissuun jonkun kauempana asuvan kaverin luo.
eli totaaliyhäri, mutta tänään lapsi on mummulassa :) Minä siivoon ekstaasissa, kun kerrankin on aikaa tehä se kaikessa rauhassa. Aamulla hyppään junaan ja käyn toisella puolella Suomea harrastusreissulla, illaksi kotiin ja ma aamusta töihin.. :)