Pitäisikös lepakon kehuminen ulkonäöstä ottaa kehuina vai iskuyrityksenä?
En tiedä miten suhtautua - jos miespuolinen tuollaisia sanoisi, niin pokaamassahan se olisi!
Kommentit (6)
Ei ka ne sen seksimaanikompia ole kuin heterotkaan.
Jos veljeni tai tuttavamieheni sanoisi, että näytän kivalta, en pitäisi sitäkään sänkyynkutsuna. Haloo.
jos naiset kehuvat toistensa ulkonäköä! "Olet tosi kaunis", "olet hyvännäköinen" jne. melkeinpä mitä vain voi sanoa.
Naisten pitäisi paljon enemmän kehuakin toisiaan.
Itse kehun usein ja myös tarkoitan sitä, enkä TODELLAKAAN ole silloin pokaamassa ketään! :D
niin ihminenhän hänkin on, ei taatusti pokaamassa kaikkea mikä liikkuu! Hänkin voi kommentoida ja kehua ilman iskuyrityksiä. Täytyy sitten kaikesta muusta päätellä onko joku lesbo pokaamassa. Tai sitten kysyä suoraan!
Mulla jotkut kaverit kehuvat joskus, itse sanon joskus jotakin, yksi työkaveri kehuu vaatteita usein. Eivät ole pokailemassa enkä itse ole :D Saatan kehua myös tuntemattomia naisia esim. kivasta mekosta. Kerran oli salilla yhdellä naisella niin upea takamus, että teki mieli kehua sitä...ei ollut pokailu mielessä, ihastelin vain. Enkä sitten kehdannut sanoa mitään :O
Mutta yksi kaverini kehuu paljon, ja tosi kivasti. Mua ei ole edes kukaan mies ikinä kehunut niin paljon :) Itsekin kehun häntä. Tosin meidän välillä ON jotakin muutakin kuin ystävyyttä...
jos naiset kehuvat toistensa ulkonäköä! "Olet tosi kaunis", "olet hyvännäköinen" jne. melkeinpä mitä vain voi sanoa. Naisten pitäisi paljon enemmän kehuakin toisiaan. Itse kehun usein ja myös tarkoitan sitä, enkä TODELLAKAAN ole silloin pokaamassa ketään! :D
Tosin joskus kun olen itse kehunut vaikka sitten kaunista lepakkoa, on tullut mieleen, että ei kai se vaan luullut, että...tai sitten jos heteroa kehun, joskus, että ei kai se vaan luulee mua lepakoksi.
Ja hetero olen ihan, mutta tykkään kehua, jos on aihetta.Kehun kyllä myös luonnetta, tekojakin, en vain ulkonäköä.
riippuu varmaan siitä mitä se sanoi..
"Sulla on tosi upea ja seksikäs perse"=iskuyritys
"Onpa sulla hiukset kivasti tänään"=kehu