Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

turvaistuin vinkkejä!

Vierailija
26.02.2011 |

nyt tarvittaisiin istuin 1v lapselle, joka vie mahdollisimman vähän tilaa. On turvallinen, eli siis on pärjännyt testeissä. Ja lapsen on hyvä istua siinä. Ja sen pitäs mennä selkä menosuuntaan mahdollisimman pieneen väliin ja niin,ettei veis paljoa penkki tilaakaan :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoliiton sivuilta testit. Ja sitten vaan sovittelemaan liikkeeseen.

Itse en laita enää lapsia selkä menosuuntaan, koska niin päin asennettavat istuimet eivät pärjää turvatesteissä. Epäilenkin, että koko suositus on vaan korruptiota, jota hallitsee kaksi valmistajaa vedellen liikenneturvan naruja..?

Vierailija
2/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laita enää lapsia selkä menosuuntaan, koska niin päin asennettavat istuimet eivät pärjää turvatesteissä.

vain tietyn tyyppisiä istuimia keskenään. Eli jos kasvot menosuuntaan laitettava istuin pärjää testissä, se pärjää vain verrattuna toisiin samanlaisiin, ei selkä menosuuntaan kiinnitettäviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne kaikki vievät aika paljon tilaa! Selvästi näppärimmät kuitenkin olivat HTS Izi Kid ja Graco Cosmic.

Noista HTS:n istuin on menestynyt testeissä paremmin, mutta ei Graconkaan penkki huono ole.

Vierailija
4/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laita enää lapsia selkä menosuuntaan, koska niin päin asennettavat istuimet eivät pärjää turvatesteissä.

vain tietyn tyyppisiä istuimia keskenään. Eli jos kasvot menosuuntaan laitettava istuin pärjää testissä, se pärjää vain verrattuna toisiin samanlaisiin, ei selkä menosuuntaan kiinnitettäviin.

Kyllä noissa testeissä ajetaan ihan samanlaiset kolarit kaikilla istuimilla. On ihan humpuukia ja propagandaa, että mukamas nuo selkä menosuuntaan asennettavat asennettaisiin testeissä huonosti, testi tehtäisiin suosien naama menosuuntaan istuimia, tai mitä tahansa hölynpölyä siellä kaupoissa suolletaankaan... Katsokaa itse testivideot autoliiton sivuilta, siellä on ihan jokaisen istuimen kohdalla testivideo nähtävissä.

Vierailija
5/5 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan humpuukia ja propagandaa, että mukamas nuo selkä menosuuntaan asennettavat asennettaisiin testeissä huonosti, testi tehtäisiin suosien naama menosuuntaan istuimia, tai mitä tahansa hölynpölyä siellä kaupoissa suolletaankaan...

Kukahan tässä on propagandan uhri?

Totta kai sinä uskot kasvot menosuuntaan -propagandaa, koska et viitsi mukavuudenhalusi takia vaivautua hankkimaan kunnollista, selkä menosuuntaan laitettavaa istuinta lapsellesi.

Hankit siis itsesi kannalta helpon istuimen ja sen jälkeen uskottelet itsellesi, että se on paras. Tämä on ihan peruspsykologiaa. Googleta kognitiivinen dissonanssi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän