Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lämmitätte äidinmaitoa esim. kaupungilla käydessänne?

Vierailija
26.02.2011 |

Mikroahan ei äidinmaidolle suositella, koska lämpiää epätasaisesti, muuttaa proteiinikoostumusta ja tappaa hyvät aineet. Tilasin sellaisen pullon ympärille käärittävän "hauteen". Se keitetään ensin ennen lähtöä kuumassa vedessä ja metallinapista painamalla se sitten lämpiää uudelleen kun tarve vaatii.

Nyt yhtäkkiä tajusin, että voihan sitä tehdä niinkin, että ottaa termospulloon vettä mukaan ja jonkin astian ja lämmittää maidon vesihauteessa niin.. Vähän vaikeampi tapa ehkä, mutta toimiva? Onko vinkkejä miten homma hoituisi näppärimmin??

Ja siis pullosta on annettava, sillä tissistä ei opinut imemään. Imetysvinkkejä en kaipaa enää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos päivän makeimmista nauruista...ootko ihan tolkuissas ap? Haluaisin nähdä sut ja tenavas uhmaiän kriisissä ja vielä enemmän murrosiän tuoksinassa jos noin yksinkertainen asia vaatii noin helevetilliset valmistelut!

Vierailija
22/25 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt minä en ymmärtänyt, eikö se olisi helpompaa imettää itse? Vai etkö ole mukana kaupungilla? Vai vauva?

viimeinen lause

Joo ei mikrosta ole mitään haittaa, ravintoarvot kärsivät kuumentamisesta riippumatta siitä, millä kuumennetaan, ja mikro on ok, kunhan ei kuumenna liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mainitsi selvästi, että lapsi ei oppinut imemään rintaa. Ja hei, se tosiaan ON mahdollista. Tunnen perheen, jossa vauva ei missään vaiheessa suostunut tissistä ottamaan yhtään mitään. Ihailen ap:n sitkeyttä, kun olet jaksanut pumppu- ja pullorumban! Itse olisin varmasti siirtynyt suosiolla korvikkeeseen!

Vierailija
24/25 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan oli keskosvauva, eli ei edes olis hyvä kulkee jossain kaupungilla tälläseen aikaan vuodesta vieläpä hankkimassa kaikenmaailman taudit.

Vierailija
25/25 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytämällä ravintolasta kupillisen kuumaa vettä vesihauteeksi. Kun olen ostanut samalla itsellekin virvoketta, ei kukaan ole vielä maksua pyytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi