Onko käsin toisen tydyttäminen pettämistä? Tein sen säälistä eilen.
Pistuin eilen upean miehen kanssa tanssiravintolasta kahdelleen. Olimme tanssineet melko paljon kahdestaan.
Ja kun hän vonkasi niin tein sen hänelle rappukäytävässämme. En ole koskaan pettänyt ja nyt on kaiken lisäksi krapulakin.
Kommentit (14)
No toihan oli kiva. Ei tarvitse pelkää tautejakaan, pelkkä käsipesu riittää. Ja lisäksi mä olen kateellinen koska ikää mulla on 34 ja aikas laajaa seksikokemusskaalaa historiassa mutta myöntää täytyy että kukaan mies ei ole vielä koskaan tullut mun käsille :(
En kai oikein osaa käsihoitoa.
p.s. pussasitteko edes?!
Toihan on tosi jees. Ei tarvi edes käyttää kosteusboidetta käsissä.
on ihan selittelyä, jolla yrität helpottaa morkkistasi.
Kuvittele miehesi samaan tilanteeseen, sormettamassa rappukäytävässä baarissa tapaamaansa, upeaa naista. Miltä tuntuu? Onko pettämistä?
Teinit koinii rappukäytävissä kun ei muuta paikkaa ole ...
Ainakaan jos käyttää siivoushanskoja. Tulee se mukava ääniefektikin: LOPS LOPS LOPS
mä en kyllä mnaimisissa olevanan ihmisenä kehtais vetää ketään tumppuun. tosi alentavaa.
oikeinkirjoitusta. mä en ainakaan vittuakaan välitä jos pari kirjainta on väärässä järjestyksessä tai puutuu.
on miettiä oisko jees että miehesi runkkaisi jotainb naista,tuntuisiko se hyvältä idealta vai ei?
mielestäni petit kyllä.
Saattaisin saada itsekin turpaani. Onko tuollainen kypsää. Eroa ensin ja vedä sitten kylän jätkien mällit tumppuusi.
viivoittimen kanssa onko nimesi ihan ok hautakivessä.
osaa oikeinkirjoitusta?
kyllä sitten mielummin antanut ihan taidolla pildea, kun alentunut tumputtamaan jotain ukkoa porraskäytävässä. jos kerran pettää, niin eikö sitä voi tehdä kunnolla taiten.
Käsi, suu ja anaali on satunnaisia yhdyntöjä varten.
Vai voitko kertoa asiasta miehellesi ilman ongelmia?