Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko ketään muuta joka ei käytä vihkisormusta?

Vierailija
26.02.2011 |

mulla ei oo sormukset koskaan käytössä. syynä on pääosin sen, että tuli aikoinaan ostettua keltakultaiset sormukset enkä tykkää nykyään enää yhtään keltakullasta. (olen niin musta-hopea tyyppi, että keltaiset sormukset ei vaan yhtään ovi tyyliin..)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä siksikin, että töissä pitää kuitenkin ottaa pois. Kotona en sitten viitsisikään käyttää, tiedän olevani naimisissa. Miksi sitä paitsi ylipäätään pitäisi olla merkki siviilisäädystä koko ajan??

Vierailija
2/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormukset vielä hommasimme, mutta kun en sitä saanut sormessa pidettyä, tuli naimisiinmenoa varten hommattua tatuoitu sormus. Eli tuolla yhdellä tatskalla nyt kuljen, kihlasormuksen olinpaikkaa en edes muista (kait jossain vessan kaapissa). Jos jotain muuta tatuointia joskus hommaisin, varmaan samalla laitattaisin jonkun toisen tatskan vihkisormuksen viereen merkkaamaan sitä kihlasormusta. Mulla ei ole muita tatuointeja vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin esim. josjus vaikkapa häissä. Lisäksi sama värijuttu kuin ap:lla. Lisäksi sormukset tekevät ihottumaa, myös kultaiset.

Vierailija
4/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopuksesta tuli sen verran turvottua, kun oli kesävaavi 07. Nyt olen muutaman kerran käyttänyt satunnaisesti, mutta kyllä ahistaa...

Vierailija
5/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä edelleen sormukestani, mutta en vain muist apitää. Joskus johonkin virallisiin juhliin laitam jos menen sinne mieheni avecina. Hän kun pitää aina sormustaan, niin tietää muut sit mut vaimoksi;-)

Vierailija
6/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihloissa reilut 4 vuotta ja kihlasormusta en poista kuin leipoessa. Se on 7 timantin rivisormus, tykkään yhä.

Vierailija
7/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan jossain vaiheessa käytän taas mutta nyt kun olen pienen vauvan kanssa kotona ja on vaipanvaihtoa sun muuta niin en jaksa pitää sormuksia, kun ovat tiellä vähän väliä.

Vierailija
8/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten synnytya, en jaksanut ottaa joka kakkapepun pesua varten pois

asumme tropiikissa, sormet turvoksissa, ja hikoilee koko ajan

kayn paljon lasten kanssa uimassa, taas se ota pois/laita paikalleen

ehka ma taas sit kun lapset on isompia

laitan "virallisiin" tilaisuuksiin...

Vierailija
9/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajan työssä ei saa olla sormessa ja en jaksa edes takaisin niitä renklata. 5-vuotta olleet jo kaapissa, 2-3 vuodessa laitan jos juhlat tai syömään mieheni kanssa ilman lapsia, joka käyttää sormustaan (ettei luulla salasuhteeksi) ym

Miten muilla käyttääkö miehenne? Miten toimitte kun olette kahdestaan liikenteessä?

Vierailija
10/10 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei oo sormukset koskaan käytössä. syynä on pääosin sen, että tuli aikoinaan ostettua keltakultaiset sormukset enkä tykkää nykyään enää yhtään keltakullasta. (olen niin musta-hopea tyyppi, että keltaiset sormukset ei vaan yhtään ovi tyyliin..)

Minä en tykännyt mun vihkisormuksesta ja ostin aivan ihanan uuden kelta-valko-kultasormuksen jota rakastan!! Mutta muakin ahdistaa sormukset, joten otan pois aina kun tulen kotiin töistä ja viikonloppuisin en pidä lainkaan