Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko trip trap tuoli oikeasti niin hyvä?

Vierailija
26.02.2011 |

Mietinnässä on ostaa trip trap, mutta onko se hintansa arvoinen? Onko halvemmat "kopiot" yhtä hyviä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten joudut lapsen istuttamaan ruokapöydän ääressä ja se saattaa hakata lommoja pöydän pintaan (niin kävi tuttavalla).

Minä nimenomaan haluan, että lapset istuvat pöydän ääressä, eivätkä sivussa oman "pöytänsä" kanssa, ja kyllä niitä koloja voi pöytään paukuttaa vielä se tavallisella tuolilla istuva 2-vuotiaskin... Meillä on 9v ja 7v lapset ja Tripp Trappit ovat vieläkin käytössä keittiön pöydän ääressä, missä syömisen lisäksi askarrellaan ja tehdään esim. läksyt. Eikä olla vielä edes mietitty niiden poislaittamista.

harva muita tuoleja suosioiva ajattelee Stokken pitkaikaisyytta. Meilla oli viime kesana Suomi-lomalla lainassa Stokke, joka oli 15v vanha!! Ei mitaan vikaa

Triptrap muuttuu kayossa vauvasta aikuiselle asti. Eika sita saa kaatumaan, saa olla aika pahat rimpuloinnit etta sen saisi kellahtamaan nurin. Ikean rimpulatuolit jaa toiseksi ;-)

Vierailija
22/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siinä istuu 6-vuotias. Olen ollut tyytyväinen. Parasta tuolissa on se, kun turvakaaren ottaa pois ja tuolin istuin- ja jalka-tasoa säätää (tai jalkatason voi ottaa poiskin), siinä voi istua vauvasta vaariin.

Mun mielestä tuolissa istutaan aina oikealla korkeudella, kun sitä korkeutta pystyy säätelemään lapsen pituuden mukaan. Ja on tosi tukeva, ei ole kaatunut kertaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiötikkaina

Vierailija
24/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa ostettiin toinenkin että molemmat lapset saivat istua siinä se kun on isompienkin tuoli myös ja hyvät säädöt. Meillä koululaisetkin istuvat niissä vielä. Halvoista kopioista en tiedä mutta aito säilyttää hyvin jälleenmyyntiarvonsa!

Vierailija
25/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tri trap vasta herkästi kaatuukin, siitä on ihan viedoita youtubessa, pitää ostaa erillinen tukipala sen takia. Mä en ainakaan osta huonosti sunniteltua tuolia hintaan 170 e plus muut tarpeelliset rojut päälle.

Antilop ei todellakaan kaadu eikä horjahda, kun sillä on jalat joka puolelle "levällään" :D

Vierailija
26/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalla oli hyvä istua siinä ja mikä parasta eri ole kiikkerä eikä taapero päässyt kinkeemään siitä itse ylös kun sääti oikein. Istuu edelleen siinä tuolissa kun on ikää jo 6v että on tosi monikäyttöinen...ei pelkästään vauvojen tuoli.

Vierailija
27/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaneet tripp trappia kaatumaan vaikka ovat todella yrittäneet. Sen sijaan moni muu tuoli kavereilla kokeiltu ja kiikkeriä ovat. En tajua millainen temppuilija voi saada sen tuolin kaatumaan :D

Vierailija
28/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuoli kaatuu kun lattiamateriaali jotain korkkia tai muuta "liian pitävää materiaalia"...ei todellakaan saa lapsi keikautettua tuolia nurin ainakaan parketilla,laminaatilla tai laattalattialla! Luultavasti jollain korkkilattialla kaatuu tuoli kuin tuoli kun liian pitävä materiaali....meillä siis 3 lasta eikä koskaan ole ollut lähelläkään että tuoli edes keikkuisi saati kaatuisi. Jos lapsi yrittää tuupata jalalla pöytää vastan tuoli vaan liukuu alla muutaman sentin korkeintaan.

Vierailija
29/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille hankitiin Tripp Trapp, kun lapsi oli 6kk.

- pian tämän jälkeen lapsi pääsi kiipeämään kaikista turvakaarist huolimatta pöydälle

>>> Tärkeintä tuoli ei kaatunut vilkkaallakan lapsella

>>> kun isompana työsi jaloillaan pöydästä vauhtia, tuoli vain liukui taaksepäin, ei kaatunut

Lapsi on nyt 4v ja istuu edelleen tuolissa ilman kaaria jne. pöydässä mukavasti. Toki on säädetty istuimen korkeutta jo muutamaan kertaan.

Vierailija
30/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus on puolivuotias ja alkaa käyttää syöttötuolia. KOhta 4-vuotias esikoinen periaatteessa pystyy syömään tavalliselta tuolilta, mutta Tripp Trappissa istuu oikealla korkeudella. Siksi ollaan ostamassa toista tuolia, jotta kummallekin lapselle saadaan omansa. Mökilläkin on sitten vielä yksi Tripp Trapp.

Olen ollut Tripp Trappiin tosi tyytyväinen, vaikka ruma tuoli minusta onkin. Sitä ei todellakaan saa helposti kaadettua, jos tuoli on tasaisella, paljaalla ja liukkaalla alustalla (meillä parketilla). Esimerkiksi Ikean Antilopin lapsi saa jalalla pöydästä ponkaisten valitettavasti kaadettua.

Ne jotka valittavat Tripp Trappin huonosta istuma-asennosta, ovat varmaankin kokeilleet sitä kylässä tms. Oleellistahan on se, että tuoli säädetään oikealle korkeudelle ja syvyydelle. Se on minusta Tripp Trappissa hyvä puoli, että lapsen kasvaessa korkeutta voi helposti säätää ja istuma-asennosta saa aina mukavan.

Itse halusin ehdottomasti sellaisen syöttötuolin, jossa lapsi istuu samassa pöydässä muiden kanssa. Missään tapauksessa en meille sellaista tuolia ottaisi, jossa olisi oma pöytäosa, jolla lapsi söisi erillään muusta perheestä. Meillä on pöydällä lapsen paikalla tabletti, joten pöydän pinnan vaurioitumista ei tarvitse niin pelätä. Muutenkin meidän huonekalut on tehty elämistä varten, vaikka toki ymmärrän sitäkin, että turhat jäljet pöydässä harmittavat.

Huonoina puolina on ruman ulkonäön lisäksi vaikea siivottavuus, vanhan turvakaaren nahkaremmiä on ärsyttävä pitää puhtaana. Muistanko oikein, että pehmusteiden irrottaminenkin oli vaikeaa? Se uusi vauvaistuin on tosi ruman näköinen sekin (ja kuulemma todella pieni).

Vierailija
31/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankittiin pöydän päälle kestävä lasilevy...ja on tyylikäskin mielestäni. Nyt saa taapero paukuttaa ei tule lommon lommoa.

Vierailija
32/32 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jopa parempi!

Niitä ei ole vaan paljoa myynnissä. Googlettamalla löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi