Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BARBIEN valkoinen heppa 80-luvulta, kellään tallessa?? Ostan sen jos myyt!

Vierailija
26.02.2011 |

Olin säästänyt omaa rakasta heppaani eräässä ihanassa laukussa, mutta perkeles omat vanhempani nakkasivat sen ROSKIIN joskus, minulta kysymättä!

Jos kenelläkään on sellainen ehjänä ja siistinä tallessa, niin ostaisin sen omille lapsilleni.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän siinä toivossa :)

Ja meilihän oli siis

kauris1973@hotmail.com

...jos jollakulla on ehjä ja siisti vaalea polle tallessa! Maksaisin siitä siis noin 15 euroa, jos polle on toivomani.

terkuin ap

Vierailija
2/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovamuovinen jolla harja ja häntä ja vaaleanpunaiset suitset, etujalka taitaa olla koukussa. Mutta ei ole valkoinen vaan vaaleanharmaa. Voisin siitä luopua ihan ilmaiseksi kun lapset ei leiki, muuten on ok kunnossa mutta harja barbietyyliin takussa. Ja varusteita ei suitsien lisäksi ole.

Jos tätä valkoista Barbien heppaa löytyy, laitatko meiliä osoitteeseen: kauris1973@hotmail.com

Kuva hepasta olis kiva yllätys :)

Tarkoittamallani hepalla oli ruskea satula ja suitset, ei pinkkiä missään. Heppa itse oli valkoinen, mutta sillä oli harmaita laikkuja siellä täällä, valkea harja ja häntä, toinen etujalka vähän koukussa.

Heppapostia odotellen, ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, löytyy varmasti googlen kuvahaulla oikea heppa.

Vierailija
4/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei ole valitettavasti, mutta muistaako joku ne feikkihepat, joilla oli pinta nupukkinen?

Niitä satuin näkemään jossain halpiskaupassa myynnissä vieläkin!! Ihan samoja kuin oli monella kaverilla lapsena barbie-leikeissä. Etujalka myös koukussa, valkea harja, valkea heppa ja ruskeita laikkuja. Ruskea satula.

Vierailija
5/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten malta luopua, sori. Nelivuotias tyttöni tykkää siitä yhtä paljon kuin minä aikoinaan.

Vierailija
6/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jossain. Satulaa tuskin on enää tallella. Kerro nyt, mitä olet valmis maksamaan, niin minä päätän haluanko lähteä etsimään.

Vierailija
7/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://media.photobucket.com/image/barbie+horse+/CreationMaster/For%252…

vai onko tarkoittamasi heppa muovia vai ns. karvainen?

Vierailija
8/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jossain. Satulaa tuskin on enää tallella. Kerro nyt, mitä olet valmis maksamaan, niin minä päätän haluanko lähteä etsimään.

Mitähän siitä voisi maksaa, ajattelin kai 10-15 euroa. Kirpparilta saa Barbien heppoja 1-5 eurolla (ostin tytölle yhden, muttei se ole samanlainen) mutta mulla on nyt päähänpinttymä tästä valkeasta!

Joo ja kovamuovia pitää olla, ei mitään nupukkipintaista. Ne on kai enemmän koriste-esineitä.

Vai mitä mun pitäis tuollaisesta maksaa?

ap

Vierailija
10/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jos sinäkin asut, heppa löytyy ja myyt sen (ja se on riittävän hyvässä kunnossa!), niin nouto onnistuu.

ap

Vierailija
11/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli just tollanen beige kuten kuvassa...ihana!

Vierailija
12/16 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla ekoissa viesteissä. Laitatko postia?

ap

Vierailija
13/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jolle saa laitettua suitset? MInulla on sellainen, mutta se on kaikkea muuta kuin ehjä ja siisti :D Se oli minusta niiiiiin ihana silloin lapsena, ja kaikki kaveritkin oli ihan kateellisia siitä... Niinpä sillä leikittiin varsin runsaasti, ja nyt polleparka on aivan haalistunut, sen häntä on irronnut kokonaan ja harja on aivan räjähtänyt..

Silti se on meidän 3v pojan leikeissä :) Näyttää kuin kapi olisi raadellut hevosta, mutta ei se menoa näytä rajoittavan :)

Ps. Itsekin katkera siitä, miten ronskilla kädellä minun ja veljeni leluja on hävitetty ja annettu eteenpäin... TOisaalta ymmärrän elämän realiteetit, säilytystilaa on rajallisesti ja ei liene kovin järkevää säilöä lasten kaikkia leluja jälkipolvia ajatellen... Mutta silti olisin toivonut jonkinlaista keskustelua siitä, mitä saa hävittää ja mitä ei.

Vierailija
14/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jolle saa laitettua suitset? MInulla on sellainen, mutta se on kaikkea muuta kuin ehjä ja siisti :D Se oli minusta niiiiiin ihana silloin lapsena, ja kaikki kaveritkin oli ihan kateellisia siitä... Niinpä sillä leikittiin varsin runsaasti, ja nyt polleparka on aivan haalistunut, sen häntä on irronnut kokonaan ja harja on aivan räjähtänyt..

Silti se on meidän 3v pojan leikeissä :) Näyttää kuin kapi olisi raadellut hevosta, mutta ei se menoa näytä rajoittavan :)

Ps. Itsekin katkera siitä, miten ronskilla kädellä minun ja veljeni leluja on hävitetty ja annettu eteenpäin... TOisaalta ymmärrän elämän realiteetit, säilytystilaa on rajallisesti ja ei liene kovin järkevää säilöä lasten kaikkia leluja jälkipolvia ajatellen... Mutta silti olisin toivonut jonkinlaista keskustelua siitä, mitä saa hävittää ja mitä ei.

Mun ystävällä oli sellainen beessin värinen polle, jolla taisi jalat taipua, muttei se ollut läheskään yhtä nätti.

Voi kun jostain löytyisi siisti ja ehjä yksilö meille :)

Mun vanhemmat olis oikeasti voinut edes kysyä, mitä saa laittaa roskiin ja mitä ei. Viiksettää ihan suunnattomasti tuollainen barbaaritoiminta, että heitetään vaan pois kyselemättä mitään. Se laukkukin, jossa polle oli, oli rakas muisto tädiltä joka kuoli kun olin nuori :(

ap

Vierailija
15/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä isoa valkoista, jolla vaaleanpunaista harjassa? Oli suitsina sellainen v.pun.turpanauha josta kukka-ohjat sekä v.pun naistensatula?

Mulla on (tämäkin!)erinomaisessa kunnossa, mutta mitäs ajattelit maksaa?

Vierailija
16/16 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovamuovinen jolla harja ja häntä ja vaaleanpunaiset suitset, etujalka taitaa olla koukussa. Mutta ei ole valkoinen vaan vaaleanharmaa. Voisin siitä luopua ihan ilmaiseksi kun lapset ei leiki, muuten on ok kunnossa mutta harja barbietyyliin takussa. Ja varusteita ei suitsien lisäksi ole.