Millä sairaslomaa?
Olen ihan loppu, mikä olisi hyvä syy saada vähän sairaslomaa. En jaksaisi selittää siellä lääkärissä kaikkea, en oikein osaa.
Kommentit (39)
selittää lääkärille kaikki. Eikä sitä tarvitse osata hienosti muotoilla, eikä yhdessä lauseessa, eiköhän se asia kuitenkin jotenkin selväksi tule.
Pelkkä uupumus ei ole palkallisen sairausloman aihe. Lääkärin täytyy todeta masennus. Tai joku muu syy.
muuten lapset ottaa mukaan, kun ei ole ketään joka katsoisi sen aikaa.
googlaa ja katso ne oireet, sanot sitten veilä siihen että olet poikki ja väsynyt henkisesti, kyllä lääkärit ymmärtää.
Pelkkä uupumus ei ole palkallisen sairausloman aihe. Lääkärin täytyy todeta masennus. Tai joku muu syy.
ap
oireilla masennus- tai ahdistusoireilla, jos se oikeasti haittaa työntekoa, joten kyllä niitä oikeita oireitakin varmasti löytyy. Itse en kyllä lähtisi valehtelemaan.
jos on avioeroriitoja tms ongelmia, millä ihmiset silloin saa sairauslomaa?
Sairauslomablankettiin kun on kirjattava joku oikea syy.
ei oteta sairaslomaa, vaan virkavapaata perhesyistä. En oikeasti ymmärrä, miksi monen ihmisen mielestä on oikein valehdella.
ei oteta sairaslomaa, vaan virkavapaata perhesyistä. En oikeasti ymmärrä, miksi monen ihmisen mielestä on oikein valehdella.
Työnantajalta varastaminen on mielestäsi oikein? Jos ei ole sairas, mutta elämäntilanne vaatii poissaoloa töistä, haetaan virkavapaata.
Hyvä kysymys, jotkut tuntuu saavan saikkuja vähäisestäkin syystä, vaikka jotkut avioeroriidat ei ole sellainen hyvä syy.
Ap:n on nyt vain syytä kertoa totuus. Voi olla että saikkua ei tule mutta valheella on usein aika lyhyet jäljet.
Miksi muuten ap olet niin väsynyt? Jos lastenhoito väsyttää ja olet yh, ehkä voisit hankkia tukiperheen niin saisit välillä levätä. Tai jos mies on kuvioissa niin lapset välillä miehen hoitoon ja vietät päivän vain itseäsi varten.
Hyvä kysymys, jotkut tuntuu saavan saikkuja vähäisestäkin syystä, vaikka jotkut avioeroriidat ei ole sellainen hyvä syy. Ap:n on nyt vain syytä kertoa totuus. Voi olla että saikkua ei tule mutta valheella on usein aika lyhyet jäljet. Miksi muuten ap olet niin väsynyt? Jos lastenhoito väsyttää ja olet yh, ehkä voisit hankkia tukiperheen niin saisit välillä levätä. Tai jos mies on kuvioissa niin lapset välillä miehen hoitoon ja vietät päivän vain itseäsi varten.
yh, mies on vielä enemmän loppu, kuin minä. Se tässä elämässä eniten on vikana... Mutta en saa miestä lääkäriin, kun "ei hänessä ole mitään vikaa", kaikki vika on aina, ihan aina, minussa.
ap
venäjä... mitä teen? Kohta pitäisi mennä, eikä mistään tule mitään.
paikalla ole ketään "sairaslomailijaa", millä te sitä saatte?? Itse en ole juuri koskaan pois.
syyllä kuin syyllä, kun vaan menet lääkärille. Mutta palkaa sulle ei tulla maksamaan, jos syy ei ole oikea. Palkatonta saa tottakai anoa, vaikka sillä masennuksella ja uupumuksella ja surulla ja huolestuneisuudella ja perhehuolilla ja avioelämän surkeudella ja pään räjähtämisellä ja ja ja....
ap tässä näin ja syy ei todellakaan ole mies! ehei! ei me olla samalla työapaikalla vaan se että minä joudun AINA kouluttamaan kaikki uudet työntekijät ja muut saavat aina luvan kieltäytyä siitä.
Minä olen se jolle pomo aina tuo kaikki uudet työntekijät ja se kouluttaminen on todella raskasta, vaikka siitä saa pienen korvauksen niin se vie kyllä kaikki mehtut.
Tunnen itseni hyväksikäytetyksi.
ap