Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimoni taitaa olla bi

Vierailija
26.02.2011 |

Kertokaahan mitä mielestänne pitäisi ajatella kun olen tajunnut vaimoni olevan kiinnostunut myös naisista. Hänellä myös on myös parikin lesbokaveria ja en tiedä, mutta periaatteessa mistä minä tiedän jos hän jotain tekee heidän kanssaan.

Olen varma, että hän kyllä rakastaa minua, mutta nyt kun asia tuli esille niin olisihan tuo pitänyt jo aiemmin monestakin asiasta tajuta, että kyllä hän selvästi on naisistakin kiinnostunut. Kun ei vaan ennen tajunnut niin ei tajunnut.

Ajatus ei ole mitenkään epämiellyttävä, enemmänkin ehkä kiihottava, mutta en sentään toivo, että hän pettäisi minua naisten kanssa.

Se vaan vaivaa, että jos häntä kiinnostaa naiset niin voiko hän tyytyä minuun. Vai onko hänellä jokin tarve saada minun lisäkseni naista, jota minä tietenkään en pysty tyydyttämään. Mitä bi-seksuaalisuus siis on. Riittääkö yksi sukupuoli kerrallaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jos pettää voi pettää kumman kanssa tahansa. Jos on kaappilesbo niin samoin käy kuin homojen kanssa, jossain vaiheessa karkaa omiensa joukkoon.

Ota ihan rauhallisesti vaan ap. Jos hän on sitoutunut niin ei petä miehen tai naisen kanssa. Rakkaus on pääasia.

Vierailija
2/2 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rakkaus on pääasia. On se kuitenkin kumma juttu että aikuiset naiset eivät tiedä olevansa lesboja ennen kuin ovat tehneet kolme lasta (siis se määrä mitä ovat halunneet), saaneet talon sekä muutenkin mukavan elämän. Nyt sitten alkaa kiinnostaa puolikaljut joukkueurheilun harrastajat (kyllä, suuri osa jääurheilua harrastavista naisista on naisiin päin kallellaan). Kun ollaan tultu kaapista ulos niin masennutaan ja ahdistutaan kun ollaan niin lesboa.

Olisi ihan tosi kiva, jos joku joskus kysyisi siltä mieheltä mille tämä tapahtuu että miten menee. Miltä tuntuu, kun seksiä ei ole vaimon kanssa ollut kolmeen vuoteen ja miltä tuntuu, kun vaimo haluaa harkkojensa jälkeen hotelliin yöksi lesbokaverinsa kanssa jotta voi puhua ja miltä tuntuu, kun samainen parivaljakko lähtee toiselle mantereelle yhdessä urheilemaan ja "mitään ei tapahtunut". Juu ei niin.

Ymmärretään vaan kollektiivisesti kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi