Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA: 300g Torinon ruis makaroneja, paljonkose on deseissä?

Vierailija
26.02.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paha.

Vierailija
2/9 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähänkin voi tulla kaikenlaisia vastauksia, esim. 3 dl, 2 dl, mahdotonta tietää, keitä perunoita, tai ihan mitä vaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli puurohiutaleet eli paljonko desi painais? No 1,5dl painaa n.40g.



No entäs ne makaronit 300g ja deseiksi?

Vierailija
4/9 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin:eli 1dl(40g) on keitettynä n.1,5dl. Yksi annos (70g) on keitettynä n.2,5dl. No paljonko se 300g olisi sitten dl.?

Vierailija
5/9 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin:eli 1dl(40g) on keitettynä n.1,5dl. Yksi annos (70g) on keitettynä n.2,5dl. No paljonko se 300g olisi sitten dl.?

Vierailija
6/9 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko se 300g olisi sitten dl.?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Torino Tumma makaroni paketin mukaan 1dl on 55g. Eli 300g on 5,45dl.

Vierailija
8/9 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 viestiä makaronista eikä vieläkään yhtään karppaajaa vaahtoamassa paikalla siitä miten hanurista on syödä "tommosta vehnähöttöä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Torino Tumma makaroni paketin mukaan 1dl on 55g. Eli 300g on 5,45dl.

Tuo ruisjuttu on aika pientä kamaa eli onko Tumma isompaa makruu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan