Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En oikeasti tajua niitä, jotka juovat alkoholia päivällä

Vierailija
25.02.2011 |

Musta se on jo vähän merkki alkoholisoitumisesta. En ole ollenkaan tiukkapipo juomisen suhteen, mutta alkoholi ei mun mielestäni kuulu päiväjuomaksi kuin korkeintaan jossain havoissa erikoistapauksissa. En todellakaan tajua niitä, jotka juovat lasillisen tai useamman päivällä yksin kotona, en vaikka se olisi jonkun juhlistamiseksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait se on, mihin aikaan imasee sen pari lasia viiniä.

Itse suosin iltaa, koska saa tehdä sen ihan rauhassa, mutta mikä jottei jos siltä tuntuu, myös päivällä.

Vierailija
2/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään alkoholistia tajuaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidanpa menna ottamaan lasin valkoviinia .

Vierailija
4/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä, terassit, kaljaa ja kaikkea aamusta iltaan! Se oli hauskaa se :) Voit kutsua alkoholistiksi, mutta en kyllä koskaan mitään hoitoja tai tukea tuon lipittämisen lopettamiseen tarvinut.

Vierailija
5/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle ilmoittautuu alkoholisti.

otan muutaman kerran vuodessa (kesälomalla, talvilomalla ja hääpäivänä) pari lasillista kuohuviiniä. otan (otamme) sen päiväsaikaan, koska haluan ja illalla on muuta tekemistä, kännistä tai hiprakasta en tykkää. mutta nyt sen tiedän - olen alkoholisti :)

Vierailija
6/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se alkoholi pitää juoda ennen nukkumaanmenoa? Minä ainakin menen mieluummin nukkumaan selvin päin, eli otan viinilasilliseni päivällä. Tai ainakin alkuillasta.

Vierailija
7/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten illalla istutaan sohvalla ja juodaan viiniä.Näin siis minä teen,silloin kun nyt ylipäätään jotain juon. Mulle on aivan sama jos joku juo päivällä mutta mulle se ei sovi

Vierailija
8/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli mulle mieleen yhtä blogia lukiessani, kun siinä pitäjä oli päivittänyt keskellä päivää lasillinen alkoholia pöydällä. En voi sille mitään, mutta mulle tulee jotenkin omituinen olo tuollaisesta. Ei tuokaan bloginpitäjä varmasti mikään alkoholisit ole, mutta sellainen tunne mulle tulee. Itse en juo päivällä ollenkaan, koska tiedän että siinä menee koko päivä sitten harakoille, kun olen vaan väsynyt.

ap

Vierailija
9/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luokittelet ihmisiä alkohilisteiksi tai juopoiksi sen takia koska SINÄ teet toisin.

Nyt varmaan revit peppusi kun kerron että olen tässä juonut pari lasia viiniä jo klo 2 alkaen.

Samalla tein pitsaa lapsille ja pistin pyykkiä koneeseen :====OOOO

Ja aion muten ottaa vielä pari lasia lisää kohta:)

Vierailija
10/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli mulle mieleen yhtä blogia lukiessani, kun siinä pitäjä oli päivittänyt keskellä päivää lasillinen alkoholia pöydällä. En voi sille mitään, mutta mulle tulee jotenkin omituinen olo tuollaisesta. Ei tuokaan bloginpitäjä varmasti mikään alkoholisit ole, mutta sellainen tunne mulle tulee. Itse en juo päivällä ollenkaan, koska tiedän että siinä menee koko päivä sitten harakoille, kun olen vaan väsynyt.

ap

miten ne yö-alkoholistit sitten jaksaa remuta koko yön diskoissa ja vielä nakkikioskeilla, pizzerioissa ja kebabeilla sen jälkeen???

Minä juon kaiken juomani alkoholin päivisin, en voi sietää humalan tunnetta nukkumaan käydessä. Ja jos omaksi iloksi otan vaikka siivouksen kera juoman, kaksi, taikka neljä niin saan siitä vain lisää virtaa, en väsyä suinkaan :)

Vierailija
11/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin juokoot ketkä juo, eipä se minua suuremmin liikuta. En tosin ymmärrä koko alkoholiasiaa muutenkaan. Joskus sosiaalisenleikin ja sopivuuden vuoksi muka tykkään alkoholista ja vitsailen suomalaiseen alkoholikulttuuriin sopivasti 'juomisasioista'. Oikeasti en ymmärrä asiaa yhtään (tunnustan tässä), koska en koe alkoholia tai humaltumista erityisen mukavana tai yhtään minään. Oikeasti se raja alkoholin mukavuudella on mulle henkilökohtaisesti jossain puolikkaassa pienssä olutpullossa. Humallun, mutta se on tylsää ja aivan turhaa. Eli minä en ymmärrä oikeastaan yhtään koko alkoholinkäyttöä. Ymmärrän vain sen sosiaalisen aspektin ja senkin ulkokohtaisesti.

Vierailija
12/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisittepä missä maineessa minä olen naapureiden kesken; haen äijän pihatalkoista himaan jos alkaa kännäämään ja paheksun myös avoimesti muiden perheenisien pihatalkookännäyskulttuuria, koska minun mielestäni on vaan kerta kaikkisen syvältä ja VÄÄRIN että pienet lapset joutuvat viettämään yhteistä talkoopäivää vanhempien humaltuessa. Ei käy minun perheessäni, ei! Mutta kyllä, saatan hyvinkin ottaa lasillisen toisinaan puoliltapäivin taaperoiden mentyä päiväunille -jos jääkaapissa sattuu siideriä/olutta/valkoviiniä olemaan.

Humalassa en ole ollut vuosikausiin, en pidä humaltumisen tunteesta. Lasillinen rentouttaa mukavasti, siitä tunteesta pidän. Olenko alkoholisti?

Vierailija
13/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luokittelet ihmisiä alkohilisteiksi tai juopoiksi sen takia koska SINÄ teet toisin.

Nyt varmaan revit peppusi kun kerron että olen tässä juonut pari lasia viiniä jo klo 2 alkaen.

Samalla tein pitsaa lapsille ja pistin pyykkiä koneeseen :====OOOO

Ja aion muten ottaa vielä pari lasia lisää kohta:)

Tässä on mulle malliesimerkki kammojuomisesta. En mä revi peppuani, koska ei mua oikeasti kiinnosta, miten muut juo, mutta toi on musta ihan yleisellä tasolla ällöttävää.

ap

Vierailija
14/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on jo vähän merkki alkoholisoitumisesta.

et asian ällöttävyydestä. Vai ovatko nämä määreet sinulle yhtä kuin?

kysyy se joka naukkailee puoliltapäivin

Vierailija
15/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasin viiniä joskus.

Matkoilla aamu saattaa alkaa tilkalla kirkasta--arkikäytössä kotona ei koskaan olisi näin.

Ja pärjään ilman alkoholia vaikka kuinka kauan. Edes saunasiideri ei kuulu työviikolla ohjelmaan.

Alkoholisti ei käsittääkseni voi olla juomatta, jos ottaa tilkankin.

Minä olen baari-illoissa se tylsä tyyppi, joka lipittää yhtä siideriä koko illan, eikä itseäni haittaa lainkaan.

Vierailija
16/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syömme viikonloppuisin noin 15. Kalan ja kanan kanssa valkoviiniä ja punaisen lihan kanssa ehdottomasti punaviiniä. Viikonloppuisin syödään muutenkin paremmin ja siihen kuuluu ehdottomasti viini.

Minulle on turha jauhaa ajokunnosta, koska jos hätä tulee aina voi mennä taksilla, ei kaikilla ole edes ajokorttia

Vierailija
17/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on jo vähän merkki alkoholisoitumisesta. En ole ollenkaan tiukkapipo juomisen suhteen, mutta alkoholi ei mun mielestäni kuulu päiväjuomaksi kuin korkeintaan jossain havoissa erikoistapauksissa. En todellakaan tajua niitä, jotka juovat lasillisen tai useamman päivällä yksin kotona, en vaikka se olisi jonkun juhlistamiseksi.

En tiennytkään olevani alkoholisti.

Viime viikonloppuna join kaksi lasillista punaviiniä. Päivällä. Yhden lasillisen lauantaina ja toisen sunnuntaina.

Edellisen kerran olen alkoholia juonut viime vuonna. Ehkä jopa 10 lasillista koko vuoden aikana.

Olin kuvitellut, että alkoholisti on semmoinen joka juo paljon alkoholia. Tämä kellonaikamääritelmä on minulle aivan uusi ;p

Vierailija
18/18 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mikä poikkeaa av-mamman omista tavoista ja mieltymyksistä, on merkki huomaavasta epänormaaliudesta ja poikkeavuudesta.

En itse juo koskaan kahvia puolenpåivän jälkeen. Niinpä ne, jotka juovat, pitäisi ehkä sulkea johonkin laitokseen tai ainakin pitäisi tehdä lastensuojeluilmoitus.