Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaakohan kukaan noita Vauva-lehden irtonumeroita/vuosikertoja?

Vierailija
25.02.2011 |

Kiikuttasko ne lehtiroskikseen vai kirppikselle? Ja mihin hintaan niitä vois myydä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä antaisin ne jollekkin, joka haluaisi lukea. Ei kai kukaan vanhoista lehdistä ala maksaa?? En millään haluaisi roskiin viedä, kun niistä on aika paljon maksettu.

Vierailija
2/10 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin maksaa vuosikerrasta esim. 5-10e (riippuu kuinka uusi, onko hyväkuntoinen, jne).

Yli 3v vanhoja en ostais ainakaan, viime vuotisesta voisin ton kympin maksaa.

En tiedä jaksaako kukaan kympin takia vaivautua myyntiprosessiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereilta ilmaiseksi. Niin paljon jutut ei kiinnosta, että niistä maksaisin. Ja olen antanut lukemani lehdet sitten eteenpäin ilmaiseksi jollekin kiinnostuneelle.

Kysyntä ja tarjonta määrää; vanhoja vuosikertoja on niin paljon liikenteessä, että tuskin niistä rahaa saa.

Vierailija
4/10 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit viedä ne kirjaston ns. "ota ja jätä" pisteeseen.

T:5

Vierailija
5/10 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyasemat kuulemma ottaa mielellään vanhoja lehtiä sinne odotustiloihin.

Vierailija
6/10 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut vanhoja vauva lehtiä kirpparilta ja saanut niitä myös siellä myydyksi.Hinta tosin pitää olla alhainen, esim. 10-20snt/lehti. Tai tekee sitten useamman lehden nippuja.

Vierailija
7/10 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOtkut kehtaa pyytää kolme vuotta vanhoja lehtiä 7 kappaleen paketti/5 euroa...

Vierailija
8/10 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksittäisiä lehtiä 10-20 senttiä/kpl.

Näin olen päässyt niistä eroon.

Vierailija
9/10 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta odottavalle tutulle. Kyllä kai niistä joku voisi kirpparilla jotain maksaakin. Jollei tuttu olisi ottanut olisin vienyt meidän lähileikkipuistoon (siis leikkipuisto, jossa sisätilat) ottavat kuulemma vastaan ja sieltä voi sitten halutessaan lahjoituslehtiä myös ottaa vanhemmat mukaansa. Mielestäni hyvä idea viedä terveys/sosiaaliasemalle, leikkipuistohin tms jos ottavat vastaan. Itse en lehtiroskikselle veisi. Itse olen kyllä joskus meidän talon lehtiroskikselta löytänyt myös vauvalehtiä luettavaksi.

Vierailija
10/10 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tullut ajatelleeksi, että jotkut julkiset tahot todellakin varmaan tarvitsevat odotustiloihin juuri tuollaisia lehtiä!

Tainpa tehdä hyvän työn ja vien johonkin! :)