Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kohdunkaulantulehdus olla kuumeeton?

Vierailija
25.02.2011 |

Mulla on nyt muutaman viikon ollut kipuja alavatsalla, kohdunsuuhun sen paikallistaisin. Ne ovat vähän pahentuneet tänä aikana, mutta eivät ole sietämättömän kovat. Kipu tulee aaltoina n.15 min välein...

Voisiko tuo olla jokin tulehdus? Mulla ei kylläkään ole ollut kuumetta. Vakituisessa suhteessa olen elänyt jo kymmenisen vuotta, joten tuskin on mitään sukupuolitautia.

Ai niin, raskaustesti on negatiivinen :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtutulehdus kuumetton, eikä juuri kipuja. yhtäkkiä menin todella huonoon kuntoon ja sitten olinkin jo osastolla tiputuksessa.

Vierailija
2/3 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli alavatsakipuja, kuin vanne kiristi alamahaa ja välillä pisteli. Gyne tutki ja paineli kohtua ja sain antibiootit tulehdukseen ja verikokeissa tulehdusarvot eivät olleet koholla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maanantaiksi varattu aika kierukan laittoon ja jo viikko sitten ajanvarauksessa mainitsin tuosta kipuilusta. Saa nyt nähdä, jääkö kierukka tältä erää laittamatta. Ei kai sitä tulehtuneeseen kohtuun voi laittaa? Siis hormonikierukka kyseessä.

Joka tapauksessa tulehdus olisi "helpottavakin" diagnoosi. Näiden kipuilujen keskellä kun on hiipinyt mieleen kaiken maailman syövät ja muut.