Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko hierojalla ottaa rintaliivit pois?

Vierailija
25.02.2011 |

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kun pitää kääntyä selälleen, että niskan saa hierottua, niin on mukavampi olla liivit päällä.

niskani aina hierottu mahallaan makuu-asennossa.

Vierailija
22/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aina käski nostaa käden ku pisti olkaimen pois ja takaisin. ei mun ainakaan tee mieli kekkiloida tissit paljaana kummankaan edessä ja tähän asti on hyvin näin sujunut, että hieroja avaa hakaset. joskus olen myös housut pois siellä ja pikkarit vaan ja naishieroja kiskoo ne puoli tankoon ja hieroo kankun tms.(ei siis miehellä koskaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toiset ottaa liivit pois ja suurin osa jättää päälle. Aukaisen itse hakaset ja suljen ne lopetettuani, ja siinä ei ole kyllä yhtään mitään seksuaalista. Hyvin onnistuu selkä hieroa rintsikat päällä

Vierailija
24/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käynyt kahdella mieshierojalla ja kolmella nais-, ja kyllä tosiaan aina on saanut jättää liivit päälle. Olisivat kyllä varmaan ihmetelleet jos olisin heti nakeksi heittäytynyt :D

Etenkin kun kävi ilmi että se toinen miesfysioterapeutti ei edes vaatinut paitaa pois päältä ja legginsit sai olla jalassa, se käytti jotain ihme ranka- tms. tekniikkaa jossa pyöriteltiin raajoja.

Mulla on joka kerta pitänyt olla sekä makuullaan, että selin. Olisi ollut todella kiusallista olla rinnat paljaana kun se eka mieshieroja teki jonkin ihmeellisen avaavan liikkeen, joss otti tavallaan mut "syliin".

Eihän ne rintsikoiden olkaimet mitenkään haittaa kun ne saa kyllä siirrettyä ihan "alas". jos nimenomaan käsivarret haluaa hierotuttaa niin kyllähän se onnistuu sitten olkaimet ylhäälläkin, ei se hieroja voi millään yhtäaikaa koko kroppaa hieroa.

Vierailija
25/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa kertaa.

Vierailija
26/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ovat aivan eri ammatit.

Vierailija
27/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toiset ottaa liivit pois ja suurin osa jättää päälle. Aukaisen itse hakaset ja suljen ne lopetettuani, ja siinä ei ole kyllä yhtään mitään seksuaalista. Hyvin onnistuu selkä hieroa rintsikat päällä

Vierailija
28/40 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma kavin urheiluhierojalla ja han (mies) odotti etta riisun hanen lasnaollessa ja menen poydalle makuulle. oli se jotenki outoa, outoa oli sekin etta han teki tosi perusteellisen pakarahieronnan. siina pakaransivussa oli kylla kipupiste ja se hieronta auttoi.

Vierailija
29/40 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei taas tullut mieleenkään että joku voi tehdä tästäkin asiasta jonkun ongelman. Kaikki hierojat joilla mä olen käynyt, ovat jättäneet mut riisumaan rauhassa ja tulleet kun olen käynyt pöydälle makaamaamaan mahalleni. Kukaan ei ole nähnyt mun tissejäni ja ihan sama vaikka olisikin, näkyy ne uimahallin suihkussa tai saunassakin. Tottakai otan liivit pois ettei ne ole tiellä tai sotkeennu öljyyn.

Vierailija
30/40 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä asiakasta ottamaan liivejä pois. Joko asiakas otta ne itse ennen kuin menee makuulle, avaa ne itse ollessaan jo makuulla tai minä avaan ne.

Suurin osa naisasiakkaista heittää liivit samaan pinoon kuin muut vaatteet ja siinä ihan yläosa paljaana liikkuvat tai laittavat pyyhkeen eteen.

Jos käännytään selin makuulle hieronnan aikana niin oli liivit tai ei peitetään rintojen alue pyyhkeellä.

Kokovartalohieronnassa asiakkaalla ei ole kuin alushousut jalassa. Silloin kaikki alueet joita ei hierota sillä hetkellä on peitettyinä.

Hierojalla käyminen on sama kuin lääkärillä. Hieroja on aivan takuulla nähnyt niin monia eri vartaloita vauvasta vaariin ettei kiinnitä mitään huomiota asiakkaan rintavarustukseen. Ammattitaitoinen hieroja ottaa huomioon jos asiakas kovin arastelee. Mieshieroja poistuu aina tilasta kun naisnainen riisuutuu.

Itse en kiinnitä huomiota asiakkaan vartaloon kuin ammatillisessa mielessä. Sokkosilmät naksahtaa päälle kun astun työpaikan ovesta.

On tärkeää että asiakas on rento ja luottavainen hierontatilanteessa. Ei ole vielä tullut vastaan yhtään tapausta että joku olisi halunnut selkähieronnan liivit päällä ja kiinni.

Turvallisin vaihtoehto on varmasti käydä naishierojalla jos arastelee vaatteiden riisumista. Itse käyn aina mieshierojalla koska heillä on erillainen ote.

Vierailija
31/40 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fysioterapeutti ja tunnen siksi hierojia melko monta. Teenhän hierontoja itsekin.

Eli harvassa on ne naiset, jotka heittää rintsikat tuolille. Yleisempää on jättää rintsikat ja ne aukaistaan ja suljetaan. Tästä aiheesta nimittäin on keskusteltu joskus ja kyllä yleinen kokemus oli se, että rintrikat jätetään.

Yksi kyllä kertoi naisesta, joka oli silpaissut itsensä ihan ilkosilleen siihen penkille kun hieroja oli käskenyt vähentää vaatteita. Oli ollut vähän erikoinen tilanne hierojallekin.

Joten pikkarit ja rintaliivit päällä ihan reilusti makoilemaan. Hieroja kyllä siirtää ja aukoo vaatteita sitä mukaa kun on tarvetta.

En pyydä asiakasta ottamaan liivejä pois. Joko asiakas otta ne itse ennen kuin menee makuulle, avaa ne itse ollessaan jo makuulla tai minä avaan ne.

Suurin osa naisasiakkaista heittää liivit samaan pinoon kuin muut vaatteet ja siinä ihan yläosa paljaana liikkuvat tai laittavat pyyhkeen eteen.

Jos käännytään selin makuulle hieronnan aikana niin oli liivit tai ei peitetään rintojen alue pyyhkeellä.

Kokovartalohieronnassa asiakkaalla ei ole kuin alushousut jalassa. Silloin kaikki alueet joita ei hierota sillä hetkellä on peitettyinä.

Hierojalla käyminen on sama kuin lääkärillä. Hieroja on aivan takuulla nähnyt niin monia eri vartaloita vauvasta vaariin ettei kiinnitä mitään huomiota asiakkaan rintavarustukseen. Ammattitaitoinen hieroja ottaa huomioon jos asiakas kovin arastelee. Mieshieroja poistuu aina tilasta kun naisnainen riisuutuu.

Itse en kiinnitä huomiota asiakkaan vartaloon kuin ammatillisessa mielessä. Sokkosilmät naksahtaa päälle kun astun työpaikan ovesta.

On tärkeää että asiakas on rento ja luottavainen hierontatilanteessa. Ei ole vielä tullut vastaan yhtään tapausta että joku olisi halunnut selkähieronnan liivit päällä ja kiinni.

Turvallisin vaihtoehto on varmasti käydä naishierojalla jos arastelee vaatteiden riisumista. Itse käyn aina mieshierojalla koska heillä on erillainen ote.

Vierailija
32/40 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina tempassu itseni alastomaksi :D

Vierailija
33/40 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina tempassu itseni alastomaksi :D

Vierailija
34/40 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hieroja niitä venkslaa? Olen aina ottanut ne pois.

Vierailija
35/40 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että suurinosa minun asiakkaistani haluavat omasta tahdostaan ottaa liivit pois niin ei se tarkoita että kaikki asiakkaat niin tekevät.

Asiakaskuntani on suurimaksi osaksi vakkareita ja he tekevät niin kuin se on heidän mielestään luontevaa. Jos hieroja on luottamustaherättävä ongelmia harvoin syntyy.

Olen fysioterapeutti ja tunnen siksi hierojia melko monta. Teenhän hierontoja itsekin. Eli harvassa on ne naiset, jotka heittää rintsikat tuolille. Yleisempää on jättää rintsikat ja ne aukaistaan ja suljetaan. Tästä aiheesta nimittäin on keskusteltu joskus ja kyllä yleinen kokemus oli se, että rintrikat jätetään. Yksi kyllä kertoi naisesta, joka oli silpaissut itsensä ihan ilkosilleen siihen penkille kun hieroja oli käskenyt vähentää vaatteita. Oli ollut vähän erikoinen tilanne hierojallekin. Joten pikkarit ja rintaliivit päällä ihan reilusti makoilemaan. Hieroja kyllä siirtää ja aukoo vaatteita sitä mukaa kun on tarvetta.

En pyydä asiakasta ottamaan liivejä pois. Joko asiakas otta ne itse ennen kuin menee makuulle, avaa ne itse ollessaan jo makuulla tai minä avaan ne. Suurin osa naisasiakkaista heittää liivit samaan pinoon kuin muut vaatteet ja siinä ihan yläosa paljaana liikkuvat tai laittavat pyyhkeen eteen. Jos käännytään selin makuulle hieronnan aikana niin oli liivit tai ei peitetään rintojen alue pyyhkeellä. Kokovartalohieronnassa asiakkaalla ei ole kuin alushousut jalassa. Silloin kaikki alueet joita ei hierota sillä hetkellä on peitettyinä. Hierojalla käyminen on sama kuin lääkärillä. Hieroja on aivan takuulla nähnyt niin monia eri vartaloita vauvasta vaariin ettei kiinnitä mitään huomiota asiakkaan rintavarustukseen. Ammattitaitoinen hieroja ottaa huomioon jos asiakas kovin arastelee. Mieshieroja poistuu aina tilasta kun naisnainen riisuutuu. Itse en kiinnitä huomiota asiakkaan vartaloon kuin ammatillisessa mielessä. Sokkosilmät naksahtaa päälle kun astun työpaikan ovesta. On tärkeää että asiakas on rento ja luottavainen hierontatilanteessa. Ei ole vielä tullut vastaan yhtään tapausta että joku olisi halunnut selkähieronnan liivit päällä ja kiinni. Turvallisin vaihtoehto on varmasti käydä naishierojalla jos arastelee vaatteiden riisumista. Itse käyn aina mieshierojalla koska heillä on erillainen ote.

Vierailija
36/40 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee aina huoneesta pois siksi aikaa, että hierottava saa riisuttua ja mentyä hierontapöydälle - ja samoin antaa pukeutua rauhassa!

Vierailija
37/40 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan aina pois, mutta tosiaan hieroja poistuu riisuutumisen ajaksi huoneesta, käy "pesemässä kätensä" tms. ja tulee paikalle kun olen jo pöydällä mahallani. Ja vastaavasti poistuu pukeutumisen ajaksi.

Vierailija
38/40 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee aina huoneesta pois siksi aikaa, että hierottava saa riisuttua ja mentyä hierontapöydälle - ja samoin antaa pukeutua rauhassa!

Mulle itselleni on mukavinta olla ilman liivejä, enkä tosiaan halua sitä öljyä kalliisiin rintsikoihin. Sitä paitsi, multa aika usein hierotaan myös rintalihakset, mikä ei liivit päällä onnistuisi ollenkaan. Kun käännyn mahaltani selälleni, hieroja pitää pyyhettä edessä niin, ettei sieltä mikään vilku. Enkä minä häpeään kuolisi, vaikka jotain vilahtaisikin, molemmat ollaan varattuja.

Jännä tosiaan, että niin moni kokee kaiken kehoon liittyvän jotenkin seksuaalisesti värittyneenä. Esimerkiksi tuo pakarahieronta: jos ihmisen anatomiaa yhtään ymmärtää, niin tajuaa kyllä, miksi pakaroiden hierominen auttaa. Toki hyvä hieroja myös osaa esitellä asiansa niin, ettei asiakkaalle jää fiilis, että joku vain tarraa peräsimeen kiinni : )

Vierailija
39/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saattaa pyytää riisumaan rintsikat, mutta miehet ei. Enemmän olen käynyt miespuoleisilla. Tuntui ensalkuun hieman hoopolta kun mies räpeltää rintsikoita hieronnan jälkeen kiinni, mutta kun tutustuttiin paremmin (kävin vuosia), niin siitäkin asiasta osattiin jo heittää huumoria. Ja ilman mitään seksuaalista viritettä!

Vierailija
40/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sai illan naurut.. oikeesti yäk jos joku pudottelisi mun käsiä liiveistä pois ja takas, saati sitten avais niitä. Todellakin otan ne pois ja en silti hypi siellä tissit paljaana.. jos tuolilta, mille vaatteet jätän, on yksi askel hieromapöydälle... Että jotkut ihmiset voi olla vaikeita, pysyisitte kotona!!