Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä vaivaa?

Vierailija
25.02.2011 |

Miksi tänne keskittyy ihmisiä jotka osaavat vain haluta jotain mitä ei heillä ole - eivätkä osaa nauttia siitä mitä heillä on?

En usko tämän ihmistyypin ikinä löytävä jatkuvaa onnellisuutta vaan jonkin taas uuden koekmuksen saavutettuaan hamutaan lisää.

Miten ois;

En oo ikinä kokenut miltä tuntuu kun käsi menee poikki? - voisko joku tulla ja katkaista luuni?

En oo ikinä kokenut miltä tuntuu kun silmä puhkeaa?

En oo ikinä kokenut miltä tuntuu kun tärykalvo halkeaa?

Tälle palstalle pitäis keksiä uusi nimi. Seksi ei oikein kuvaa nykyisiä keskusteluja.

Ehkä olemisen sietämätön keveys?

Mitä muuta täällä on kuin koti äitejä tai ala ikäisiä/työttömiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kokenut miltä tuntuu kun joku vastaa mun typeriin viesteihin vauva.fi keskustelupalstalla -

voisko joku?

Vierailija
2/2 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin sitä on päästävä purkamaan patoutumiaan. Muita murheita voi yleensä jakaa lähipiirilleen, mutta seksimurheita harvemmin. Kuinka moni muka oikeille tutuille haluaisi kertoa, että miehen vehkeen koko tai vaimon pillun löysyys tai peppuseksin tai suuseksin tai minkä ikinä puuttuminen harmittaa? Ehkä siitä pääsee sitten vähän irtikin, siitä murheesta, kun on saanut sen oksennettua ulos systeemistään tunnustamalla sen nettiin?

Mutta hyvä kysymys kyllä, minäkin olen tänne monesti kiroittanut juuri asioista, jotka puuttuvat. Niin kuin vaikka seksikokemukset toisen naisen kanssa, tms. Se, että en niistä kirjoitttaisi tänne, ei kyllä tekisi minusta elämääni ja seksielämääni tyytyväisempää. Pikemminkin olen onnellisempi, kun saan näitä asioita käsiteltyä.

Toki osa ihmisistä on varmaan vaan valittamassa, mutta en tiedä onko tilanne sen parempi muuallakaan, sen paremmin netissä kuin oikeassa elämässäkään. Niin ja olen työssä käyvä äiti, mutta en tiedä edustanko keskivertopalstailijaa vai en...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan