Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa että lauhtuu! Pääse lopulta ulos taas!

Vierailija
25.02.2011 |

Ihan täs oli jo vaarassa mökkiytyä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska palelsi joka kerta heti kun pääni pistin ulos.

Naama jäätyi heti ja hengitys takkusi.

Vierailija
2/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaan tottuu yllättävän nopeasti, kun päivittäin käy ulkoilemassa. Me ollaan käyty 1.5vuotiaan kans joka päivä ulkona kovilla pakkasilla. Ei tosin olla kauaa aina kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaan tottuu yllättävän nopeasti, kun päivittäin käy ulkoilemassa. Me ollaan käyty 1.5vuotiaan kans joka päivä ulkona kovilla pakkasilla. Ei tosin olla kauaa aina kerralla.

Aikoinaan kun olin päiväkodissa töissä, oli joka syksy tosi vaikeaa tottua kylmeneviin ilmoihin. Vaikka lisäsin vaatetta koko ajan palelin ulkoillessa hirvittävästi. Siinä syy miksi sittemmin lopetinkin sen työn.

Vierailija
4/4 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tänä talvena päässy jo -20 asteen sietämiseen sillon kun mulla on päällä niin paljon vaatteita, että liikkuminen on jo vähän vaikeaa, mutta siitä eteenpäin on ihan täyttä tuskaa, enkä todellakaan käy ulkona mitään ylimääräistä.

Ap:lle kuitenkin pienenä vihjeenä, että onhan sulla täysvillaisia paitoja ja muutenkin villaa, silkkiä ja alpakkaa kylmän sään vaatteissa? Ne auttaa ainakin pari astetta kylmempää sietämään.

Toi hengittäminen kylmässä on sit asia erikseen, sitä en mäkään kestä, tuntuu aina kun tulee sisälle, että ois pahempikin flussa päällä.