Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mun kohdalle osuu näitä huutismyyjiä

Vierailija
25.02.2011 |

Joiden paketin lähetys viivästyy kun ovat olleet viikon sairaalassa, sujuvasti kuitenkin ovat vastailleet saamiinsa palautteisiin tänä aikana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerro tuo sama mitä tuossakin. Ettei muut erehdy huutamaan.

Vierailija
2/5 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin luin äitiyspolin vuodeosastolla sähköpostit kännykällä ja juttelin foorumeilla. Sattuneesta syystä en sieltä osastolta olisi kuitenkaan päässyt postiin lähettelemään paketteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa tiedustelen tuotteet perään? :P

ap

Vierailija
4/5 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten sähköposteihini ei kuitenkaan pysty samalla vastaamaan joissa tiedustelen tuotteet perään? :P

Sattuuko sulle useinkin tämmöisiä myyjiä? Millaisia palautteita heillä on ollut ennestään?

Vierailija
5/5 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen missä sekä myyjä että ostaja toimivat välittömästi, jos esteitä ilmenee, niin luuri käteen ja SOITTAMAAN tai TEKSTAAMAAN. Sitten ei tarvitse miettiä että mitä, ja koska ja miksi.

Aina kun olen jotain myynyt, olen ottanut puhelimitse yhteyttä ja sopinut aikatauluista, jos vain numero on ilmoitettu.

En itsekään tajua näitä, jotka ovat kurkku kipeänä kotona tai peukkuun sattuu ja siksi paketti kestää 100 vuotta..

Mutta en ole kovin kokenut huutis-ihminen, eli en vain ymmärrä ehkä kuinka tulee toimia.