Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti vituttaa joka saakelin aamu

Vierailija
25.02.2011 |

keittiöön mennessä nähdä miehen sinne jättämä sotku. Siellä on taas tiskipöydällä sen iltapalan kaikki roskat, maitopurkit ja tyhjät jugurttipurkit, likaiset astiat sikin sokin. Onko se jotenkin ylivoimaista laittaa ne astiat koneeeseen ja roskat roskiin? Tekis mieli käydä vetämässä sitä turpiin, jos se sillä vaikka tajuais.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasta se elämä on. Et oo ainut. Ehkä ne vielä joskus oppii pitää vaan kova kuri.

Vierailija
2/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkii tuntuu tutulta, meillä on myös tuota sotkua joka aamu ja myös illalla, on pikku hiljaa oppinut siivoamaan jälkiään mutta vielä on oppimista.Eikä siinä kaikki kun koirakin on samanlainen.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt sitä, että jättäisit sinäkin ne miehen jättämät sotkut niille sijoilleen? Tuuppaisit vain vähän sivummalle, että saisit tilaa tehdä aamupalaa jne?

Vierailija
4/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni sotkut.se on niiiin sotku-petteri ettei voi mitään.se jättää aina kaiken.esim.teepussin lavuaariin,jukurttipurkit pöydille,kahvirenkaat pöydille.muruset.arghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!ja saunaan tietty pitää raahata juomat ni sinne jää...

Vierailija
5/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni sotkut.se on niiiin sotku-petteri ettei voi mitään.se jättää aina kaiken.esim.teepussin lavuaariin,jukurttipurkit pöydille,kahvirenkaat pöydille.muruset.arghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!ja saunaan tietty pitää raahata juomat ni sinne jää...

jokainen tietysti siivoaa jälkensä itse.

Vierailija
6/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeasti, en ole tajunnut edes ajatella asiaa. meilläkin mies jättää jugurttipurkin tiskipöydälle (sentään sinne asti saa sen raahattua), teepussin altaaseen, kahvikupin tietokoneen viereen ja sen saunaolutpullon saunaan. ja minä kerään ne pois.

siis eihän se tietenkään nyt mikään iso juttu mulle ole nostaa sitä jugurttipurkkia ja teepussia roskikseen ja siksi en varmaankaan ole edes ajatellut koskaan asiaa (siinähän se menee kun pyyhin pöydät ja laitan lasten astiat koneeseen) mutta hitsi vieköön, ei sen nyt pitäisi mieheltäkään viedä sen enempää voimia. =/

eikä tuo nyt tietenkään niiiiiin paha ole nyt, kun olen kotona, mutta oppiikohan tuo nyt sitten liian hyvälle ja kun menen töihin, teen edelleen kaiken itse..? tätä täytyykin oikeasti pohtia ja jutella miehen kanssa asiasta.

Vierailija
7/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeasti, en ole tajunnut edes ajatella asiaa. meilläkin mies jättää jugurttipurkin tiskipöydälle (sentään sinne asti saa sen raahattua), teepussin altaaseen, kahvikupin tietokoneen viereen ja sen saunaolutpullon saunaan. ja minä kerään ne pois.

siis eihän se tietenkään nyt mikään iso juttu mulle ole nostaa sitä jugurttipurkkia ja teepussia roskikseen ja siksi en varmaankaan ole edes ajatellut koskaan asiaa (siinähän se menee kun pyyhin pöydät ja laitan lasten astiat koneeseen) mutta hitsi vieköön, ei sen nyt pitäisi mieheltäkään viedä sen enempää voimia. =/

eikä tuo nyt tietenkään niiiiiin paha ole nyt, kun olen kotona, mutta oppiikohan tuo nyt sitten liian hyvälle ja kun menen töihin, teen edelleen kaiken itse..? tätä täytyykin oikeasti pohtia ja jutella miehen kanssa asiasta.

ei se ole iso homma myöskään miehelle. Lytätä maitopurkki ja laittaa se roskiin, samoin muut. Roskis on siinä ihan lähellä. Jotenkin risoo se ajattelutapa, että kaiken voi vaan jättää siihen mihin huvittaa, kyllä ne siitä häviää kun vaan odottaa. Ja tuo sama ajattelutapa on tarttumassa lapsiin, ottavat mallia isästään.

Siellä ne edelleen on tiskipöydällä, mies nousi ja söi aamupalan ja lähti töihin. Teki vähän lisää sotkua. Pakko kai ne on sieltä roskiin laittaa, mua kun haittaa sotkut. Miestä ne taas ei haittaa lainkaan ja voi ihan rauhassa sotkea vaan lisää ja lisää... Mä en haluais olla nalkuttava akka ja aina huomautella asiasta, mutta mitä muuta vaihtoehtoa tässä oikein on, joko siivota ne kiltisti ja opettaa koko perheelle että äiti on tässä huushollissa se joka tekee kaiken tai sitten nalkuttaa ja nalkuttaa... ap

Vierailija
8/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tietysti siivoaa jälkensä itse.

oliskos jotain muutakin vinkkiä mulle??kuulehan,20 v yhdessä ja voin sanoa ettei se noin mene..vai haluatko itse olla esim.3 pv sotkusessa keittiössä??minä en...on miehiä,jotka ovat oppineet kotona siivoamaan...tai sitten ei.tunnen myös siivousintoilijamiehiä=)

Vierailija
9/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskos jotain muutakin vinkkiä mulle??kuulehan,20 v yhdessä ja voin sanoa ettei se noin mene..

En suostuisi asumaan tuolla tavalla.

Vierailija
10/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse tuollaisesta kärsiä

Vierailija
11/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti heitätte sekajätteeseen myös muut pahvit, lasit, metallit, paperit, biojätteet (,energiajätteet)... jne.

Järkyttävää :-(

ei se ole iso homma myöskään miehelle. Lytätä maitopurkki ja laittaa se roskiin, samoin muut. Roskis on siinä ihan lähellä.

Vierailija
12/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskialtaaseen valtava keko, vaikka just olisin tyhjentänyt tiskipöydän kaikesta. Kun selkäni käännän, keko on valmis ruuantähteineen päivineen, ja päälle lasketaan vielä vettä.

Vierailija
13/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskialtaaseen valtava keko, vaikka just olisin tyhjentänyt tiskipöydän kaikesta. Kun selkäni käännän, keko on valmis ruuantähteineen päivineen, ja päälle lasketaan vielä vettä.

että mitä niille tehdään ja mikä kuuluu minnekin.

Eihän tuollaista sikailua voi kukaan sietää!!!!

Vierailija
14/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan sama homma ja paino sanalla OLI! Itseäni ärsyttää suunnattomasti paskaiset astiat ympäri kämppää. Miehelläni oli myös tapana ottaa jääkaapista tavaraa ja jättää ne keittiön pöydälle. Kesähelteilläkin maito, margariini, juusto ja leikkeleet jäivät aina pöydälle. Ilmeisesti oli niin ylivoimaisen vaikeaa laittaa ne takaisin jääkaappiin ja roskat piti aina jättää tiskipöydälle vaikka roskis oli oven aukaisun päässä. Yksi kaunis päivä sitten vittuunnuin siihen että aina sai olla aikuisen ihmisen jälkiä siivoamassa vaikka muutenkin kotona hommaa ihan riittämiin.

Aikaisemmin olen jo täällä yhdessä ketjussa avautunutkin tästä samasta asiasta. Sanoin miehelle että tästälähtien kun jättää astiat levälleen, heitän ne seinään. Katotaan perkele onko se mukavampi äijän siivota sirpaleita lattialta. Samoiten kaikki pöydille jätetyt ruokatavarat heitin sitämukaa roskikseen ja mies pääsi kauppareissulle. Nykyisin meillä keittiökin on suht siisti kun meni loppujen lopulta jakeluun.

Joo, ja en ole siivousfanaatikko ja turhan nalkuttaja mut joku roti nyt sentään! Kunnolla piti vaan raivostua ennekuin meni perille.

Vierailija
15/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. mies nätkyttää minulle kun en heti pese wokkipannua käytön jälkeen, mutta arvatkaapa peseekö hän itse? Jättää takkinsa minne sattuu (TOSI ärsyttävää kun ovat vielä aika isojakin!) jne.

Mutta toisaalta, mies esim. kaivaa pyytämättä mun pitkistä hiuksista muodostuneet tukot viemäristä (mä en tee sitä koskaan, siis oikeesti). Eli siis siivoaa minusta aiheutuneita sotkuja valittamatta.

Vierailija
16/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin joskus yrittää jotain tuollaista, mutta sanon asiasta heti. Viime viikolla nousi ruokapöydästä ja jätti lautasensa ja lasinsa pöytään, niin sanoin heti, ettn ole mikään piika täällä! Niinpä vei sitten pois, jotain se naamaansa väänteli, mutta mitä sitten. En todellakaan ole sitä täällä hoitamassa, kolmessa lapsessa on ihan tarpeeksi! Älkää antako asian lipsua siihen, että miehet on kuin täysihoitolassa. Jättäkää niiden roskat paikoilleen, tai siirrätte ne kasaan johonkin, missä ne on takuulla miehen tiellä. Vaikka siihen tietokoneen näppäimistölle, jos se on ukolle niin tärkeä paikka.

Tai sitten on ainakin turha valittaa, jos passaamiseen on suostunut.

Vierailija
17/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskos jotain muutakin vinkkiä mulle??kuulehan,20 v yhdessä ja voin sanoa ettei se noin mene..

En suostuisi asumaan tuolla tavalla.

sä kuulut niihin pikkutyttöihin jotka eroo sen takia et mies ei laita jälkiään...TAI...sitten sulla on mies joka siivoo!!onnea!ne on harvassa!

Vierailija
18/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kuulut niihin pikkutyttöihin jotka eroo sen takia et mies ei laita jälkiään...

En edes menisi naimisiin tuollaisen sian kanssa eikä pakko ole varmaan kenenkään muunkaan mennä.

Vierailija
19/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän yhteisen taipaleen alussa. Aikani sitä kattelin ja siitä huomautin ja korjailin jälkiä mut sit päässä naksahti ja ajattelin että en saatana rupea aikuisen ihmisen tekemisiä vahtimaan. Niinpä sit kerran kun mies tuli iltavuorosta myöhään kotiin ja jätti keittiöön sotkun, keräsin aamulla pussiin koko paskan ja kävin heittämässä makkariin miehen naamalle. Sanoin sille että näin tapahtuu joka helevetin kerta niin kauan kunnes oppii siivoomaan jälkensä.

Sama homma vaatteiden kanssa. Niitä se kylvi pitkin kämpän lattiaa ja imuroidessakin vaan siirteli niitä nurkasta toiseen. Puhtaat ja likaset siis ajelehti pitkin ja poikin. Niinpä mä sit kerran otin ja heitin roskiin kaikki vaatteet jotka oli viikon maannu lattialla ja joita se ei ollu saanu vietyä kaappiin tai pesukoppaan. Sit kun se raivos sanoin että joka ikinen vaatekappale joka on lattialla menee tästä lähtien roskiin.

Enkä ole mikään diktaattori tai siivoushullu vaikka siltä vois vaikuttaa. Mun mielestä on vaan oltava edes alkeelliset siisteyssäännöt, muutenhan koti muuttuu sikolätiksi alta aikayksikön. Eniten vitutti se että mies kylmästi laski sen varaan että mä siivoan. No, en siivoa toisten tahallaan jättämiä sotkua ja sekin piti jutella (lue: riidellä) selväks. Mut hyvä kun kinattiin silloin, ei ole tarvinnut enää vuosikausiin riidellä moisista pikkujutuista.

Vierailija
20/26 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaikka on riitoja, niin alunperin ne on lähteneet siitä, että toinen ei ole yhtä aktiivinen pesemään pyykkiä, imuroimaan ja viikkaa vaatteetkin väärin kaappiin. Meillä onneksi molemmat on vähän semmoisia idealisteja, että olisi kiva, jos olisi siistiä, mutta kumpainenkin välillä jättää tavarat siihen mihin sattuu käsi osumaan. Kumpikin toivotaan sekä itseltä, että toiselta parempia tapoja ja on onnistuttukin ainakin silloin, jos ei ole elämässä erityisiä käänteitä. Toisaalta minussa on sitä vikaa, että kun siivoan, aloitan laatikoista ja varaston hyllyiltä. Eihän sitä sitten kerkeä siihen varsinaiseen aiheeseen eli imurointiin. Silti koti on kumman siisti, kun ei ole liika neliöitä, mitä siivota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi