Uskomatonta! Kaverin lapsen päiväkodissa ei ole
ruokarukousta! Mihin tää maailma menee jos tarhassa jätetään rukoukset pois? Ei ihme jos nykylapset ei osaa hiljentyä ja ADHD-lapsia tulee lisää... Surullista.
Kommentit (16)
on ruokaloru tmv., jonka aikana hiljennytään.
Ei mitään jeesustelemisia päiväkotiin, EI!
Eiköhän tuo omituinen tapa ole jo poistunut suurimmasta osasta päiväkoteja...
http://www.et-opetus.fi/index.php/ohjeita/ruokarukous
kuuluu suomalaiseen kulttuuriin kiittää jeesusta ruuasta! Noloa, jos jätetään ruokarukous pois ja kielletään oma kulttuuri.
mä mieluummin kiittäsin niitä keittiön tätejä ja ruuan valmistajia muutenkin.... He kun todistettavasti ovat sen ruuan tehneet.
Jos meidän lapsen päiväkodissa olisi mitä tahansa rukoilua, vaihtaisin päiväkotia!
Ai ruokarukous suojaa adhd:lta? Okei.
Tässä taas hujahti pointti NIIN ohi kaikilta että huh huh..
Siis ou mai gaad!! Mä en kestä. Saan kyl varmaan kohta jonkun kohtauksen.. apua en saa henkee.
Siis että ei ole ruokarukousta!! Voitteko te kuvitella miten rappiolle nämä lapset ajetaan kun ei SAATANA ruokarukousta ole!!!
Tunge nyt se perkeleen ruokarukous jo sinne missä ei aurinko paista ja ole jumalauta hiljaa.
Meillä luetaan ruokarukous aina ennen ateriaa.
kuuluu suomalaiseen kulttuuriin kiittää jeesusta ruuasta! Noloa, jos jätetään ruokarukous pois ja kielletään oma kulttuuri.
mä mieluummin kiittäsin niitä keittiön tätejä ja ruuan valmistajia muutenkin....
He kun todistettavasti ovat sen ruuan tehneet.
Siis ou mai gaad!! Mä en kestä. Saan kyl varmaan kohta jonkun kohtauksen.. apua en saa henkee. Siis että ei ole ruokarukousta!! Voitteko te kuvitella miten rappiolle nämä lapset ajetaan kun ei SAATANA ruokarukousta ole!!! Tunge nyt se perkeleen ruokarukous jo sinne missä ei aurinko paista ja ole jumalauta hiljaa.
REPS :DD
noin tehdään? Eikö se uskontokasvatus ala kotoa. Kummallisesti kaikki asiat ulkoistetaan joillekin muille.
Ai ruokarukous suojaa adhd:lta? Okei.
että vanhempien avioliitto suojaa lasta astmalta. =0
Keskustelin vuosia sitten "perinteisellä" Vauva-palstalla erään astmalapsen äidin kanssa siitä, kuinka hänen ex-anoppinsa oli täräyttänyt tälle äidille suoraan karun faktan: jos lapsen vanhemmat olisivat pysyneet yhdessä, lapselle ei koskaan olisi puhjennut astmaa, sillä se oli kuulemma pelkkä stressiperäinen reaktio lapsessa.
Niin että heal the world vaan.
Ei _meidän_ suomalaiseen kulttuuriin ole ikinä ruokarukoukset tai uskonnollisuus muutenkaan kuuluneet.Puhu vaan omasta puolestasi.