Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia umpparitulehduksesta?

Vierailija
24.02.2011 |

Oliko maha aina erityisen kovaa kipeä? Voimistuiko kipu aina? Kuinka kauan kesti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuume ja oksentelin pari päivää. Sitten alkoi tuntua ihan vähän kipua oikealla puolella alavatsassa ja heti lähdettiin sairaalaan. Tuolloin umppari oli jo puhkeamaisillaan.

Vierailija
2/5 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolilta päivin sairaalaan. Leikattiin melkein heti. En tiedä miten paha tilanne oli, epikriisin mukaan "makroskooppisesti tulehtunut". Maallikkona arvelisin, että näytti jo myös tulehtuneelta ilman mikroskooppia :-)

Joillakin voi kai oireilla pitkään, useitakin viikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsakipu alkoi yöllä, koveni nopeasti. Lopulta oli niin kovaa että meinasin pyörtyä. Ensiavussa kateltiin hetki ja laitettiin kotiin! Illalla takaisen sairaalaan, seuraavana aamuna leikattiin.

Vierailija
4/5 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minulle oli selvä, että ei ole vatsatautia (olin 20v). Koski niin, että makasin vain sykkyrässä, ei tosin ollut selvä mihin kohti.

Päivystyksen lääkäri suhtautui ylimielisesti, luuli minun olevan krapulainen. Makasin sielläkin kauan jollain pedillä. Läääkrnin ääni muuttui ihmeen asialliseksi ja kohteliaaksi, kun tuli ilmoittamaan verikokeen tuloksista, että nyt mennäänkin saman tien saliin...

Vierailija
5/5 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta ei ollut, en oksennellut.

Rappujen kulkeminen sattui aivan hirveästi.

Lääkäri kehoitti myös hyppimään ja se aiheutti suurta kipua.

Kipua oli n. 6 tuntia ja hakeuduin sairaalaan.

En osaa selittää millälailla kipu oli erilaista kuin muu vatsakipu jotta lähdin hakemaan apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi