Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ymmärtänyt, miksi miehet ovat niin vauhkona naisten pimpsojen perään?

Vierailija
24.02.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuuttoon.

Vierailija
2/9 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan mies :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan mies :)

Vierailija
4/9 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenkin on eläin ja nisäkäs. Miehen tehtävä on siittää. Siinä se pohjimmiltaan on. Tämän yksinkertaisen asian kun ymmärtää ja hyväksyy niin moni asia saa selityksen.

T. Mies

Vierailija
5/9 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenkin on eläin ja nisäkäs. Miehen tehtävä on siittää. Siinä se pohjimmiltaan on. Tämän yksinkertaisen asian kun ymmärtää ja hyväksyy niin moni asia saa selityksen. T. Mies

Eli maskuliiniset siittäjä/pettäjämiehet ovat alkukantaisia eläimiä!

Kyllähän noi muutenkin käyttäytyvät niin eli ratkaisevat ongelmat nyrkein, kuten apinat jne..

Eli jalostuneemmat miehet eivät tee niin, mutta naisia ei kiinnostakaan, kun ovat liian lässyjä? Vai miten se menee?

Vierailija
6/9 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies, joka ei ole kiinnostunut naisista, ei lisäänny. Luonnon laki. Evoluutio suosii voimakasta sukupuoliviettiä.

Vierailija
7/9 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies, joka ei ole kiinnostunut naisista, ei lisäänny. Luonnon laki. Evoluutio suosii voimakasta sukupuoliviettiä.

aivot ovat suurin seksuaalinen elimemme. Pimpsakin on erittäin monesti houkutteleva vasta, kun se stimuloi myös aivoja (tai paremminkin sanottuna pimpsan kantaja stimuloi aivoja).

Vierailija
8/9 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi ja minulla on "rakastajatar" tai tyttöystävä tai miksi häntä nyt sanoisi, kun olen kuitenkin naimisissa miehen kanssa. Olen ennenkin ihastunut naisiin, mutta tähän naiseen olen ihan hulluna. Enkä olisi ennen häntä ikinä uskonut sanovani tällaista, mutta hänen... hmm... "fysiikkansa" saa minut ihan sekaisin intohimosta :D Enpä pysty tätä itsekään selittämään, mutta ilman että kuulostan brutaalilta -tai entiseltä mäkihyppäjältä- niin sehän se on ollut mielessä välillä päiväkausia :D

Vierailija
9/9 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaan on siitäkin kohtaa kauniimpi kuin mies :) Vaikka itse tykkään miehistä, niin miehen anatomia on vaan niin rujoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä