Kiitos teille kaikille veronmaksajille!! Osallistutte meidän lasten elättämiseen
vielä kauan, koska toinen huoltaja ei vieläkään sitä tee. Pitkittää ja pitkittää opintojaan, jottei vahingossakaan tarvitsisi osallistua OMIEN LASTENSA elättämiseen! Onneksi on miljoona ihanaa veronmaksajaa, jotka osallistuvat tähän savottaan!
Ja kerrankin, huom KERRANKIN, lasteni isä kohtelee kaikkia lapsiaan - siis myös meidän lasten sisarpuolia isän puolelta - tasapuolisesti, sillä hän ei halua maksa YHDENKÄÄN lapsensa elatusmaksuja.
Siis minä ja tee muut veronmaksajat elätämme entisen mieheni koko suurta lapsikatrasta! Tämä hyveellinen touhu yhdistää meidät, olemme kaikki kuin yhtä suurta perhettä! Kiitos teille siskot!!!
terveisin entiseen mieheensä, eli erääseen keskisuomalaiseen luuseripaskaan, täydellisen kyllästynyt mamma
Kommentit (6)
miksi ihmeessä valitsit lastesi isäksi tämän henkilön????
kiva kuulla, että maksamistani veroista joku kiittelee :)
Tsemppiä sinulle ja lapsillesi!
Oma isäni aikoinaan teki neljä lasta lisää ja sen jälkeen yritti hakea oikeuden päätöstä ettei hänen tarvitsisi (enää) maksaa minusta ja sisarestani elatusmaksuja... :-D Ei nyt sentään mennyt läpi.
Mutta sen jälkeen tekikin kiusaa niin, että maksoi suunnilleen joka kolmas kuukausi, juuri niin harvoin kuin pystyi ilman että meni suoraan kunnan/Kelan maksettavaksi ja sitä kautta ulosottoon häneltä.
Mulla on tosi ihana isä. Uskotte varmaan, että kamalan paljon on kiinnostaneet itkupuhelut ja anteeksipyytelyt näin aikuisiällä :-P
miksi ihmeessä valitsit lastesi isäksi tämän henkilön????
narsujen tavoin hän esitti minulle vastuullista ja lapsistaan AINA ja KAIKISSA olosuhteissa huolehtivaa isää! Esikoisensa kanssa oli pyhästi luvannut osallistua kuukausittaisen elatuksen lisäksi ylimääräisiin isoihin hankintoihin. Hetken aikaa se jaksoi lupauksiaan pitääkin.
Voit kuitenkin ehkä arvata, että jos nyt saisin valita uudelleen, niin valitsisin toisin....
ap
ja perhettäsi tuetaan verorahoilla...
vai mistä arvelette lapsilisien tipahtavan, taivaastako?