Tähän ketjuun muutama vuosi sitten kuolleita suomalaisia miehiä
Joku jo saattaa arvatakin tarkoitusperäni.
Eli siis lähinnä mennään akselilla muusikot-näyttelijät-taiteljat jne
Kommentit (48)
Anuhan oli tosi nuori lapsen saadessaan ja itsekin "hakeutui" taiteilijapiireihin vasta (ts. pääsi Teakkiin), kun lapsi oli jo muutaman vuoden ikäinen.
onhan tässä tietysti sekin mahollisuus :D Mut ei autn ku alkaa käymään läpi kaikki lähivuosian kuolleet meihet Suoemssa! :D:D Noh, mä oon aina tykänny salapoliisitehtävistä...
lapsen isä? Jos se on joku Anun luokkakaveri, Jarmo Virtanen, alkoholisoitunut duunari, josta ei ollut isäksi..?
lapsen isä? Jos se on joku Anun luokkakaveri, Jarmo Virtanen, alkoholisoitunut duunari, josta ei ollut isäksi..?
no minkä takia nyt yleensä ihmisiä kiinnostaa muiden ihmisten elämä....
2006-2008.
Seurusteli siis 1984-86 välisenä aikana itseään vanhemman kanssa.
gösta sundqvist (tai jotain sinnepäin)
mutta eikös göstä ollu vannoutunu perheenisä? siis jostain luin tällästä.. että hänellä oli se oma perheensä, jota ei tosin halunnu tuoda julkisuuteen
Minä haluan, haluan, tietää kuka on isä !!!
käytetty termiäö "vanhempi mies", jos ikäeroa on 4 vuotta?
Vuosien 2006-2008 aikana lienee kuollut tuhansia suomalaisia miehiä, niin tummia, vaaleita kuin punatukkaisiakin, joten siinähän menee loppuvuosi rattoisasti selvittäessä, olisiko tammikuussa 2006 syöpään kuollut N.N. voinut olla Anun lapsen isä? Vai samana päivänä autokolarissa kuollut K.K.? Miten meinaatte selvityksen tehdä, soittelemalla Väestörekisterikeskukseen (ovatko nuo edes julkista tietoa?) vai masinoimalla AV-mammat kiertämään suomalaisia hautausmaita..?
Onko Anu jossain kertonut, että hänen lapsensa isä oli julkkis, joka kuoli vuosina 2006-2008?
Vuosien 2006-2008 aikana lienee kuollut tuhansia suomalaisia miehiä, niin tummia, vaaleita kuin punatukkaisiakin, joten siinähän menee loppuvuosi rattoisasti selvittäessä, olisiko tammikuussa 2006 syöpään kuollut N.N. voinut olla Anun lapsen isä? Vai samana päivänä autokolarissa kuollut K.K.? Miten meinaatte selvityksen tehdä, soittelemalla Väestörekisterikeskukseen (ovatko nuo edes julkista tietoa?) vai masinoimalla AV-mammat kiertämään suomalaisia hautausmaita..?
no mä ajattelin alottaa siitä hautausmaiden kertelystä ainakin...entäs muut???Lähteekö joku mun mukaan? anyone???
sanoi, että muutamia vuosia sitten
tuo siis ko. henkilön haastattelun mukaan, 2010 haastattelussa "pari vuotta sitten kuollut" ja seurustelu ajoitettu noihin vuosiin iän perusteella. Salapoliisitehtävät on hauskoja ja aika monta "salaisuutta" tiedetään, mutta niitä ei vaan laiteta lehtiin ksoka kunnioitetaan kohteita tai tämä ei ole itse halunnut asiasta puhua.
Tästäkin asiasta on kiinnostuneimpia ne, joita asia vähiten koskettaa:-)
Minä tiedän, mutta en todellakaan kerro. Miten tämä tieto vaikuttaa jonkun elämään? Ei ymmärrä, ei. Inhottavaa.
Matti Inkinen (Sig)
Kirka
Markku Peltola (näyttelijä)
Minä tiedän, mutta en todellakaan kerro. Miten tämä tieto vaikuttaa jonkun elämään? Ei ymmärrä, ei. Inhottavaa.
Minäkin tiedän, ettet sinä tiedä, etkä oikeasti ole niin kypsä moraalisesti kuin annat ymmärtää. hyvä yritys silti :D
en kyllä muista mikä vuosi kuoli...