Tää päivä on kyllä täydellinen katastrofi! Itkettää.
Ensin alko esikoinen oksentamaan. Muutamaa tuntia myöhemmin kuopus aloitti saman touhun.
Äsken hain postin ja siellä olikin kiva irtisanomisilmoitus. En ymmärrä miksi. Olen yrittänyt nyt soittaa vuokranantajalle, mutta ei sieltä vastata.
Mitä vielä?
Kommentit (21)
teillä ei ole vuokrarästejä niin ei kai teitä nyt noin vaan voida irtisanoa? Tai irtisanomisajan on oltava puoli vuotta, mikäli olette vähintään vuoden asunu ko. asunnossa. Eli teillä on kyllä aikaa etsiä uusi kämppä hyvinkin. Toivottavasti pysyt itse terveenä, lapset kyllä paranee aika äkkiä yleensä! Toi on kyllä niin p..stä kun tulee monta paskamaista juttua yhtä aikaa..
kauheinta elämässä mitä tiedän. Mun lapsuudessa jouduttiin silloin tällöin kodeista pois kun vanhemmat ei hoitaneet vuokriaan:( Mutta jos sulla on kyse muusta, niin ei muuta kuin uuden etsintään ja kysele vaikka noita asumisoikeusasuntoja tai sitten jotakin muuta "vakaata" tahoa (siis olettaen että nyk asuntosi on yksityiseltä) josta ei ole pelkoa poisjoutumisesta kun hoitaa asiansa kunnolla.
Tsemppiä!
Miehelle soitin äsken tuosta irtisanomisasiasta. Lupasi tauollaan käydä siellä toimistolla kyselemässä. Nyt pitää vaan odotella sitten miehen soittoa, että saiko asiaan selvyyttä.
ap
Sen olen oppinut, että aina vuokra maksetaan ja jotain muuta sitten jätetään maksamatta/siirretään. Sillä juuri tähän tilanteeseen en ole halunnut!
ap
teillä ei ole vuokrarästejä niin ei kai teitä nyt noin vaan voida irtisanoa?
Jos on yksityinen vuokranantaja niin esimerkiksi se, että tarvitsee asunnon omaan käyttöön, on pätevä syy irtisanoa.
on se puolen vuoden irtisanomisaika eli no problem. Uuden kämpän etsintään vaan!
Mutta voin kertoa, kertoa, että mulla menee vieläkin huonommin. Vauvani kuoli.
Ensin alko esikoinen oksentamaan. Muutamaa tuntia myöhemmin kuopus aloitti saman touhun. Äsken hain postin ja siellä olikin kiva irtisanomisilmoitus. En ymmärrä miksi. Olen yrittänyt nyt soittaa vuokranantajalle, mutta ei sieltä vastata. Mitä vielä?
Joo ei varmaan kivaa mutta tuskin nyt ihan katastrofi, kaksi oksentavaa lasta tai vuokra-asunnon irtisanominen... jos vuokralla asuu, pitää kai mieltää sellainenkin mahdollisuus että irtisanotaan. Vaikka kuinka maksaisi vuokransa.
kanssa, hän asui vuokralla, oli yksityinen vuokranantaja. Yks kaunis päivä sit tuli postissa ilmoitus et se on lähtö nyt. Vuokranantaja oli laittanut sen kämpän myyntiin. Minkäs sille mahtoi?
Mutta huomenna on mun hääpäivä. Muutenkin on stressiä ja jännitystä ja nyt sitten lapset vatsataudissa.
Mies soitti äsken, että on juuri matkalla vuokranantajan luo selvittämään asiaa. Ei olla yksityisellä.
Uusi asunto on kyllä ollut haussa jo, mutta ei ole vielä vapautunut tältä alueelta ainuttakaan.
ap
Onpas todellinen päivä suoraan helvetistä, en voi muuta sanoa kuin että sympatiani saat. Kannatan tuota yhtä joka ehdotti pientä lepohetkeä, kahvia ja pullaa!
Meiltä on kerran myös mennyt asunto alta ja irtisanomisaikakin oli vain muutama kuukausi eikä uutta meinannut löytyä, eli sinä oltiin silloin tosi ahdingossa pienten lasten kanssa. Teillä varmaan on puoli vuotta aikaa kuitenkin ainakin, ja irtisanomiseenkin tarvitaan pätevä syy eli älkää vielä kirvestä kaivoon heittäkö. Ottakaa selvää miten juttu menee. Pahimmassakin tapauksessa puolessa vuodessa löytyy kyllä uusi asunto.
Tsemppiä sairastelevien lasten kanssa...
teillä on kyllä jäänyt vuokrat maksamatta! Meneekö vuokra miehen tililtä?
Kunta tms ei tod irtisano ilman pätevää syytä!
Meillä on yhteinen tili, joten olen aina selvillä onko maksettu vai ei. Ja muutenkin minä hoidan meidän taloudessa laskujen maksun ym. Asunto ei myöskään ole kunnan.
Ja mies soitti juuri ja kertoi, että voin repiä lapun. Meitä ei häädetä. Asia selvitetty.
Kiitos kun sain purkaa pahan mieleni tänne.
Vielä kun saat lapset kuntoon, niin aurinkokin taas paistaa!
Hyvää hääpäivää teille=)
juu tuttua on!
ongelmat kasaantuu.
yks vuos mulla hajos;imuri,pesukone,tiskikone,telkka ja avioliitto siinä samassa!
ja nää yhden vuoden aikana! sillon tuntu että mitähän vielä multa voi hajota vielä?
Mulla oli huono päivä eilen, kun kuulin, että silmäsairauteni on uusinut ja sokeutumisuhka on taas olemassa.
Hoivaa lapsi kuntoon ja ala etsiä uutta kämppää.
Keitä kahvit ja kaiva pakkasesta pulla tai kaapista keksi, just nyt et voi tilanteelle yhtään mitään.