Tultiin eilen Puerto Ricosta.....
Kanarialta.
Seurasin kuinka moni laskee selkänojan lentokoneessa ja hotellin altaalla huomasin pohtivani että yksi nainen oli aivan selva av-mamma kurittoman lapsensa kanssa.
Olen säälittävä, av:lla puhutut asiat tulevat mieleen jopa lomalla.
Kommentit (10)
Älkää aina puhuko muista av-mammmoista kun jokainenhan täällä sitä on :)
miksi seurasit moniko laski selkänojan? Sillähän on ihan tarkoituskin eli selkänojaa saa halutessaan laskea :)
Siksi seurasin, koska aiheesta oli täällä joskus aiemmin pitkä ketju.
ap
Mikä tää selkänojajuttu on?
selkänojansa alas lentokoneessa, on paholaisen sikiö.
niissä on se säätömahdollisuus, jos sen käyttö on kielletty? Tietysti ruokailun aikana niitä ei säädetä kenenkään syliin, mutta mitä se muulloin haittaa? Ainahan av-mamma voi vuokrata yksityiskoneen, jolla lentää sinne halpa-lomalleen...
Miksiköhän niissä on se säätömahdollisuus, jos sen käyttö on kielletty? Tietysti ruokailun aikana niitä ei säädetä kenenkään syliin, mutta mitä se muulloin haittaa?
vaan käy. Ei edes pitkän matkan lennolla. Maailmaan on suunniteltu kaiken maailman kiusauksia ja vitsauksia - valmisruuat, virikehoito, tv:n edessä koomailu sipsejä mussuttaen, laskettavat selkänojat lentokoneessa - mutta kunnon AV-mamma ei laske selkänojaa, vaan istuu selkä suorana vaikka taivaan tappiin asti.
Laskin sen itsekin. Tuli vain koneessa mieleen se pitkä ketju aiheesta.
ap
Tarkennan nyt vielä, että olen sillä kannalla että selkänojan saa laskea. Laskin sen itsekin. Tuli vain koneessa mieleen se pitkä ketju aiheesta.
ap
VADE RETRO SATANA!
...kellään manaajan puhelinnumeroo?
Tarkennan nyt vielä, että olen sillä kannalla että selkänojan saa laskea. Laskin sen itsekin. Tuli vain koneessa mieleen se pitkä ketju aiheesta.
ap
VADE RETRO SATANA!...kellään manaajan puhelinnumeroo?
ap
Ota lääkkees,,,
Jonain päivänä sinäkin ymmärrät.
ap
Ota lääkkees,,,
Jonain päivänä sinäkin ymmärrät.
Älkää aina puhuko muista av-mammmoista kun jokainenhan täällä sitä on :)
miksi seurasit moniko laski selkänojan? Sillähän on ihan tarkoituskin eli selkänojaa saa halutessaan laskea :)