Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

abortin vastustaja!

Vierailija
24.02.2011 |

Elämä on lahja, jokaisella sikiöllä on oikeus syntyä, kukaan ei voi päättää toisen elämästä jne.



Mikä oikeus silloin jollain muulla on päättää raiskatun, jo elävän naisen, joutuvan kärsimään 9 kk???

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on lahja, jokaisella sikiöllä on oikeus syntyä, kukaan ei voi päättää toisen elämästä jne.

Mikä oikeus silloin jollain muulla on päättää raiskatun, jo elävän naisen, joutuvan kärsimään 9 kk???

Kuulehan nyt kun raiskaus on raiskaus, piste! Kun nainen tulee raiskatuksi, myös se tekee mielenterveydelle hallaa, josta kestää aikansa toipua.

Lapsi on siihen syytön että tulit raiskaajalle raskaaksi, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla