Lue keskustelun säännöt.
onneksi pakkanen hellittää! Tuntia pidemmäksi ajaksi en ole voinut kotoa lähteä
24.02.2011 |
kun pitää koko ajan olla tuli hellassa. Sähkölasku on järkyttävä jo muutenkin. Jos siihen vielä lisäisi päivän sähkölämmityksen niin ei palkka riittäisi. Olen kohta mökkihöperö, tule jo kevät!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meilläkin sähkölasku varmana ihan hirvittävä. :-(
Saisi lauhtua ja pian. Ja tulla kevät!