Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onneksi pakkanen hellittää! Tuntia pidemmäksi ajaksi en ole voinut kotoa lähteä

Vierailija
24.02.2011 |

kun pitää koko ajan olla tuli hellassa. Sähkölasku on järkyttävä jo muutenkin. Jos siihen vielä lisäisi päivän sähkölämmityksen niin ei palkka riittäisi. Olen kohta mökkihöperö, tule jo kevät!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin sähkölasku varmana ihan hirvittävä. :-(

Saisi lauhtua ja pian. Ja tulla kevät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi